Zou me niks verbazen als hij inmiddels lepeltje-lepeltje met zijn gala dame ligt. Lucky basterdquote:Op donderdag 25 november 2010 01:30 schreef brunette82 het volgende:
En, is Silenus weer eens blijven hangen bij de gala dame?
Ben op dit moment geen lid. Vroeger wel betalend lid geweest...quote:Op donderdag 25 november 2010 05:51 schreef Friek_ het volgende:
Zomaar een vraag: wie betaalt er hier eigenlijk voor z'n lidmaatschap voor de datingsite?
niet dat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 25 november 2010 01:28 schreef brunette82 het volgende:
een lang verhaal, en uiteindelijk willen we allemaal weten: is er gezoend?
Leuk verhaal, maar wat is de conclusie?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond Lieverds,
(bijna) speciaal voor jullie nog even mijn pc'tje aangeslingerd voor een kleine "date"verslagje. Of de dame in kwestie zichzelf bekend wil maken laat ik aan haar over
Natuurlijk ga ik met de trein. We hebben in het prachtige Zwolle afgesproken aangezien dat zo lekker centraal zit. In de trein lees ik een fijne John Grisham en luister ik wat muziekjes. Het uurtje vliegt voorbij en dan stap ik de trein uit. Ik weet dat ze er al zou moeten zijn, maar ik heb geen idee hoe ze eruit ziet. Herkenningspunten heeft ze ge-smst dus ik kijk goed om mij heen en loop langzaam met de stroom mee het perron af richting het stationsplein. DAar blijf ik staan en kijk om mij heen. Ik zie iemand staan die aan de beschrijving voldoet, maar om daar nu zomaar om er nu zomaar op af te stappen....Dus ik besluit even te wachten en zie haar smsen. Daar ik niets binnenkrijg besluit ik zelf te smsen. Net als ik op "verzenden" druk komt er een sms binnen: "heb je een bril op?". Ik kijk opzij en zie de jongedame waarvan ik dacht dat het mijn blind date wel eens zou kunnen zijn mijn kant op kijken en glimlachen. Ze is het dus.
Ik stap op haar af, steek mijn hand uit en dit gebaar wordt beantwoord. We noemen onze namen en ik opper om maar meteen een restaurantje op te zoeken. Het is kwart over 18 en mijn buikje knort. Zij heeft viavia een adresje van een Mexicaans restaurantje opgeduikeld. Ik tover mijn GSM tevoorschijn om meteen op de kaart te kijken waar we heen moeten en gezellig keuvelend stiefelen we het station uit.
Ik ken Zwolle gelukkig op mijn duimpje (wahahahah), maar wonder boven wonder verdwalen we niet, al hadden we broodkruimels moeten strooien....Goed, bij de Mexicaan aangekomen doet zij, assertief als ze is, de deur open en we kuieren naar binnen. Zij hosselt een tafeltje, we gaan zitten en raken in een geanimeerde conversatie over werk en vrije tijd, u kent het wel, en net als we denken"wat duurt dat lang!" komt de sympathieke kelner met een mandje tortillachips, 3 dipsauzen en de vraag wat we willen drinken. Een cola light en een sinas worden besteld en de kaart wordt gelezen. Zij kist voor een 3tal gerechtjes op 1 bord en ik besluit gek te doen en te kiezen voor muslos sonajero nogwattos. Terwijl we wachten op de gerechten vliegen de koetjes en de kalfjes over tafel.
Het eten wordt gebracht en verorberd en ik heb nog steeds honger en besluit cheesecake te bestellen. Cappucino erbij en voor mevrouw een verse muntthee, oftwel heet wat met struik). Ook dit verdwijnt in onze magen en we kijken eens op onze klokken. mmm, tis gezellig maar we moeten er vroeg uit.....we vragen de rekening, betalen verlaten het etablissement.
Vervolgens begint de terugreis naar 't station. En daar waren de broodkruimels van pas gekomen. We zijn zeker 3 keer verkeerd gelopen en daardoor miste ik mijn trein. Zij gelukkig niet en ze verdween met een "Tot op Fok!" aan de horizon, mij achterlatend op Zwolle Centraal.
dus.
ben ik niet de enige die dat dus ook dachtquote:Op donderdag 25 november 2010 01:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij inmiddels lepeltje-lepeltje met zijn gala dame ligt. Lucky basterd
Ik, drie maanden voor iets van 40 euro.quote:Op donderdag 25 november 2010 05:51 schreef Friek_ het volgende:
Zomaar een vraag: wie betaalt er hier eigenlijk voor z'n lidmaatschap voor de datingsite?
Lucky? Geluk dwing je af.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:27 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ben ik niet de enige die dat dus ook dacht
Ook enkele keren gehad, eerst stuur je elkaar een paar leuke enthousiaste berichtjes waarin zij ook aangeeft het leuk te vinden wat af te spreken, vervolgens hoor je helemaal niets meer. Dat is wel typisch het wispelturige van vrouwen, maar ja het is en blijft internet natuurlijk. Een afspraak is snel gemaakt maar ook snel gecancelled.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef GlenSpey het volgende:
Even een update voor de geinteresseerden:
- Dame 2 op jullie aanraden een voorstel gedaan om iets leuks te gaan doen. Ze stuurde terug dat ze het daarvoor te vroeg vindt, wat ik ook eigelijk wel had verwacht. Denk niet dat ik er nog veel moeite in ga stoppen... ze neemt me toch iets te weinig initiatief ook qua gesprekken dus
- Dame 3 (die van de 2 berichten die ik niet mocht sturen) heeft inderdaad niet meer gereageerd. Ondanks mijn 'fout' blijf ik het een vreemd verhaal vinden. Eerst zo'n uitgebreide, leuke, spontane mail sturen en dan gewoon helemaal niks meer laten horen![]()
- Dame 4 heeft mij toegevoegd op msn. Ik heb haar gisteravond een mailtje gestuurd maar daar is nog geen antwoord op gekomen, heb haar vandaag ook niet online gezien dus ik verwacht dat dat later nog wel komt.
- Dame 5 die interesse toonde heb ik eveneens gisteravond mijn emailadres via RP gestuurd, maar daar heb ik ook nog niks van terug gezien. Ben er, gezien haar foto die 'op verzoek' pas later zichtbaar kwam, ook niet heel rouwig om moet ik eerlijk bekennen![]()
- Dame 6 toonde zojuist wederzijdse interesse. Leuk want bij deze hoopte ik daar stiekem al op. Nouja, dat hoop ik bij iedereen die ik een bericht stuur natuurlijk, maar omdat een groot deel toch niks terugstuurt hoop je t bij sommigen net wat meer dan bij anderen![]()
En ik ga vrolijk verder met sturen. Het mag er nu misschien op lijken dat ik heel erg veel vrouwen mails stuur omdat ik heel wanhopig op zoek ben, maar dat is niet zo. Ik merk namelijk dat door mijn aandacht meer te verspreiden ik me er minder aan stoor als dingen dan niet gaan zoals ik ze voor ogen had
welke site ben jij lid van?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik, drie maanden voor iets van 40 euro.
Ik zou niet willen daten met een vrouw die zelf betaalt voor het lidmaatschap, en die met mij zou willen daten als ik gratis lid zou zijn.
Presentquote:Op donderdag 25 november 2010 05:51 schreef Friek_ het volgende:
Als je daarmee date kom je er echt niet tussen. Iemand die alleen maar over zichzelf praat waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand... wie heeft het langste profiel van het land?
NL77859072
Wel goeie jopen, jammer alleen dat ze mank looptquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Silenus het volgende:
Als je daarmee date kom je er echt niet tussen. Iemand die alleen maar over zichzelf praat waarschijnlijk.
Mooi verhaal 3rdrock, alleen het einde was een beetje een afknapper.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond Lieverds,
(bijna) speciaal voor jullie nog even mijn pc'tje aangeslingerd voor een kleine "date"verslagje. Of de dame in kwestie zichzelf bekend wil maken laat ik aan haar over
Natuurlijk ga ik met de trein. We hebben in het prachtige Zwolle afgesproken aangezien dat zo lekker centraal zit. In de trein lees ik een fijne John Grisham en luister ik wat muziekjes. Het uurtje vliegt voorbij en dan stap ik de trein uit. Ik weet dat ze er al zou moeten zijn, maar ik heb geen idee hoe ze eruit ziet. Herkenningspunten heeft ze ge-smst dus ik kijk goed om mij heen en loop langzaam met de stroom mee het perron af richting het stationsplein. DAar blijf ik staan en kijk om mij heen. Ik zie iemand staan die aan de beschrijving voldoet, maar om daar nu zomaar om er nu zomaar op af te stappen....Dus ik besluit even te wachten en zie haar smsen. Daar ik niets binnenkrijg besluit ik zelf te smsen. Net als ik op "verzenden" druk komt er een sms binnen: "heb je een bril op?". Ik kijk opzij en zie de jongedame waarvan ik dacht dat het mijn blind date wel eens zou kunnen zijn mijn kant op kijken en glimlachen. Ze is het dus.
Ik stap op haar af, steek mijn hand uit en dit gebaar wordt beantwoord. We noemen onze namen en ik opper om maar meteen een restaurantje op te zoeken. Het is kwart over 18 en mijn buikje knort. Zij heeft viavia een adresje van een Mexicaans restaurantje opgeduikeld. Ik tover mijn GSM tevoorschijn om meteen op de kaart te kijken waar we heen moeten en gezellig keuvelend stiefelen we het station uit.
Ik ken Zwolle gelukkig op mijn duimpje (wahahahah), maar wonder boven wonder verdwalen we niet, al hadden we broodkruimels moeten strooien....Goed, bij de Mexicaan aangekomen doet zij, assertief als ze is, de deur open en we kuieren naar binnen. Zij hosselt een tafeltje, we gaan zitten en raken in een geanimeerde conversatie over werk en vrije tijd, u kent het wel, en net als we denken"wat duurt dat lang!" komt de sympathieke kelner met een mandje tortillachips, 3 dipsauzen en de vraag wat we willen drinken. Een cola light en een sinas worden besteld en de kaart wordt gelezen. Zij kist voor een 3tal gerechtjes op 1 bord en ik besluit gek te doen en te kiezen voor muslos sonajero nogwattos. Terwijl we wachten op de gerechten vliegen de koetjes en de kalfjes over tafel.
Het eten wordt gebracht en verorberd en ik heb nog steeds honger en besluit cheesecake te bestellen. Cappucino erbij en voor mevrouw een verse muntthee, oftwel heet wat met struik). Ook dit verdwijnt in onze magen en we kijken eens op onze klokken. mmm, tis gezellig maar we moeten er vroeg uit.....we vragen de rekening, betalen verlaten het etablissement.
Vervolgens begint de terugreis naar 't station. En daar waren de broodkruimels van pas gekomen. We zijn zeker 3 keer verkeerd gelopen en daardoor miste ik mijn trein. Zij gelukkig niet en ze verdween met een "Tot op Fok!" aan de horizon, mij achterlatend op Zwolle Centraal.
dus.
We hebben altijd Silenus nogquote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef douche-eendje het volgende:
Geweldig verslag weer 3rdRock! Palawan ook een geslaagde date, nog even en het is zo nog eens rustig in deze reeks
Ja, die heeft daten als hobbyquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
We hebben altijd Silenus nog![]()
Heb je eigenlijk al afgesproken met de man die de eerste keer had afgezegd?
Je bedoelt toch niet die gozer, die had afgezegd en je het hem moest vergeven?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, die heeft daten als hobby.
Die flapdrol... Geen contact meer mee.
Nee, ze gaf hem nog een kans..quote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die gozer, die had afgezegd en je het hem moest vergeven?![]()
Je hebt het zelf toch afgekapt mag ik hopen
Ja, een kans voor hem om het ultiem te verknallen. Dus, geen contact meer meequote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, ze gaf hem nog een kans..
Vanavond tweede date. Ga voor haar koken. Ze is leuk en grappig, zie wel hoe het loopt. Maar ondertussen zorgen alles op orde te hebben. Wijn.. check. Kaarsjes check.. Film op voorraad check. Huis opgeruimd check. enz enz..
Tsjek! En niet al te ver weggestopt in een ladekastje Tjek. Nu maar hopen dat deze date niet een 3rdrockiaans verloop gaat krijgen.quote:
Zo die zagen we hier niet aankomen...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, die heeft daten als hobby.
Die flapdrol... Geen contact meer mee.
Zou ze jou ook opzoeken ? zo gaat dat toch.. alles nachecken hyves, facebook en dan ook nog op een datingsite nacheckenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef GlenSpey het volgende:
Whehe, mn ex vriendin zit (weer) op RPfoute boel
En ik zie dat ze opeens bisexueel is geworden. Had ik dat maar eens eerder geweten zeg![]()
Die wil gewoon interessant doen. Trekt ze meer kerels mee. Hoe oud is ze, 18?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef GlenSpey het volgende:
Whehe, mn ex vriendin zit (weer) op RPfoute boel
En ik zie dat ze opeens bisexueel is geworden. Had ik dat maar eens eerder geweten zeg![]()
Ik kwam haar toevallig tegen bij het random zoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Zou ze jou ook opzoeken ? zo gaat dat toch.. alles nachecken hyves, facebook en dan ook nog op een datingsite nachecken [ afbeelding ], [ afbeelding ]
Bijna. Ze is 20quote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die wil gewoon interessant doen. Trekt ze meer kerels mee. Hoe oud is ze, 18?
KANSLOOS, jammer joh. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
Lieverds,
pc'tje aangeslingerd... "date"verslagje....
trein...prachtige Zwolle....fijne John Grisham...muziekjes... Het uurtje...
opper...restaurantje...mijn buikje...adresje...restaurantje...opgeduikeld. tover...gezellig keuvelend stiefelen...
duimpje...assertief als ze is...kuieren naar binnen...hosselt...tafeltje...geanimeerde conversatie... u...sympathieke kelner... mandje...cola light...sinas...gerechtjes...gek te doen en te kiezen voor muslos sonajero nogwattos...koetjes en de kalfjes...
verorberd...verdwijnt in onze magen... tis gezellig maar we moeten er vroeg uit.....etablissement...
Ik ook niet. Daarom had ik die zaterdagavond ook al andere plannen dan daten...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zo die zagen we hier niet aankomen...
Daar heb je absoluut gelijk in, en 3rdrock is ook niet bepaald mister Don Juan himself, maar het ging me even om het toontje waarmee je binnenkwam.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hij probeert het wel, maar ik heb nog nooit iemand versierd door de hele avond te vullen met verklein-woordjes en mooie beeldspraak. Ik zeg niet dat hij dat gebruikt heeft op die avond maar zo geeft hij het wel weer. Vrouwen willen ook een 'verovering' niet iemand die smeekt om vrouwelijke aandacht waarbij het niet uitmaakt van wie als het maar een vrouw is.
Haha, voor zover je denkt iemand te kunnen uitlachen is dit ook wel een vrij kansloos verhaal om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Misschien een beetje ruw ja, maar soms moet dat omdat het anders gewoon niet duidelijk wordt. Mijn ervaring is dat vrouwen dol zijn op 'lieve' mannen, maar zo'n lieve man moet toch ook wel mannelijke kanten hebben...
Date-ervaring...niet echt een date, het begon goed, maar mislukte grandioos, denk echter dat dat meer aan de omstandigheden lag dan aan mij.
Ik werkte in een kroeg, op 5 mei, in een van de steden waar bevrijdingsfestivals worden gevierd.
Het was een perfecte dag, zon en 25+ graden dus de taps gingen alleen dicht als er een vat vervangen moest worden.
En toen stond er plotseling, in al het gedrang, een meid voor me met supermooie ogen en een hele aantrekkelijke lach. Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, maar een klik was er zeker.
En ze bestelde thee! En niet zomaar thee, die dag deden we in principe alleen maar gewone thee, nee, ze wilde een smaakjesthee. Dus speciaal voor haar de doos tevoorschijn gehaald en ze haalde er bosvruchten thee uit. En weg was ze...
3 Uur later, stond ze weer aan de bar, weer die klik en weer wilde ze thee. Dus ik schenk heet water in en deed er gelijk een zakje bosvruchten thee bij. Schijnbaar maakte dat indruk en ze vroeg of ik nog vrij was die dag.
Ik vertelde dat ik nog een uurtje moest en daarna inderdaad vrij was. Dus we spraken af bij een optreden...Ik ben ernaartoe gegaan, maar het was bij een van de grootste podia die dag en er stonden een paar duizend man...ik heb haar nooit meer gezien![]()
moet er vandoor nu, er loopt een leeuw te brullen net buiten het kamp hier
leuk, ik ben een bijvoeglijk naamwoordquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Tsjek! En niet al te ver weggestopt in een ladekastje Tjek. Nu maar hopen dat deze date niet een 3rdrockiaans verloop gaat krijgen.
je denkt toch niet echt dat ik zo praat als ik typ??? Douche-eend, verdedig mij even!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
KANSLOOS, jammer joh. Volgende keer beter.
merciquote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Silenus het volgende:
Nou en, hij probeert het toch gewoon? Daar heb ik meer respect voor dan voor mister hilbillie die hier even het topic binnen komt stomen om iemand uit te lachen.
Ik vind toch dat ik aardig dicht in de buurt kom van Don Juan.....quote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, en 3rdrock is ook niet bepaald mister Don Juan himself, maar het ging me even om het toontje waarmee je binnenkwam.
daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
3rdRock, je hoeft jezelf niet te verdedigen enzo, laat staan dat ik het voor jou zou moeten doen
Held... gewoon gelijk je verslag tikken.....quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond Lieverds,
(bijna) speciaal voor jullie nog even mijn pc'tje aangeslingerd voor een kleine "date"verslagje. Of de dame in kwestie zichzelf bekend wil maken laat ik aan haar over....dus.
we gaan niet vertellen wat we geleerd hebben, maar ik heb er iig smakelijk om gelachenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Held... gewoon gelijk je verslag tikken.....
Goed.... bij dezen de rest
Zoals een paar weken geleden geroepen.... zouden we "daten".... gezien de geweldige timing NOT... heeft Mr 3rdRock gewoon mijn PM-box gebruikt om mij te reminden aan de "Deal" . Gelijk maar wat gegoogled en uiteindelijk besloten om het hele plan om te gooien. Met behulp van Fok!werd snel een alternatief gevonden.
Het wachten bij de Mexicaan, werd benut om de bekende koetjes en kalfjes uit te wisselen.We hebben dankzij de ober zelfs nog wat Spaans geleerd. Of mochten we dat hier niet vertellen?
Ik vond het in ieder geval een gezellige en leuke avond! En idd met een welgemeend "Tot op Fok!" zwaaide ik vanuit mijn trein naar Mr 3rdRock
Ja .... ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
we gaan niet vertellen wat we geleerd hebben, maar ik heb er iig smakelijk om gelachen
Het bed uitkomen, was het probleem niet..... op mijn werk actief bezig zijn,..... dat was de eerste 2 uur een uitdagingquote:en idd gelijk getikt, anders ben ik de helft weer kwijt en ik was nog niet moe, iets dat ik vanochtend moest bekopen met niet mijn bed uit kunnen komen
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Leuk jullie geneuzel, hoor.
Maar zeg nou eens hoe het nu verder gaat... dat is immers wat we allemaal willen weten hier
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En idd met een welgemeend "Tot op Fok!" zwaaide ik vanuit mijn trein naar Mr 3rdRock
je doet je ondertiteltje wel eer aan zeg! ;-)quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Leuk jullie geneuzel, hoor.
Maar zeg nou eens hoe het nu verder gaat... dat is immers wat we allemaal willen weten hier
Ik zie wel wat jij probeert, maar ik ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je doet je ondertiteltje wel eer aan zeg! ;-)
Maar ook een veelgehoorde is 'opposites attract'quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:17 schreef _Fonz het volgende:
Hehe, ze zeggen wel eens soort zoekt soort.
We verwachten wel een 3rd Rock-achtig verslag hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:15 schreef love_sharon het volgende:
Eindelijk thuis en helemaal op maar het was leuk
een date gehad tot kwart over 7...quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:15 schreef love_sharon het volgende:
Eindelijk thuis en helemaal op maar het was leuk
Verschil moet er zijn hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een date gehad tot kwart over 7...nice date!
oh, even teruglezen levert op dat je aan het stappen was geweest.. maar dan nog!
Damn, wat baal ik dat ik een arbeiders leven heb en 's ochtends weer enigszins fris en fruitig moet zijn voor de klanten.
Dat laat ik aan Silenus over.Is hij veel beter inquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
We verwachten wel een 3rd Rock-achtig verslag hè?
Ah toevallig tegengekomen. Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Zou ze jou ook opzoeken ? zo gaat dat toch.. alles nachecken hyves, facebook en dan ook nog op een datingsite nachecken
Gebruik gewoon fok smileys ofzo? Die doen het niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Ah toevallig tegengekomen. Ok. [ afbeelding ], [ afbeelding ]
Waar is "hier"?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef _Fonz het volgende:
Zo het eerste sneeuw is hier gevallen. Wel zo romantisch om er eens op uit te gaan.
[ afbeelding ]
Groningen.quote:
Ooit een Leeuw met een Oerang Oetan zien neuken? Nee? Trek je conclusie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar ook een veelgehoorde is 'opposites attract'
Dus welke heeft nou de meeste waarheid?
De conclusie dat leeuwen in afrika leven en die apen in azie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:15 schreef _Fonz het volgende:
Ooit een Leeuw met een Oerang Oetan zien neuken? Nee? Trek je conclusie.
Komt 'ie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Silenus over.Is hij veel beter in
Alsof ik daar niet aan gedacht had. Een Chinees woont in China en een Turk in Turkije?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
De conclusie dat leeuwen in afrika leven en die apen in azie?
Eh, het moge duidelijk zijn dat Silenus niet homo is na al die verhalen....kom jij nou ineens uit de kast?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Silenus.... het valt me als mede utrechtenaar van je tegen dat je geen ontbijt met een eitje voor haar gemaakt hebt..Waar moet dat heen?!
Het moge duidelijk zijn dat Silenus een eitje voor Sharon en haar vriendin moest klaar maken. Nu zijn ze tot een uur of 7 doorgegaan zonder hem. Waar komt het vandaan dat ik hem voor homo uitmaak of er zelf 1 zou zijn? Ik zit nog keurig in de kast!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, het moge duidelijk zijn dat Silenus niet homo is na al die verhalen....kom jij nou ineens uit de kast?
Helemaal zoals het wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt 'ie.
Goedenmiddag lieverds,
Enz.
dat lijkt wel plagiaat johquote:
Ja die rust van je kennen we wel. Even Paiq aanslingeren en Sil is weer wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis ben.Maandag etentje in Amsterdam, dinsdag Ajax-Madrid, woensdag galapremière in het nieuwe De La Mar, gisteren zuipen met Sharon...
Nu eindelijk rustttttttttttt
Waarom heb je je date aankondiging van morgen weggehaald ? Heeft ie afgezegd ? (of ze)quote:
ik durf nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom heb je je date aankondiging van morgen weggehaald ? Heeft ie afgezegd ? (of ze)
watje! gewoon gaan! heb ik ook 2 keer gedaan en er is weliswaar niet gezoend ofzo, maar t was wel gezelligquote:
ik ben geen serial dater zoals (bijna) iedereen hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Klinkt mij bekent in mijn oren, waarom niet?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik ben geen serial dater zoals (bijna) iedereen hier.
maar een hele goeie vraag...gééééén idee
Gewoon gaan joh, daten is leuk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef brunette82 het volgende:
vind het vaak zo beladen altijd, als je het een 'date' noemt..
ik zie het meer als een date zonder verwachtingen en dergelijke..
Maar toch hoop je dat het klikt, je date niet zomaar zeg maar..
ik baal ervan als de ander het helemaal romantiseert, terwijl
je elkaar niet eens kent...als de ander maar leuk, gezellig en beetje kletst,
dan is dat toch prima?![]()
de date van morgen gaat er helemaal vanuit dat er een 2e date zal volgen
En toch heb ik het gevoel dat je niet gaat.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat je niet gaat.
En daarna gewoon gaan natuurlijk!quote:
Gewoon geen date meer noemen...... problem solvedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef brunette82 het volgende:
vind het vaak zo beladen altijd, als je het een 'date' noemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |