Ik vind het geen slechte zet. Kost ons niets, gewoon proef draaien, en misschien is zo'n zware spits wel net wat we nodig hebben, met al die jonge jochies erachter. Oorlog in de 16 is net hetgeen dat we niet hebben, en wel nodig hebben. (BOM BOM BARDAAA)quote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, gaan we weer een jeugdspeler naar de klote helpen door hem te vroeg in de basis te gooien. Willen we cashen op onze talenten, dan zullen we niet op zo een manier met ze om moeten gaan.
Komt dan goed uit dat we een KFC en een Mac op loopafstand hebben zitten, is ie zo weer op gewicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Blinker het volgende:
Van BurgerKing
Ik vond hem al te licht voor de Eagles, dus laat staan bij Feyenoord.
Haha Alderweireld een van de slechste verdedigers van de Eredivisie noemen.. DOE JE FEYENOORD BRIL MAAR AF HOOR!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
WielaertDie is bijna nog slechter dan de slechtste verdedigers in de eredivise: Ooijer en Alderweireld
EINZ! ZWEI! DREI!
Dat zou tijd worden . Helft van de tijd is alles op . Wil je ff een broodje of een bak koffie halen is het gewoon opquote:Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Eindelijk een normaal catering beleid in De Kuip. Krijg spontaan trek in dubbele whopper kaas.
Want?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:03 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgen we er wel een echte Feyenoorder bij.
zelfs afgewezen bij AGOVV, SC Cambuur en Swansea City... dit zuigtquote:Op woensdag 24 november 2010 11:06 schreef heiden6 het volgende:
En wij maar lachen om die Mido en Andy van der Meyde.
Sluit ik ook niet uit .quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
Feyenoord is zijn droomclub dus die zit zo op het goede gewicht.
Van Beukering is gewoon keihard international, dat moet gezegd worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jongens jongens...
Niet zo negatief allemaal, dat hij overal is afgewezen hoeft niet eens zo heel veel te zeggen. Om maar even een vb. te noemen, Michel Bastos is bij Feyenoord ook afgewezen. Als Mario deze man aan het voetballen i.p.v. het eten krijgt, kan dit echt wel een aanwinst zijn hoor...
Beter komt die Zweedse ook nog, de YT filmpjes die ik ervan heb gezien gaven me wel een goed gevoel bij deze man...
Wat nou gratis, wie heeft het over gratis?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Iedereen die meteen over Beukering loopt te zagenals we 'm gratis kunnen hebben, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |