Laat ik dan zelf ook maar even stemmen.
Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
Voice-over. Eloquent, gedreven, grote kennis van zaken, scherp inzicht. Een terechte winnaar. De volle 5 punten.
Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
Du_ke. Had ook kunnen winnen in de categorie dogmatisch links. Weet echter de schijn van discussievoeren op te houden (niet meer dan dat uiteraard), op zich een hele prestatie. 3 punten.
Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
Gtotep. Als geen ander een neus voor misstanden binnen de PvdA, en aanverwante stromingen. Vervult geheel belangeloos een belangrijke controlerende functie, zo vaak verzaakt door het reguliere journaille. 5 punten.
Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
Phpmystyle. Geen twijfel mogelijk, een groot politiek talent. 3 punten.
Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
Ethiraseth. Argumentatie overbodig, doet hij tenslotte ook nooit. Niet meer dan 1 punt, hij is tenslotte ook tegenstander van te hoge beloningen, en wie ben ik om daar geen rekening mee te houden?
User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
Linkerrijtje. Wat een user was dat zeg! 4 punten.
Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
KoosVogels. Ondanks zijn (vermeende?) linksheid een heel gezellige user. Komt natuurlijk omdat hij eigenlijk rechts is, maar daar nog niet achter is/uit de kast moet komen. Kom op Koos, je kunt het! 3 punten.
Controversieelste user - Geert Wilders standbeeld.
Remlof. Een linkse FA?! Kom nou zeg. 1 puntje, ik wil wel zelf winnen in deze categorie.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?