abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 15:53:52 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89097781
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef macondo het volgende:
Niet eerst gaan klagen dat je moest wachten, om vervolgens te melden dat het aan jezelf lag :D
Tru dat :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89097856
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk dat die 'bewuste keuze' vooral een keuze was om maar geen blauwtje te hoeven lopen. Maar geen idee, hij krijgt het voordeel van de twijfel. ;)
haha dank je ;-)

Nee maar ff serieus, ik heb echt zoveel meiden lopen zoenen in mijn leven, die scoringsdrang op de 1e date heb ik niet meer.
Dus ja het was wel bewust dat ik niets probeerde, maar dat ook mijn inschatting van haar. Ik denk dat als ik een 2e date heb, ik veel meer ga weten, want dan wil ik wel zoenen. Als het dan niet van komt weet je zeker dat zij niet fysiek aangetrokken tot je voelt.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:02:01 #178
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89098146
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:55 schreef Homey het volgende:

[..]

haha dank je ;-)

Nee maar ff serieus, ik heb echt zoveel meiden lopen zoenen in mijn leven, die scoringsdrang op de 1e date heb ik niet meer.
Dus ja het was wel bewust dat ik niets probeerde, maar dat ook mijn inschatting van haar. Ik denk dat als ik een 2e date heb, ik veel meer ga weten, want dan wil ik wel zoenen. Als het dan niet van komt weet je zeker dat zij niet fysiek aangetrokken tot je voelt.
Het is voor mij geen scoringsdrang, zoenen is leuk :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89099117
Heb hier een rechtenstudente die al op haar 16e een kind heeft gekregen.
Blijkbaar kan het dus wel; enigszins een IQ en op zeer jonge leeftijd al een kind :')
  woensdag 24 november 2010 @ 16:28:30 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89099334
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
Heb hier een rechtenstudente die al op haar 16e een kind heeft gekregen.
Blijkbaar kán het dus wel; enigszins een IQ en op zeer jonge leeftijd al een kind :')
Nou, m'n vriendin heeft ook rechten gedaan, en om die nu slim te noemen :P

Mocht je dit ooit in een verre toekomst lezen schatje, dit was een grapje!
pi_89100008
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is voor mij geen scoringsdrang, zoenen is leuk :)
zeker leuk, tenzij ze niet kan zoenen. Dan is de lol er snel vanaf. maar ja theres only one way to find out (8>
  woensdag 24 november 2010 @ 16:46:25 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89100136
Nou, geen idee wat de dresscode eigenlijk is op zo'n premiere/gala-ding, maar ik heb gewoon een pak aan met m'n overhemd een beetje open. Wil wel een béétje cool blijven. :')

Ik ben benieuwd wat voor rare avond dit gaat worden, ajus! :D
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 24 november 2010 @ 17:02:45 #183
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89100889
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef Silenus het volgende:
Nou, geen idee wat de dresscode eigenlijk is op zo'n premiere/gala-ding, maar ik heb gewoon een pak aan met m'n overhemd een beetje open. Wil wel een béétje cool blijven. :')

Ik ben benieuwd wat voor rare avond dit gaat worden, ajus! :D
quote:
Stropdasdragers aller landen verenigt u: werpt het touw af dat u hindert! Zet uw nek op het spel! Bevrijdt u en waagt u in het openboordenparadijs!
  woensdag 24 november 2010 @ 17:26:48 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89101808
Die heb ik niet eens bij me. :') Het diner is pas na de voorstelling, dus zo op a'dam cd's nog wel even een snack naar binnen snaaien.
  woensdag 24 november 2010 @ 17:34:34 #185
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89102059
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Die heb ik niet eens bij me. :') Het diner is pas na de voorstelling, dus zo op a'dam cd's nog wel even een snack naar binnen snaaien.
Ik bedoel: Claus zegt, zonder stropdas is cool. :')
pi_89102635
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Als die aantrekkingskracht er is lukt je dat toch wel.
Ik vind het maar stomme smoesjes om te zeggen ik wil haar laten wachten blabla dat betekent in bijna alle gevallen dat je te onzeker erover was.
Zo is het.

Plus om te zeggen dat het altijd aan de vrouw is of er iets gaat gebeuren is ook niet waar... over het algemeen wel vaker maar zeker niet altijd.
pi_89105041
Sommige oproepen... :')

quote:
Ik ben hier om een leuk mensen kan vind misschien kan veel
:{

quote:
Ik ben angela en zoek matties
zure matties? que?

quote:
Alleenstaande moeder is het zat om afgewezen te worden vanwege mijn lieve zoontje
19 jaar :')

quote:
Hai mannen wil je een date?
geen foto en geen profielinfo.. aantrekkelijk aanbod hoor :')

quote:
waar je woont maakt niet uit
wat je leeftijd is maakt ook niet uit!
dus ook opa maakt nog kans!
  woensdag 24 november 2010 @ 21:35:35 #188
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_89113890
Ik heb me uitgeschreven van Paiq
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:43:01 #189
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89114431
Geen leuke meiden tegen gekomen?
  woensdag 24 november 2010 @ 21:48:56 #190
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_89114839
Jawel, heb één keer spontaan leuk contact gehad, met wie ik één keer heb afgesproken. Maar dat was n.a.v. een speeddate... Mijn matches kwamen niet eens in de buurt van dat -O-
  woensdag 24 november 2010 @ 21:53:21 #191
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89115180
Ik had dat match gedoe bijna meteen gestopt dat was bij mij ook niet zo succes.
Blijkbaar viel ik volgens de matchmachine voornamelijk op informatica jongetjes :')
  woensdag 24 november 2010 @ 22:00:46 #192
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_89115739
Dat verklaart waarom het aan de andere kant ineens zo stil werd als ze eenmaal wisten wie ik ben en wat ik doe, etc. :')
  woensdag 24 november 2010 @ 22:08:52 #193
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89116272
Dat soort dingen moet je gewoon goed aanpakken eerst een leuk gesprek hebben en dan pas hetgeen zeggen wat misschien niet zo goed kan vallen. Dan denkt de ander 'ach boeie, verder leuke gast/meid'.
We blijven oppervlakkige mensen.
pi_89119059
Even een update voor de geinteresseerden:

- Dame 2 op jullie aanraden een voorstel gedaan om iets leuks te gaan doen. Ze stuurde terug dat ze het daarvoor te vroeg vindt, wat ik ook eigelijk wel had verwacht. Denk niet dat ik er nog veel moeite in ga stoppen... ze neemt me toch iets te weinig initiatief ook qua gesprekken dus :W
- Dame 3 (die van de 2 berichten die ik niet mocht sturen) heeft inderdaad niet meer gereageerd. Ondanks mijn 'fout' blijf ik het een vreemd verhaal vinden. Eerst zo'n uitgebreide, leuke, spontane mail sturen en dan gewoon helemaal niks meer laten horen :{
- Dame 4 heeft mij toegevoegd op msn. Ik heb haar gisteravond een mailtje gestuurd maar daar is nog geen antwoord op gekomen, heb haar vandaag ook niet online gezien dus ik verwacht dat dat later nog wel komt.
- Dame 5 die interesse toonde heb ik eveneens gisteravond mijn emailadres via RP gestuurd, maar daar heb ik ook nog niks van terug gezien. Ben er, gezien haar foto die 'op verzoek' pas later zichtbaar kwam, ook niet heel rouwig om moet ik eerlijk bekennen :')
- Dame 6 toonde zojuist wederzijdse interesse. Leuk want bij deze hoopte ik daar stiekem al op. Nouja, dat hoop ik bij iedereen die ik een bericht stuur natuurlijk, maar omdat een groot deel toch niks terugstuurt hoop je t bij sommigen net wat meer dan bij anderen :@ :P

En ik ga vrolijk verder met sturen. Het mag er nu misschien op lijken dat ik heel erg veel vrouwen mails stuur omdat ik heel wanhopig op zoek ben, maar dat is niet zo. Ik merk namelijk dat door mijn aandacht meer te verspreiden ik me er minder aan stoor als dingen dan niet gaan zoals ik ze voor ogen had :)

[ Bericht 3% gewijzigd door GlenSpey op 24-11-2010 23:04:43 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 23:04:15 #195
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89119662
Pas maar op dat als je ze straks ontmoet niet dame 1 of dame 2 noemt :P
pi_89119800
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef love_sharon het volgende:
Pas maar op dat als je ze straks ontmoet niet dame 1 of dame 2 noemt :P
Hahaha, 'hey dame 1! hoe is eh... ehhhm.... euh }:| ik bedoel eh :{'.
Nee ik noem ze zo omdat ik ze dan beter uit elkaar kan houden voor mijn 'verslagjes' hier op fok :P ik noem ze liever niet bij hun echte naam ;)
  donderdag 25 november 2010 @ 00:17:18 #197
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_89122468
Goedenavond Lieverds,

(bijna) speciaal voor jullie nog even mijn pc'tje aangeslingerd voor een kleine "date"verslagje. Of de dame in kwestie zichzelf bekend wil maken laat ik aan haar over :)

Natuurlijk ga ik met de trein. We hebben in het prachtige Zwolle afgesproken aangezien dat zo lekker centraal zit. In de trein lees ik een fijne John Grisham en luister ik wat muziekjes. Het uurtje vliegt voorbij en dan stap ik de trein uit. Ik weet dat ze er al zou moeten zijn, maar ik heb geen idee hoe ze eruit ziet. Herkenningspunten heeft ze ge-smst dus ik kijk goed om mij heen en loop langzaam met de stroom mee het perron af richting het stationsplein. DAar blijf ik staan en kijk om mij heen. Ik zie iemand staan die aan de beschrijving voldoet, maar om daar nu zomaar om er nu zomaar op af te stappen....Dus ik besluit even te wachten en zie haar smsen. Daar ik niets binnenkrijg besluit ik zelf te smsen. Net als ik op "verzenden" druk komt er een sms binnen: "heb je een bril op?". Ik kijk opzij en zie de jongedame waarvan ik dacht dat het mijn blind date wel eens zou kunnen zijn mijn kant op kijken en glimlachen. Ze is het dus.

Ik stap op haar af, steek mijn hand uit en dit gebaar wordt beantwoord. We noemen onze namen en ik opper om maar meteen een restaurantje op te zoeken. Het is kwart over 18 en mijn buikje knort. Zij heeft viavia een adresje van een Mexicaans restaurantje opgeduikeld. Ik tover mijn GSM tevoorschijn om meteen op de kaart te kijken waar we heen moeten en gezellig keuvelend stiefelen we het station uit.

Ik ken Zwolle gelukkig op mijn duimpje (wahahahah), maar wonder boven wonder verdwalen we niet, al hadden we broodkruimels moeten strooien....Goed, bij de Mexicaan aangekomen doet zij, assertief als ze is, de deur open en we kuieren naar binnen. Zij hosselt een tafeltje, we gaan zitten en raken in een geanimeerde conversatie over werk en vrije tijd, u kent het wel, en net als we denken"wat duurt dat lang!" komt de sympathieke kelner met een mandje tortillachips, 3 dipsauzen en de vraag wat we willen drinken. Een cola light en een sinas worden besteld en de kaart wordt gelezen. Zij kist voor een 3tal gerechtjes op 1 bord en ik besluit gek te doen en te kiezen voor muslos sonajero nogwattos. Terwijl we wachten op de gerechten vliegen de koetjes en de kalfjes over tafel.

Het eten wordt gebracht en verorberd en ik heb nog steeds honger en besluit cheesecake te bestellen. Cappucino erbij en voor mevrouw een verse muntthee, oftwel heet water met struik :) ). Ook dit verdwijnt in onze magen en we kijken eens op onze klokken. mmm, tis gezellig maar we moeten er vroeg uit.....we vragen de rekening, betalen verlaten het etablissement.

Vervolgens begint de terugreis naar 't station. En daar waren de broodkruimels van pas gekomen. We zijn zeker 3 keer verkeerd gelopen en daardoor miste ik mijn trein. Zij gelukkig niet en ze verdween met een "Tot op Fok!" aan de horizon, mij achterlatend op Zwolle Centraal.

dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door 3rdRock op 25-11-2010 22:41:37 ]
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_89123938
een lang verhaal, en uiteindelijk willen we allemaal weten: is er gezoend?
pi_89123962
En, is Silenus weer eens blijven hangen bij de gala dame? :D
  donderdag 25 november 2010 @ 01:35:58 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89124023
Haha nee, ik ben net terug! Het werd niet het megagrote zuipfestijn waar ik op had gehoopt, maar alsnog was het een geslaagde avond. Lekker gedronken en gedineerd, een megasuffe voorstelling gezien met Marc Klein Essink, en verder gewoon een gezellige avond.

Mooi verslag 3rdrock! Ben benieuwd wie de gelukkige nu was. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')