De SMS tonen heb ik niet gekregen / zitten er bij mij niet inquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef mug89 het volgende:
maar zoals ik t lees, krijgen we 17 nieuwe sms tonen, maar kun je nog steeds geen eigen invoeren? alleen "custom" tonen bij verschillende mensen, ipv alles hetzelfde, maar volgens mij nog steeds vaste apple-tunes
Zal wel zijn omdat degene die ze uit wilde brengen als 4.2 die WIFI foutjes had.quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Blaxje het volgende:
Oh, wtf. update staat erop: 4.2.1 zegt iTunes.
Hoe de fuck heb je dat ontdektquote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef timbob het volgende:
De rechtse 2 kolommen aan icoontjes staan in 4.2 één pixel meer naar rechts dan in 4.1
Kwam ik zo achter
goeie feature.
Fotografisch geheugen.quote:
Sinds 4.2 zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef donroyco het volgende:
Is dat dictafoon-icoontje al lang anders? Eerst was ie rood.
in 4.1 was ie nog roodquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef donroyco het volgende:
Is dat dictafoon-icoontje al lang anders? Eerst was ie rood.
Ja, maar mag niet met de 3Gsquote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, dat MobileMe / Find my iPhone werkt echt geweldig
Retina is voor mij al genoegquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ze moeten toch iets vinden om de iPhone 4 uniek te maken, want dat is die niet echt vergeleken met de 3Gs..
Frontcam, beter scherm, stuk sneller.quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ze moeten toch iets vinden om de iPhone 4 uniek te maken, want dat is die niet echt vergeleken met de 3Gs..
De iPhone 4 is de grootste hardware-upgrade tot dusver. Het retina-display is ongelofelijk mooi. Een betere upgrade dan de iPhone 4 bestaat nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Naast de adresbalkquote:Op maandag 22 november 2010 21:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een 3G
Zeg, waar zit dat zoeken in safari, of is dat ook alleen iPhone 4...
Zo fucking hatelijk dat je niet je eigen SMS-tonen kan uploaden...quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef mug89 het volgende:
maar zoals ik t lees, krijgen we 17 nieuwe sms tonen, maar kun je nog steeds geen eigen invoeren? alleen "custom" tonen bij verschillende mensen, ipv alles hetzelfde, maar volgens mij nog steeds vaste apple-tunes
quote:Op maandag 22 november 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 pas een week of 5/6 en vraag me af als ik 4.2 erop zet of al mijn apps dan nog wel werken
Cool. Gaat me met name om TomTom dat het goed blijft werkenquote:
LE-ZEN.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef Graseter het volgende:
Wat us er nou nieuw op het dictatoon icoontje na?
Om te zoeken in Safari? Like, whut, er zit een zoekbalkje voor Google (of wat je wilt instellen) en wat moet je in Safari zoeken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb alleen google zoeken...
is dat dan ook weer zo'n iphone 4 only functie?
heb je uberhaupt wel gekeken wat er in de update zat? of ging je gewoon voor het hogere nummertje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Om te zoeken in Safari? Like, whut, er zit een zoekbalkje voor Google (of wat je wilt instellen) en wat moet je in Safari zoeken?
Als je op je iPhone wilt zoeken kun je helemaal naar het linker scherm gaan (tot dat je niet meer verder kan)
quote:Find text on web pages
In Safari, you can do a quick text search to find and highlight specific words and phrases on even the longest web pages.
Raar! Bij mij is het nog hetzelfde namelijk. Misschien geschiedenis verwijderen even?quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Joysa het volgende:
Als ik mobiel fok kleuren de links die ik heb geklikt niet meer paars, maar blijven ze dezelfde kleur als dat ze haddem voordat ik klikte.. Irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |