quote:Op woensdag 24 november 2010 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Van Persie zegt dat hij ooit nog naar Excelsior wil, dan denk ik niet dat hij bedoelt van een topclub naar Excelsior, maar van een topclub naar bijvoorbeeld Feyenoord als hij 32-33 is en twee jaar later nog naar Excelsior.
quote:
Van Persie wil terugkeren bij Excelsior
- Robin van Persie wil zijn voetballoopbaan het liefst afsluiten bij Excelsior. De Nederlandse international zegt dit in de nieuwste editie van het sportmagazine Hard Gras. De speler van Arsenal begon zijn carrière bij de Rotterdamse club uit de Jupiler League.
,,Excelsior zit in mijn hart'', aldus Van Persie. ,,Zo'n einde heb ik wel voor ogen. Dan zou de cirkel voor mij rond zijn. In Nederland zou ik alleen nog voor Excelsior willen spelen. Alles draait daar om de liefde voor het spelletje en daar gaat het voor mij ook om.''
Van Persie speelde bij Excelsior samen met Mounir El Hamdaoui en Saïd Boutahar. De drie jeugdvrienden zijn geïnterviewd voor Hard Gras en zouden ook graag met elkaar willen terugkeren op Woudestein.
Hij is wel een Kralinger. Maar ja, ik ook, en ik heb helemaal niets met Excelsior.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:34 schreef Paul-89 het volgende:
Achja ik blijf het een beetje een vreemde kerel vinden die van Persie. Doet zo af en toe nog heel erg onvolwassen, en dat verhaal dat hij zijn hele leven bij Feyenoord had willen blijven lijkt me ook wel een beetje onzin. En nus als een soort van wraak richting Feyenoord doet hij alsof Excelsior zijn alles is en Feyenoord hem vrijwel niets meer doet.
Nadat hij een aantal jaren ervoor werd mishandeld door Ajax-'fans' op de Toekomst.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:38 schreef PIETR het volgende:
Aantal jaren geleden werd ie ook toegejuicht op een toernooi in de Arena. Terwijl een paar jaar daarvoor Seedorf wordt uitgefloten. Wtf?
Komt uit Rotterdam heeft er in de jeugd gezeten heeft er de Uefa-cup gewonnen etc. etc.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
Tja waarom zou Robin iets moeten hebben met Feyenoord vraag ik me dan af .
Hij is hier nooit echt een bepalende speler geweest en uiteindelijk voor een schijntje als enfant terrible vertrokken .quote:Op woensdag 24 november 2010 01:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komt uit Rotterdam heeft er in de jeugd gezeten heeft er de Uefa-cup gewonnen etc. etc.
Vroege 1 april-grap?quote:
Zal Mario wel bedacht hebben . Die kent hem ongetwijfeld nog van zn periode Nec .quote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Happel het volgende:
Probleem is dat er bij Jong Feijenoord/Excelsior ook helemaal geen spitsen lopen. Dus een spits is inderdaad wel noodzaak. Maar een Van de Beukering? Nah...
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:30 schreef PIETR het volgende:
Vertrok bij de Eagles omdat hij daar niet op speelminuten kon rekenen. Schandalig dat ze hem uberhaupt al op proef nemen bij Feyenoord
Ja, gaan we weer een jeugdspeler naar de klote helpen door hem te vroeg in de basis te gooien. Willen we cashen op onze talenten, dan zullen we niet op zo een manier met ze om moeten gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef heiden6 het volgende:
Zet dan maar een jeugdspeler van 16 erin, toch geen afdankertje van een club uit de Jupiler League. Goede genade...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |