If you can't stand the heat. . .quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Starfish het volgende:
[..]
Het alertje ontbrak mij even in de hete keuken.
Starfish was eerder. Te vroeg wellicht, maar wel eerder.quote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Djokotron het volgende:
Al geopend voor de andere dicht was
Dekatria, waar was je?
moet ik ergens anders zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Starfish was eerder. Te vroeg wellicht, maar wel eerder.
quote:
Er moest toch een nieuwe klaargezet wordenquote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Djokotron het volgende:
Al geopend voor de andere dicht was
Dekatria, waar was je?
Ze is toch hoog zwanger nu?quote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef Djokotron het volgende:
Nieuwe startpagina
http://twitter.com/priskranenborg
Voor bobbie, wij delen
Wellicht al bevallen nuquote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze is toch hoog zwanger nu?
Minstens één.quote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Hoeveel gaan er vandaag naar huis eigenlijk?
Denk het ook...quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Het volgende ingrediënt waarmee jullie moeten werken is.... moederkoek!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:41 schreef Djokotron het volgende:
Nieuwe startpagina
http://twitter.com/priskranenborg
Voor bobbie, wij delen
quote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef Dekatria het volgende:
En Rico er nog altijd niet uitals een horror-bad guy die maar niet dood wil gaan!
Gertquote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef Djokotron het volgende:
Jeroen doet me denken aan Gert
Wie kent die wacko nog
Die bolle kan in 10 minuten net zijn idee bedenkenquote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef k_man het volgende:
Da's straks exit Jeroen. En dus Rico door!
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die bolle kan in 10 minuten net zijn idee bedenken.
Z'n tijd is ook al bijna omquote:
Als hij Topchef wordt gooi ik m'n TV uit het raamquote:
Deal!quote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij Topchef wordt gooi ik m'n TV uit het raam.
Ja, hij heeft teveel tijd nodig.quote:
Ik geef me dan op voor volgend seizoen. Als hij al kan winnen, dan kan ik dat helemaalquote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij Topchef wordt gooi ik m'n TV uit het raam.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geef me dan op voor volgend seizoen. Als hij al kan winnen, dan kan ik dat helemaal
Denk het nu ook inderdaad.quote:
Godverdomme.quote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef Dekatria het volgende:
En Rico er nog altijd niet uitals een horror-bad guy die maar niet dood wil gaan!
Echt hequote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef zoem het volgende:
Rico zegt dat hij wel een potje kan koken
Rico kan er inderdaad enorm goed een potje van maken.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef zoem het volgende:
Helaas voor hem wilt niemand het proeven.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef zoem het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
Door het oog van de naald.. ja duh, maar alleen omdat die van rico niet paste, tazzz
Lang niet gezien hierquote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
Wat doet die Rico nog bij de finalisten ?
Klopt, na het creëren van die prachtige bingokaart helaas wat minder tijd gehad rond 19;00, wel redelijk vaak de herhaling later op de avond gekeken of op de site. Bingokaart nog vol gekregen ?quote:
De bingokaartquote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, na het creëren van die prachtige bingokaart helaas wat minder tijd gehad rond 19;00, wel redelijk vaak de herhaling later op de avond gekeken of op de site. Bingokaart nog vol gekregen ?
Net zo goed dat ik niet begrijp wat iedereen tegen Priscilla heeftquote:Op maandag 22 november 2010 20:31 schreef k_man het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen onze gezellige, synpathieke, spontane, vrolijke, bolle held?
mooie baas is dat......beetje rico gek proberen te makenquote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
En die NSB'er Pascal zit er ook nog steeds in.
Dat is nog niet zo erg maar als ik me niet vergis zat hij in de voorrondes ook een keer aan iemand anders zijn gerecht of iets in die richting.quote:Op maandag 22 november 2010 22:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
mooie baas is dat......beetje rico gek proberen te maken
Laat ze maar hatuh. Wij hebben een neus voor kwaliteitquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Net zo goed dat ik niet begrijp wat iedereen tegen Priscilla heeft(behalve Djokotron dan)
Die van Julius is te klein.quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Harker het volgende:
Was deze al bekend?
De blog van Rico: http://mijsen.blogspot.com/
met:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Harker het volgende:
Was deze al bekend?
met:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Harker het volgende:
Was deze al bekend?
met:
[ afbeelding ]
Hij kan (marginaal) beter koken dan spellenquote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Harker het volgende:
Was deze al bekend?
met:
[ afbeelding ]
Rico heeft een vrouw en kinderen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Harker het volgende:
Was deze al bekend?
met:
[ afbeelding ]
Ik denk het welquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:59 schreef Tezz het volgende:
(of kijk ik gewoon te veel naar 'Wie is de mol' haha)
Ja maar tóch... waarom gebruiken ze een silhouet van Pascal daarvoor? Of het is allemaal heeeeel toevallig en het model leek toevallig op hem.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk het wel
En daarnaast, Pascal mag niet winnen.
ik vond het silhouet ook wat van Pascal weg hebben,maar het kan ook weer van Kay zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:59 schreef Tezz het volgende:
Het is vast al honderd keer gezegd (maar ik heb geen zin om alle topics terug te lezen), maar iedere keer als bij het begin van de aflevering het stukje gezegd wordt 'wie wordt Topchef 2010' dan komt er een logo in beeld van een silhouet met een vraagteken er door.
Dat silhouet is toch sprekend Pascal?? Zou het een geintje zijn van de makers om vanaf aflevering 1 al gewoon dagelijks de winnaar in beeld te brengen??
Lijkt me wel de finale is nog niet zo lang geleden opgenomenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vond het silhouet ook wat van Pascal weg hebben,maar het kan ook weer van Kay zijn
Ik denk dat het gewoon toeval is en dat het model toevallig leek op deze 2 kandidaten
De finale is pas een week of drie geleden opgenomen, dus ik denk dat je teveel WIDM kijkt iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:59 schreef Tezz het volgende:
Het is vast al honderd keer gezegd (maar ik heb geen zin om alle topics terug te lezen), maar iedere keer als bij het begin van de aflevering het stukje gezegd wordt 'wie wordt Topchef 2010' dan komt er een logo in beeld van een silhouet met een vraagteken er door.
Dat silhouet is toch sprekend Pascal?? Zou het een geintje zijn van de makers om vanaf aflevering 1 al gewoon dagelijks de winnaar in beeld te brengen??
dat ging niet over een vis, maar over zwezerik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:15 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje sexueel geobsedeerd. Een vis "met de textuur van een schaamlip"?![]()
De Topchef heeft z'n kinderen via de afhaalchinees?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:09 schreef Ace1 het volgende:
Rico heeft een vrouw en kinderen?
Kinderen lijken wel geadopteerd.. dus misschien is het toch gewoon maar een dekmantel..
Hij wil ook heel graag de clown zijn. En is een beetje onrustig als er een vrouw in zijn buurt is die hem wel bevalt (Stephanie).quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij is die Rico een janus goedzak. Zit geen kwaad in, hij heeft alleen zijn uiterlijk niet zo mee en is wat druk soms. Heb ik dan toch liever dan dat lompe ge(mother)fuck door Ibra.
Rico is juist super irritant, zit altijd te janken dat ie het niet gaat halen enz. maar haalt het gewoon. Daarnaast doet hij heel irritant als hij door is, bijvoorbeeld de arm opeens om de afvaller leggen zo van kijk mij eens meelevend zijn terwijl ik toch al door ben. Bahquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij is die Rico een janus goedzak. Zit geen kwaad in, hij heeft alleen zijn uiterlijk niet zo mee en is wat druk soms. Heb ik dan toch liever dan dat lompe ge(mother)fuck door Ibra.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Krantenman het volgende:
Ibrahim wil ten minste gewoon winnen. Vloeken of niet, hij zal er raken, en die instelling apprecieer ik wel.
En dat vreselijk puffen,zuchten,blazen richting zijn producten is ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:11 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Rico is juist super irritant, zit altijd te janken dat ie het niet gaat halen enz. maar haalt het gewoon. Daarnaast doet hij heel irritant als hij door is, bijvoorbeeld de arm opeens om de afvaller leggen zo van kijk mij eens meelevend zijn terwijl ik toch al door ben. Bah
Precies dat vind ik ook. Typisch zo'n marokkanentrekje zou je haast denken. Maar het maakt me verder niet uit wie wint want kotsen doe ik op niemand. Ik vind het gewoon een leuk programma maar ik heb niet altijd tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar bij Ibrahim zit het echt tegen het agressieve aan, dat is best storend.
net van de site van topchef gekopieerd..quote:Morgen in #topchef: één van de kandidaten zit er helemaal doorheen. Is het niveau van #topchef 2010 te hoog gegrepen?
19 uur geleden via TweetDeck
Ik denk Ibrahim want in het voorstukje was hij alweer woest. En anders Rico natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
net van de site van topchef gekopieerd..
kan wel raden wie er doorheen zit
ik gok op Rico, die zat gisteren al met tranen in zijn ogenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk Ibrahim want in het voorstukje was hij alweer woest. En anders Rico natuurlijk.
Die man is een grote traan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik gok op Rico, die zat gisteren al met tranen in zijn ogen
Klopt en volgens mij ziet hij best wel tegen de opdrachten op, het liefst is hij er zo snel mogelijk mee klaar. Ik zet mijn geld nog altijd op Kay.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zeker.
zijn gezicht ziet er altijd zo uit:
ja, die man heeft geen rust in zijn kont.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt en volgens mij ziet hij best wel tegen de opdrachten op, het liefst is hij er zo snel mogelijk mee klaar. Ik zet mijn geld nog altijd op Kay.
oh die ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf het nog altijd raar vinden dat John niet door is gegaan. Die kookte toen die week de hele tijd als een van de beste maar ging niet door, ik vond het heel vreemd.
Deze John :
[ afbeelding ]
Jep en toen gingen Ria en en die fransoos Julien (die de hele week amper fatsoenlijk presteerde) door.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die ja.
die kookte vrij constant en goed, had toen toch 1 minder gerecht en vloog er toen uit.
Net als grote vriend Juliusquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef Djokotron het volgende:
Rico heeft echt geen nek meer over, die kan in zijn gezicht alleen al 5kg afvallen
Moet je nagaan hoeveel kilo Julius kan afvallen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef Djokotron het volgende:
Rico heeft echt geen nek meer over, die kan in zijn gezicht alleen al 5kg afvallen
quote:
denk dat ik ook culinair journalist ga wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef Drassss het volgende:
Ah weer 4 van die breedbek lachende mensen die gerechten mogen proeven.
Ik snap dat ook niet zo inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk dat ik ook culinair journalist ga worden
beetje lekker eten, geld ermee verdienen, beetje slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo inderdaad.
het is een belgquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Djokotron het volgende:
Moeilijk he snijden?
Limburg ligt 200jaar achter in de beschaving
ja, http://www.rtl.nl/huistui(...)aten/week5_peggy.xmlquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Serieus? nah ja dat scheelt, maar niet minder erg bien sûr
Hij communiceert overmatig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef wolferl het volgende:
Misschien transpireert hij overmatig.
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dolfijnensperma, konijnensmegma, alles komt voorbij in dit program
Voor de chefs, anders gaat ie janken net als rico.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef Zeroku het volgende:
Waarom heeft die Kay z'n naam steeds op z'n bakkes. Vergeet hij hem anders ofzo.
Aandachtsgeil misschienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef Zeroku het volgende:
Waarom heeft die Kay z'n naam steeds op z'n bakkes. Vergeet hij hem anders ofzo.
"Hoe heet jij ook alweer"quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef Djokotron het volgende:
Voor de chefs, anders gaat ie janken net als rico.
Die was epicquote:
Dat was echt zo'n mooi momentquote:
mooie TTquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef cimaq het volgende:
Hahahaha 'Go Rico, hazenbloed, zweet en tranen'
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef Zeroku het volgende:
Totaal mislukt. Hopelijk zei hij dat tegen Rico.
Nee joh, daar zorgt pascal wel voorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Dekatria het volgende:
Als Rico vandaag weer overleeft moet iemand een houten staak door z'n hart schieten. Want anders wint'ie nog.
Gewoon langs de hoorn leggen of in de microfoon fluitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
Krijg ik telefoon van een verkoper tijdens Topchef
Nee, dat ismijn moeder, even kijken hoor, moment. En dan tel neer leggen en gewoon verder kijken. Laat die hoeren ook maar lekker een half uur wachten, totdat er iemand reageertquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
Krijg ik telefoon van een verkoper tijdens Topchef
Ik had had pas na 1 min verstaan waar hij van was ( Belgisch )...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon langs de hoorn leggen of in de microfoon fluiten.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee, dat ismijn moeder, even kijken hoor, moment. En dan tel neer leggen en gewoon verder kijken. Laat die hoeren ook maar lekker een half uur wachten, totdat er iemand reageert
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef Djokotron het volgende:
Nee, dat ismijn moeder, even kijken hoor, moment. En dan tel neer leggen en gewoon verder kijken. Laat die hoeren ook maar lekker een half uur wachten, totdat er iemand reageert
Ik heb zo'n grafhekel aan die lui he. Vroeger werd je altijd om 17.30u gebeld door lui van chiquita, of je die bananen lekkerder vond dan andere, jezusquote:
Dat is ook de enige tijd dat ze zeker weten dat er mensen thuis zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grafhekel aan die lui he. Vroeger werd je altijd om 17.30u gebeld door lui van chiquita, of je die bananen lekkerder vond dan andere, jezusrot eens even op ofzo, ben aan het eten
dat ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grafhekel aan die lui he. Vroeger werd je altijd om 17.30u gebeld door lui van chiquita, of je die bananen lekkerder vond dan andere, jezusrot eens even op ofzo, ben aan het eten
Ja dat begrijp ik ook wel, maar die lui zijn zo irritantquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook de enige tijd dat ze zeker weten dat er mensen thuis zijn.
Ik loop zo altijd naar de bushalte als ik nog een half uur hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Drassss het volgende:
Zo sprint ik naar de wc als ik echt heel erg moet...
Wat wil je met zo'n papsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Priscilla toont haar autoriteit weer even
wat een dwaas haasquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Hazenbloed zit er nog niet in zegt'ie, met 'n minuut te gaan:X
Dat dusquote:
Zo is ze nou eenmaalquote:
Er zit een peer vast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla puft en puft, zouden de vliezen zijn gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |