quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 pas een week of 5/6 en vraag me af als ik 4.2 erop zet of al mijn apps dan nog wel werken

Cool. Gaat me met name om TomTom dat het goed blijft werkenquote:

LE-ZEN.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef Graseter het volgende:
Wat us er nou nieuw op het dictatoon icoontje na?

Maar ik wacht op Admiraal bericht en hoor dan wel wat ik beste kan doen... Maar morgen kan je weer stem geven
 Maar ik wacht op Admiraal bericht en hoor dan wel wat ik beste kan doen... Maar morgen kan je weer stem geven  Nu ga ik niet meer verder over hebben, want wil niks dwingen bij mensen of zo, alleen vraag er iets om.. Maar ik ben benieuwd wat Admiraal zou gaan zeggen :|
 Nu ga ik niet meer verder over hebben, want wil niks dwingen bij mensen of zo, alleen vraag er iets om.. Maar ik ben benieuwd wat Admiraal zou gaan zeggen :| Htc Desire is betere kant dan van Iphone... Dat bewees mijn vader en kamerraad van mij en mijn broer... Maar dat is ieder eigen mening.. Maar ik weet dat Htc wel bijna zelfde is als Iphone
 Htc Desire is betere kant dan van Iphone... Dat bewees mijn vader en kamerraad van mij en mijn broer... Maar dat is ieder eigen mening.. Maar ik weet dat Htc wel bijna zelfde is als Iphone 
 Succes verder hier met topic
 Succes verder hier met topic 

Om te zoeken in Safari? Like, whut, er zit een zoekbalkje voor Google (of wat je wilt instellen) en wat moet je in Safari zoeken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb alleen google zoeken...
is dat dan ook weer zo'n iphone 4 only functie?

heb je uberhaupt wel gekeken wat er in de update zat? of ging je gewoon voor het hogere nummertje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Om te zoeken in Safari? Like, whut, er zit een zoekbalkje voor Google (of wat je wilt instellen) en wat moet je in Safari zoeken?
Als je op je iPhone wilt zoeken kun je helemaal naar het linker scherm gaan (tot dat je niet meer verder kan)
quote:Find text on web pages
In Safari, you can do a quick text search to find and highlight specific words and phrases on even the longest web pages.

Raar! Bij mij is het nog hetzelfde namelijk. Misschien geschiedenis verwijderen even?quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
Als ik mobiel fok kleuren de links die ik heb geklikt niet meer paars, maar blijven ze dezelfde kleur als dat ze haddem voordat ik klikte.. Irritant.

Ik kreeg net ook voor het eerst tijdens het spelen van een game de melding dat er geen verbinding met Game Center kan worden gemaakt, niet zo raar, ik heb T-Mobile. Maar hiervoor heb ik daar nooit een vervelende popup over gehad, terwijl het spel op de achtergrond nog doorgaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb ook een probleem encountered, ik krijg om de zoveel tijd ene pop-up warning dat mijn Apple ID gegevens niet kloppen. Dat komt door de Find My iPhone functie die om de tijd die gegevens checkt, maar het kutte is, die gegevens komen gewoon overeen en als ik ervoor kies om ze opnieuw in te vullen worden ze geaccepteerd, maar krijg ik na een uur dat dialoogje weer
 .
.

Op m'n werk klaagt MobileMe (voor Windows) ook dat m'n gegevens niet kloppenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb ook een probleem encountered, ik krijg om de zoveel tijd ene pop-up warning dat mijn Apple ID gegevens niet kloppen. Dat komt door de Find My iPhone functie die om de tijd die gegevens checkt, maar het kutte is, die gegevens komen gewoon overeen en als ik ervoor kies om ze opnieuw in te vullen worden ze geaccepteerd, maar krijg ik na een uur dat dialoogje weer

Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:36 schreef iphony het volgende:
Ik heb geen problemen gehad met 4.2.1 op de iPhone4.
Alles werkt naar behoren. Gelijk even AirPlay getest. werkt ook super!

Waar vandaan? En hoe duur?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag eindelijk mijn metalen back ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |