Sorry, maar geen tijd om alles te gaan nakijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het zou wel leuk zijn als mensen mijn naam goed spelden. En van users kan ik dat dan nog wel hebben, maar dat de TS in zijn overzichtje gewoon de fout overneemt...
Ik zie hem wel bij de VVD komen binnen nu en 4 jaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie Eerdmans in mijn geest altijd voor mij als een schreeuwende mongool met een emmer pek en een zak met veren.
Die kant gaat het inderdaad op met de VVD.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie hem wel bij de VVD komen binnen nu en 4 jaar.
Ik mag hem wel, ben er wel blij mee als het zou gebeuren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die kant gaat het inderdaad op met de VVD.
Kom op zeg ik mag toch hopen dat de VVD hogere kwaliteitsnormen stelt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik mag hem wel, ben er wel blij mee als het zou gebeuren.
Eerdmans is wat mij betreft zeer intelligent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom op zeg ik mag toch hopen dat de VVD hogere kwaliteitsnormen stelt?
Quote ipv edit. Ik kan dat veld niet zelf leeghalen. Du_ke wel, en hij is vast wel genegen dat voor me te doen, nu ik ook op hem gestemd heb.quote:
Ok..quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Quote ipv edit. Ik kan dat veld niet zelf leeghalen. Du_ke wel, en hij is vast wel genegen dat voor me te doen, nu ik ook op hem gestemd heb.
zie hier: EchtGaaf presenteert: POL-verkiezingen 2010.quote:
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
zie hier: EchtGaaf presenteert: POL-verkiezingen 2010.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef Sachertorte het volgende:
Laat ik dan zelf ook maar even stemmen.
Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
Voice-over. Eloquent, gedreven, grote kennis van zaken, scherp inzicht. Een terechte winnaar. De volle 5 punten.
Bedankt voor de kick, maar ik geloof dat er weinig mensen van plan zijn te stemmen.quote:
Duke Remlof en nog zo'n stuk of 5 prominente posters..quote:Op maandag 29 november 2010 19:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bedankt voor de kick, maar ik geloof dat er weinig mensen van plan zijn te stemmen.
Oké mooi.quote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duke Remlof en nog zo'n stuk of 5 prominente posters..
Maar met'n dag of drie mag ie wmb wel dicht. Misschien kunnen we een uitzondering op de regel maken voor EG om via een PM ook nog zijn bijdrage mag leveren.. hij is tenslotte wel de initiator van dit.quote:
Voorstel: In de nacht van woensdag op donderdag is de deadline om 0:00.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar met'n dag of drie mag ie wmb wel dicht. Misschien kunnen we een uitzondering op de regel maken voor EG om via een PM ook nog zijn bijdrage mag leveren.. hij is tenslotte wel de initiator van dit.
+1quote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duke Remlof en nog zo'n stuk of 5 prominente posters..
Hij kan wel pm'etjes ontvangen. Hij is momenteel zelfs online.quote:
Mooi, wellicht als ie dit leest dat ie even iemand wil aantikken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hij kan wel pm'etjes ontvangen. Hij is momenteel zelfs online.
Nog een uur of 2,5 dus tot de deadline...quote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voorstel: In de nacht van woensdag op donderdag is de deadline om 0:00.
Ik zal EG pm'en.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef eriksd het volgende:
Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
5 punten voor Koosvogels: altijd informatieve OP's, niet al te gekleurd, en een fijne vent. Dus chapeau Koos!
Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
5 punten voor Zolcon: Rustig, netjes, een goede aanwinst in deze explosieve tijden.
Domatisch links. - Agnes Kant knuffel.
5 punten voor Remlof. Lastige keuze, Ethiraseth kwam ook in aanmerking, maar ik vind zijn naam erg vervelend om te schrijven dus ik gun hem die eer niet!
Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
5 punten voor Sachertorte: topgozer
Controversieelste user - Geert Wilders standbeeld.
5 punten voor Sachertorte: hij wordt controversieel gevonden omdat de waarheid soms hard is. Desalniettemin wil ik dat hij in de prijzen valt, en derhalve 5 punten.
Je breekt mijn hart!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef eriksd het volgende:
5 punten voor Remlof. Lastige keuze, Ethiraseth kwam ook in aanmerking, maar ik vind zijn naam erg vervelend om te schrijven dus ik gun hem die eer niet!
Streep me maar door hoor...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Arglist het volgende:
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
Iblis ofzo 5: punten. Die had altijd wat zinnigs te melden.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
Zolcon Whiskers2009 2 punten: Mijn laatste 2 puntjes
zo ben ik er ook weer vanaf.
Maar Jon Bon Jovi is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren getrouwdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
En MIJN hart is ook gebroken.. (maar om andere redenen)
Maar hij blijft zooo lekker (al was hij jonger lekkerder..)quote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Maar Jon Bon Jovi is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren getrouwd
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Arglist het volgende:
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
Iblis ofzo 5: punten. Die had altijd wat zinnigs te melden.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
Zolcon Whiskers2009 2 punten: Mijn laatste 2 puntjes
zo ben ik er ook weer vanaf.
Owwh HIER ben je ineens WEL wakker...quote:
ben die opdracht aan het doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owwh HIER ben je ineens WEL wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |