Je hebt het verdiend, Pete. Overigens lijkt het erop dat ik ook in de prijzen ga vallen. Driewerf hoeraquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef sneakypete het volgende:
Wow, ik krijg dit jaar de hoofdprijs, tenzij EchtGaaf democratische beslissingen naast zich neer blijkt te leggen!
Ik ben de baas sta boven de democratie.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef sneakypete het volgende:
Wow, ik krijg dit jaar de hoofdprijs, tenzij EchtGaaf democratische beslissingen naast zich neer blijkt te leggen!
Wij mogen je slechts adviseren?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben de baas sta boven de democratie.
Heb je ook verdiend Koos.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend, Pete. Overigens lijkt het erop dat ik ook in de prijzen ga vallen. Driewerf hoera
Dás dan goed nieuws voor mij... Jezelf een prijs toekennen als "aardigste user" gaat dan wel heel erg verquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben de baas sta boven de democratie.
Je hebt wel concurrentie van mijquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dás dan goed nieuws voor mij... Jezelf een prijs toekennen als "aardigste user" gaat dan wel heel erg ver
Dat zeg ikquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt wel concurrentie van mij
Leuk dat de twee aardigste users elkaar in de haren vliegen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar als je zo![]()
gaat doen..
Welnee.. En een beetje (wederzijds) plagen magquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Leuk dat de twee aardigste users elkaar in de haren vliegen.
We vliegen uit pure liefde in de harenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Leuk dat de twee aardigste users elkaar in de haren vliegen.
of als 1 punt per stem bvquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Kijk aub je lijstjes goed na, ik zie hier en daar vergeten punten. Ook bij jouw Ryan, kijk het ff na.
Anders moet ik stemmen ongeldig verklaren.
Ik heb het even nagekeken, ik had teveel punten idd.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Kijk aub je lijstjes goed na, ik zie hier en daar vergeten punten. Ook bij jouw Ryan, kijk het ff na.
quote:Op [quote]
[b] Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We vliegen uit pure liefde in de haren
Dat jullie het zo gemakkelijk goedmaken betekent dat jullie beiden deze prijs verdienen.quote:woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:[/b]
[..]
Welnee.. En een beetje (wederzijds) plagen mag
Foei!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie het zo gemakkelijk goedmaken betekent dat jullie beiden deze prijs verdienen.![]()
En ik heb op geen van beiden gestemt
Indien iemand meer dan 25 punten uitdeelt dan moet ik die inbreng helemaal ongeldig verklarenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken, ik had teveel punten idd..
Volgens mij heb ik er nu 25, toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Indien iemand meer dan 25 punten uitdeelt dan moet ik die inbreng helemaal ongeldig verklaren
Hoe bedoel je trouwens ongeldig verklaren?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Kijk aub je lijstjes goed na, ik zie hier en daar vergeten punten. Ook bij jou Ryan, kijk het ff na.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Indien iemand meer dan 25 punten uitdeelt dan moet ik die inbreng helemaal ongeldig verklaren
Wel f#kking heb je het ooit zo zout, zuur, bitter, en andere smaken bij de bar, gegeten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:53 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem 2 punten: Rare snuiter die niet uit zijn woorden komt. Maar hij discussieert wel, of in ieder geval, doet een poging tot.
Sarcasme, toch??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wel f#kking heb je het ooit zo zout, zuur, bitter, en andere smaken bij de bar, gegeten!![]()
Ik kom zeker wel uit mijn woorden, echter die woorden vinden niet altijd grond waarin ze beklijven, dat is een grondkwestie, de woorden zijn gewoon goed zaad.
Wel interessant en leuk is dat de ene al begint met : "ik snap het niet" en een ander gewoon acuut inhoudelijk reageert waaruit blijkt dat deze mij echt wel snapt.
Kortom, ik accepteer de uitslag, elke, onder protest![]()
Voor wie bovenstaande ook al niet begrijpen kan: jij mij afvallen, ik jou l#l of k#t vinden.
Grond kan ontvangen, voedden, voortbrengen of afwijzen, vragen doet zij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |