Ik kreeg net ook voor het eerst tijdens het spelen van een game de melding dat er geen verbinding met Game Center kan worden gemaakt, niet zo raar, ik heb T-Mobile. Maar hiervoor heb ik daar nooit een vervelende popup over gehad, terwijl het spel op de achtergrond nog doorgaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb ook een probleem encountered, ik krijg om de zoveel tijd ene pop-up warning dat mijn Apple ID gegevens niet kloppen. Dat komt door de Find My iPhone functie die om de tijd die gegevens checkt, maar het kutte is, die gegevens komen gewoon overeen en als ik ervoor kies om ze opnieuw in te vullen worden ze geaccepteerd, maar krijg ik na een uur dat dialoogje weer
Op m'n werk klaagt MobileMe (voor Windows) ook dat m'n gegevens niet kloppenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb ook een probleem encountered, ik krijg om de zoveel tijd ene pop-up warning dat mijn Apple ID gegevens niet kloppen. Dat komt door de Find My iPhone functie die om de tijd die gegevens checkt, maar het kutte is, die gegevens komen gewoon overeen en als ik ervoor kies om ze opnieuw in te vullen worden ze geaccepteerd, maar krijg ik na een uur dat dialoogje weer
Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:36 schreef iphony het volgende:
Ik heb geen problemen gehad met 4.2.1 op de iPhone4.
Alles werkt naar behoren. Gelijk even AirPlay getest. werkt ook super!
Waar vandaan? En hoe duur?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag eindelijk mijn metalen back ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit meen je niet, paupers! Ik kom er telkens achter dat de iPhone ontzettend achterlijke functies niet heeft! Niet levensbedreigend, maar toch. Misschien moeten ze eens een oude Nokia uitpluizen en dan de iPhone ?5? maken...quote:Messaging with text tones
Know whos texting without looking at your screen. Choose from 17 new alerts and assign custom tones for people in your contact list.
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
Dit meen je niet, paupers! Ik kom er telkens achter dat de iPhone ontzettend achterlijke functies niet heeft! Niet levensbedreigend, maar toch. Misschien moeten ze eens een oude Nokia uitpluizen en dan de iPhone ?5? maken...
Het stoort me niet dat het er niet was en het boeit me ook niet echt dat het er nu wel in zit. Wat ik wel irritant vind is dat het gepresenteerd wordt als een unieke nieuwe feature ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
Dit meen je niet, paupers! Ik kom er telkens achter dat de iPhone ontzettend achterlijke functies niet heeft! Niet levensbedreigend, maar toch. Misschien moeten ze eens een oude Nokia uitpluizen en dan de iPhone ?5? maken...
Volgens mij kun je wel per persoon een sms-toon instellen maar hebben de 3G(s) gebruikers géén nieuwe tonen. Dat is helemaal onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat het er niet was en het boeit me ook niet echt dat het er nu wel in zit. Wat ik wel irritant vind is dat het gepresenteerd wordt als een unieke nieuwe feature ofzoKom op, een anders sms-toontje bij een ander contact, hoe moeilijk kan dat zijn
En schandalig dat het er dan ook niet eens is voor 3GSAlsof die het niet aankan ofzo
De nieuwe SMS tonen hebben een hogere scherm resolutie, daarom.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel per persoon een sms-toon instellen maar hebben de 3G(s) gebruikers géén nieuwe tonen. Dat is helemaal onzin.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef timbob het volgende:
[..]
De nieuwe SMS tonen hebben een hogere scherm resolutie, daarom.
Heb je dit getest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef mug89 het volgende:
eigenlijk zou je findmyiphone ook moeten kunnen gebruiken als op je iphone de locatievoorziening wordt uitgezet..
ik heb dan wel een code op mn telefoon, maar stel dat ze die "kraken" kun je makkelijk in je instellingen je gps uitzetten, en ben je dus niet meer te traceren.. dat zou eigenlijk voor dit aan moeten blijven, ook al zet je de rest uit...
Heb ik ook meerdere malen gehad. Kan daar goed chagerijnig van worden als ik 's ochtends mijn rustmomentje in de trein of metro wil pakken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:00 schreef Q. het volgende:
Ah, gevonden:
http://techcrunch.com/201(...)gn=Feed:+Techcrunch+(TechCrunch)
Ik heb dus geen muziek tot ik weer thuis ben en mn iPhone aan iTunes heb gehangen. Nou, lekker.
120kb voor een foto? Nog nooit gezien bij mij!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom foto's die ik maak met mijn iPhone de ene keer rond de 2 mb groot zijn en de andere keer maar 120kb? Ze zijn allebei met de normale camera gemaakt dus niet met de facetime camera.
Raar he? Mijn iPhone is sowieso al vaag. Als je hem uit zet dan gaat hij niet uit maar reboot hij zichzelf. Binnenkort maar een keer opsturen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
120kb voor een foto? Nog nooit gezien bij mij!
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen hoesje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:39 schreef pdiscs het volgende:
Ik wil toch nog even een vraag over hoesjes stellen. Wat gebruiken de meesten van jullie?
Inderdaad zo'n hardcase, of juist eerder een siliconen hoesje, of b.v. een lederen?
Lederen hoesjes zijn inderdaad heel erg 1998. Dat klopt! Maar ... leder blijft een mooi goedje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen hoesje..
Heb m'n iphone nu bijna 2 jaar, zit een klein krasje in het scherm..
De achterkant is wel behoorlijk verkracht, maar ach, het is een gebruiksvoorwerp, dus ik snap het hoesjes idee sowieso niet echt... ze maken je telefoon alleen maar groter, en zo'n plakstikker op je scherm stoort mij meestal meer dan een klein krasje erin. (bovendien ken ik mezelf, en weet ik nu al dat ik eraan ga pulken
Lederen hoesjes zijn wel heel erg 1998 trouwens...
Ah, ja, ok, als het om valschade gaat, zou ik gokken op een rubberen hoesje, aangezien je anders je harde plastic hoesjes kapot laat denderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Lederen hoesjes zijn inderdaad heel erg 1998. Dat klopt! Maar ... leder blijft een mooi goedje.
Ik wil de iPhone vooral beschermen tegen vallen. Ik ben nogal "onhandig" met gebruiksvoorwerpen. Eerlijk gezegd ben ik zo'n mooi apparaatje niet waard. Ben bang dat mijn iPhone kapot valt.
Inloggen in de iTunes Store, en daar kan je alle machtigingen intrekken.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om mijn aankopen van mijn iPhone over te zetten naar mijn computer moet ik de computer machtigen. Dit heb ik gedaan en nu geeft hij aan 3 van de 5 toegestane computers gemachtigd. In werkelijkheid is dat 1 computer die nu voor de 3e keer een schone installatie heeft gehad. Kan ik tegen problemen aan lopen als ik in de toekomst de computer voor de 6e keer moet machtigen? En zo ja, hoe los ik die op?
Thnxquote:Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Inloggen in de iTunes Store, en daar kan je alle machtigingen intrekken.En vervolgens de laatste schone installatie weer machtigen. Als je een gekocht liedje probeert af te spelen zal hij vragen om het wachtwoord.
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met de voorraad van iPhone's bij T-Mobile? Zit er nog steeds een levertijd op?
Ik wacht ook alweer ruim vier weken op vervanging van mijn verzopen iPhone. Zou zes tot acht weken duren en ik begin er bang voor te worden dat dat geen te ruim genomen schatting is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.
Dat kan je annuleren, had ik ook gedaan en was langs gegaan bij ThePhoneHouse, binnen drie dagen gekregen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.
Is mijn probleem niet. Mijn vader vindt het zo prima, dus bestquote:Op woensdag 24 november 2010 17:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan je annuleren, had ik ook gedaan en was langs gegaan bij ThePhoneHouse, binnen drie dagen gekregen.
Oh oke nee just sayingquote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is mijn probleem niet. Mijn vader vindt het zo prima, dus bestIk had het ook wel geweten.
Ik krijg gvd alsmaar dat the server connection timed outquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu 4.2 installeren op zijn iPhone 4
Heb je waarschijnlijk packet loss of een heel wisselende internet verbinding....quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg gvd alsmaar dat the server connection timed out
Zelfs als ik mijn laptop naast mijn modem zet lukt het niet. Snap er niets vanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk packet loss of een heel wisselende internet verbinding....
Het is gelukt met downloaden en het staat inmiddels op mijn telefoon. Geen enkel probleem hier, ook niet met de muziekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs als ik mijn laptop naast mijn modem zet lukt het niet. Snap er niets van
De download moet iets van 7 minuten duren als het begint maar na 3 minuten stopt het gewoon.
Inderdaad, en de geruchten komen van Macstories. Daar hebben ze in het verleden al vaker gelijk gehad over geruchten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Heb al 'geruchten' gelezen dat iOS 4.3 over ongeveer 3 weken uitkomt
Syncen gewoon toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de apps op mijn iPhone naar mijn computer krijg? Als ik 'Aankopen overzetten' klik doet hij niks.
Ja? Ik heb altijd ruzie met syncen. De vorige keer dat ik dat deed waren alle apps die een update hadden gehad opeens van mijn telefoon af.quote:
Krijg je geen vervangende mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 is echt naar de klote. Misschien vanmiddag maar eens weg brengen voor reparatie. Ik ben alleen bang dat ik hem lang kwijt ben.
Had je hem gejailbreaked? Probeer anders iTunes ff opnieuw te installen, wel backup maken van de folderquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja? Ik heb altijd ruzie met syncen. De vorige keer dat ik dat deed waren alle apps die een update hadden gehad opeens van mijn telefoon af.
Nee ik heb hem niet gejailbreakt. Ik heb net een schone Windows installatie gedaan en geen back-up gemaakt van iTunes. Niet zo'n probleem verder, maar alle apps op mijn iPhone staan nu niet meer in iTunes. Geen zin dat hij ze ook van mijn iPhone afhaalt als ik sync.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Had je hem gejailbreaked? Probeer anders iTunes ff opnieuw te installen, wel backup maken van de folder
Je kan er niet meer bij van een oude installatie neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet gejailbreakt. Ik heb net een schone Windows installatie gedaan en geen back-up gemaakt van iTunes. Niet zo'n probleem verder, maar alle apps op mijn iPhone staan nu niet meer in iTunes. Geen zin dat hij ze ook van mijn iPhone afhaalt als ik sync.
Wat voor iphone heb je? 3G, 3GS, 4 ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef TC03 het volgende:
Mijn iPhone is heel erg vettig, ik krijg hem gewoon niet schoon. Iemand tips?
Je hebt een iphone gekocht, geen android. Hup naar de apple store om hem te laten vervangen. En waar wil jij een nieuwe batterij vandaan halen?quote:Heeft iemand ervaring met het laten vervangen van de accu van een iPhone 3GS?
IPhone 4, maar ik krijg hem echt niet schoonquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat voor iphone heb je? 3G, 3GS, 4 ?
Die laatste twee hebben zo'n nieuw laagje, die zou je zo met je mouw schoon moeten krijgen, of eventueel met een zo'n microfiber brilpoetsdoekje ofzo.
Anders gewoon iets gebruiken voor computer schermen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |