Inloggen in de iTunes Store, en daar kan je alle machtigingen intrekken.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om mijn aankopen van mijn iPhone over te zetten naar mijn computer moet ik de computer machtigen. Dit heb ik gedaan en nu geeft hij aan 3 van de 5 toegestane computers gemachtigd. In werkelijkheid is dat 1 computer die nu voor de 3e keer een schone installatie heeft gehad. Kan ik tegen problemen aan lopen als ik in de toekomst de computer voor de 6e keer moet machtigen? En zo ja, hoe los ik die op?
Thnxquote:Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Inloggen in de iTunes Store, en daar kan je alle machtigingen intrekken.En vervolgens de laatste schone installatie weer machtigen. Als je een gekocht liedje probeert af te spelen zal hij vragen om het wachtwoord.
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met de voorraad van iPhone's bij T-Mobile? Zit er nog steeds een levertijd op?
Ik wacht ook alweer ruim vier weken op vervanging van mijn verzopen iPhone. Zou zes tot acht weken duren en ik begin er bang voor te worden dat dat geen te ruim genomen schatting is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.
Dat kan je annuleren, had ik ook gedaan en was langs gegaan bij ThePhoneHouse, binnen drie dagen gekregen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.
Is mijn probleem niet. Mijn vader vindt het zo prima, dus bestquote:Op woensdag 24 november 2010 17:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan je annuleren, had ik ook gedaan en was langs gegaan bij ThePhoneHouse, binnen drie dagen gekregen.
Oh oke nee just sayingquote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is mijn probleem niet. Mijn vader vindt het zo prima, dus bestIk had het ook wel geweten.
Ik krijg gvd alsmaar dat the server connection timed outquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu 4.2 installeren op zijn iPhone 4
Heb je waarschijnlijk packet loss of een heel wisselende internet verbinding....quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg gvd alsmaar dat the server connection timed out
Zelfs als ik mijn laptop naast mijn modem zet lukt het niet. Snap er niets vanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk packet loss of een heel wisselende internet verbinding....
Het is gelukt met downloaden en het staat inmiddels op mijn telefoon. Geen enkel probleem hier, ook niet met de muziekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs als ik mijn laptop naast mijn modem zet lukt het niet. Snap er niets van
De download moet iets van 7 minuten duren als het begint maar na 3 minuten stopt het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |