Precies dat vind ik ook. Typisch zo'n marokkanentrekje zou je haast denken. Maar het maakt me verder niet uit wie wint want kotsen doe ik op niemand. Ik vind het gewoon een leuk programma maar ik heb niet altijd tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar bij Ibrahim zit het echt tegen het agressieve aan, dat is best storend.
net van de site van topchef gekopieerd..quote:Morgen in #topchef: één van de kandidaten zit er helemaal doorheen. Is het niveau van #topchef 2010 te hoog gegrepen?
19 uur geleden via TweetDeck
Ik denk Ibrahim want in het voorstukje was hij alweer woest. En anders Rico natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
net van de site van topchef gekopieerd..
kan wel raden wie er doorheen zit
ik gok op Rico, die zat gisteren al met tranen in zijn ogenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk Ibrahim want in het voorstukje was hij alweer woest. En anders Rico natuurlijk.
Die man is een grote traan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik gok op Rico, die zat gisteren al met tranen in zijn ogen
Klopt en volgens mij ziet hij best wel tegen de opdrachten op, het liefst is hij er zo snel mogelijk mee klaar. Ik zet mijn geld nog altijd op Kay.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zeker.
zijn gezicht ziet er altijd zo uit:
ja, die man heeft geen rust in zijn kont.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt en volgens mij ziet hij best wel tegen de opdrachten op, het liefst is hij er zo snel mogelijk mee klaar. Ik zet mijn geld nog altijd op Kay.
oh die ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf het nog altijd raar vinden dat John niet door is gegaan. Die kookte toen die week de hele tijd als een van de beste maar ging niet door, ik vond het heel vreemd.
Deze John :
[ afbeelding ]
Jep en toen gingen Ria en en die fransoos Julien (die de hele week amper fatsoenlijk presteerde) door.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die ja.
die kookte vrij constant en goed, had toen toch 1 minder gerecht en vloog er toen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |