Goedenavond Lieverds,
(bijna) speciaal voor jullie nog even mijn pc'tje aangeslingerd voor een kleine "date"verslagje. Of de dame in kwestie zichzelf bekend wil maken laat ik aan haar over

Natuurlijk ga ik met de trein. We hebben in het prachtige Zwolle afgesproken aangezien dat zo lekker centraal zit. In de trein lees ik een fijne John Grisham en luister ik wat muziekjes. Het uurtje vliegt voorbij en dan stap ik de trein uit. Ik weet dat ze er al zou moeten zijn, maar ik heb geen idee hoe ze eruit ziet. Herkenningspunten heeft ze ge-smst dus ik kijk goed om mij heen en loop langzaam met de stroom mee het perron af richting het stationsplein. DAar blijf ik staan en kijk om mij heen. Ik zie iemand staan die aan de beschrijving voldoet, maar om daar nu zomaar om er nu zomaar op af te stappen....Dus ik besluit even te wachten en zie haar smsen. Daar ik niets binnenkrijg besluit ik zelf te smsen. Net als ik op "verzenden" druk komt er een sms binnen: "heb je een bril op?". Ik kijk opzij en zie de jongedame waarvan ik dacht dat het mijn blind date wel eens zou kunnen zijn mijn kant op kijken en glimlachen. Ze is het dus.
Ik stap op haar af, steek mijn hand uit en dit gebaar wordt beantwoord. We noemen onze namen en ik opper om maar meteen een restaurantje op te zoeken. Het is kwart over 18 en mijn buikje knort. Zij heeft viavia een adresje van een Mexicaans restaurantje opgeduikeld. Ik tover mijn GSM tevoorschijn om meteen op de kaart te kijken waar we heen moeten en gezellig keuvelend stiefelen we het station uit.
Ik ken Zwolle gelukkig op mijn duimpje (wahahahah), maar wonder boven wonder verdwalen we niet, al hadden we broodkruimels moeten strooien....Goed, bij de Mexicaan aangekomen doet zij, assertief als ze is, de deur open en we kuieren naar binnen. Zij hosselt een tafeltje, we gaan zitten en raken in een geanimeerde conversatie over werk en vrije tijd, u kent het wel, en net als we denken"wat duurt dat lang!" komt de sympathieke kelner met een mandje tortillachips, 3 dipsauzen en de vraag wat we willen drinken. Een cola light en een sinas worden besteld en de kaart wordt gelezen. Zij kist voor een 3tal gerechtjes op 1 bord en ik besluit gek te doen en te kiezen voor muslos sonajero nogwattos. Terwijl we wachten op de gerechten vliegen de koetjes en de kalfjes over tafel.
Het eten wordt gebracht en verorberd en ik heb nog steeds honger en besluit cheesecake te bestellen. Cappucino erbij en voor mevrouw een verse muntthee, oftwel heet water met struik

). Ook dit verdwijnt in onze magen en we kijken eens op onze klokken. mmm, tis gezellig maar we moeten er vroeg uit.....we vragen de rekening, betalen verlaten het etablissement.
Vervolgens begint de terugreis naar 't station. En daar waren de broodkruimels van pas gekomen. We zijn zeker 3 keer verkeerd gelopen en daardoor miste ik mijn trein. Zij gelukkig niet en ze verdween met een "Tot op Fok!" aan de horizon, mij achterlatend op Zwolle Centraal.
dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door 3rdRock op 25-11-2010 22:41:37 ]