leuk, ik ben een bijvoeglijk naamwoordquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Tsjek! En niet al te ver weggestopt in een ladekastje Tjek. Nu maar hopen dat deze date niet een 3rdrockiaans verloop gaat krijgen.
je denkt toch niet echt dat ik zo praat als ik typ??? Douche-eend, verdedig mij even!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
KANSLOOS, jammer joh. Volgende keer beter.
merciquote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Silenus het volgende:
Nou en, hij probeert het toch gewoon? Daar heb ik meer respect voor dan voor mister hilbillie die hier even het topic binnen komt stomen om iemand uit te lachen.
Ik vind toch dat ik aardig dicht in de buurt kom van Don Juan.....quote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, en 3rdrock is ook niet bepaald mister Don Juan himself, maar het ging me even om het toontje waarmee je binnenkwam.
daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
3rdRock, je hoeft jezelf niet te verdedigen enzo, laat staan dat ik het voor jou zou moeten doen
Held... gewoon gelijk je verslag tikken.....quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond Lieverds,
(bijna) speciaal voor jullie nog even mijn pc'tje aangeslingerd voor een kleine "date"verslagje. Of de dame in kwestie zichzelf bekend wil maken laat ik aan haar over....dus.
we gaan niet vertellen wat we geleerd hebben, maar ik heb er iig smakelijk om gelachenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Held... gewoon gelijk je verslag tikken.....
Goed.... bij dezen de rest
Zoals een paar weken geleden geroepen.... zouden we "daten".... gezien de geweldige timing NOT... heeft Mr 3rdRock gewoon mijn PM-box gebruikt om mij te reminden aan de "Deal" . Gelijk maar wat gegoogled en uiteindelijk besloten om het hele plan om te gooien. Met behulp van Fok!werd snel een alternatief gevonden.
Het wachten bij de Mexicaan, werd benut om de bekende koetjes en kalfjes uit te wisselen.We hebben dankzij de ober zelfs nog wat Spaans geleerd. Of mochten we dat hier niet vertellen?
Ik vond het in ieder geval een gezellige en leuke avond! En idd met een welgemeend "Tot op Fok!" zwaaide ik vanuit mijn trein naar Mr 3rdRock
Ja .... ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
we gaan niet vertellen wat we geleerd hebben, maar ik heb er iig smakelijk om gelachen
Het bed uitkomen, was het probleem niet..... op mijn werk actief bezig zijn,..... dat was de eerste 2 uur een uitdagingquote:en idd gelijk getikt, anders ben ik de helft weer kwijt en ik was nog niet moe, iets dat ik vanochtend moest bekopen met niet mijn bed uit kunnen komen
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Leuk jullie geneuzel, hoor.
Maar zeg nou eens hoe het nu verder gaat... dat is immers wat we allemaal willen weten hier
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En idd met een welgemeend "Tot op Fok!" zwaaide ik vanuit mijn trein naar Mr 3rdRock
je doet je ondertiteltje wel eer aan zeg! ;-)quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Leuk jullie geneuzel, hoor.
Maar zeg nou eens hoe het nu verder gaat... dat is immers wat we allemaal willen weten hier
Ik zie wel wat jij probeert, maar ik ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je doet je ondertiteltje wel eer aan zeg! ;-)
Maar ook een veelgehoorde is 'opposites attract'quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:17 schreef _Fonz het volgende:
Hehe, ze zeggen wel eens soort zoekt soort.
We verwachten wel een 3rd Rock-achtig verslag hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:15 schreef love_sharon het volgende:
Eindelijk thuis en helemaal op maar het was leuk
een date gehad tot kwart over 7...quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:15 schreef love_sharon het volgende:
Eindelijk thuis en helemaal op maar het was leuk
Verschil moet er zijn hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een date gehad tot kwart over 7...nice date!
oh, even teruglezen levert op dat je aan het stappen was geweest.. maar dan nog!
Damn, wat baal ik dat ik een arbeiders leven heb en 's ochtends weer enigszins fris en fruitig moet zijn voor de klanten.
Dat laat ik aan Silenus over.Is hij veel beter inquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
We verwachten wel een 3rd Rock-achtig verslag hè?
Ah toevallig tegengekomen. Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Zou ze jou ook opzoeken ? zo gaat dat toch.. alles nachecken hyves, facebook en dan ook nog op een datingsite nachecken
Gebruik gewoon fok smileys ofzo? Die doen het niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Ah toevallig tegengekomen. Ok. [ afbeelding ], [ afbeelding ]
Waar is "hier"?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef _Fonz het volgende:
Zo het eerste sneeuw is hier gevallen. Wel zo romantisch om er eens op uit te gaan.
[ afbeelding ]
Groningen.quote:
Ooit een Leeuw met een Oerang Oetan zien neuken? Nee? Trek je conclusie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar ook een veelgehoorde is 'opposites attract'
Dus welke heeft nou de meeste waarheid?
De conclusie dat leeuwen in afrika leven en die apen in azie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:15 schreef _Fonz het volgende:
Ooit een Leeuw met een Oerang Oetan zien neuken? Nee? Trek je conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |