alsof ie naar feyenoord zou willenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef PIETR het volgende:
Schone is na dit seizoen ook transfervrij. Meteen halen.
Dat lijkt mij een goede zet inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef PIETR het volgende:
Schone is na dit seizoen ook transfervrij. Meteen halen.
Misschien kunnen Been en Tomasson hem overhalen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef sarcofago het volgende:
[..]
alsof ie naar feyenoord zou willen
Gelijk transfervrij halen als je er geld voor hebt, zo'n jongen komt graag, heeft potentie en zal geen gekke salariseisen hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens die Botteghin van Zwolle lijkt me best een versterking voor dit Feyenoord. Ik heb hem nu regelmatig aan het werk gezien en lijkt me een prima cv voor ons. Zijn contract loopt in Juli 2011 af.
Heeft ook al in de belangstelling van Az en volgens mij ook Twente gestaan. Want laten we eerlijk zijn minder als Bahia in deze vorm kan het niet zijn.
eerder 300.000quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelijk transfervrij halen als je er geld voor hebt, zo'n jongen komt graag, heeft potentie en zal geen gekke salariseisen hebben.
Alhoewel, moet zo'n jongen van buiten de EU in niet het gemiddelde salaris van de competitie krijgen, in de eredivisie dus bijna 400k?
Noem je ook wel 3 prutsers opquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet nog onder Gullit dat vrijwel ieder doodspelmoment op onze helft een tegendoelpunt was en dat Gullit toen in de media gewoon Saïdi die fouten aanrekende om daarna Gibbs de schuld te geven en daarna Bahia etc.
Gibbs.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Noem je ook wel 3 prutsers op(met Gullit erbij 4)
Het enige dat Saïdi had was een heerlijke vlijmscherpe tackle
Kahquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef PIETR het volgende:
Neem aan dat het contract van de Cler niet verlengd wordt. Dan kun je dus makkelijk 3 transfervrije spelers aantrekken.
BV:
Botteghin / Kah
Schone
Koevermans
Wielaertquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef satecl het volgende:
[..]
KahEen van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.
Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.
Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert
Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk
Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Denk eigenlijk niet dat ze willen verlengen. Tenzij er aan een voorwaarde wordt voldaan, waardoor ze weer een sportief perspectief zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
Leo wilde voor de winterstop duidelijkheid van Fer,Wijnaldum,Vlaar over contractverlenging.
Ik ben benieuwd......
Jep, ik denk dat het bij alle drie afhangt van het perspectief.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat ze willen verlengen. Tenzij er aan een voorwaarde wordt voldaan, waardoor ze weer een sportief perspectief zien.
Daarna meteen terugkomen!quote:
Al die goede spelers willen pas terug naar Nederland komen al ze al over the hill zijn, denk aan Ooijer, Davids, Kluivert, Bouma. Heb je geen reet aan. Van Nistelrooij, Seedorf en Van Bommel willen over een of twee jaar ook wel, als ze niets meer toevoegen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef PIETR het volgende:
Wel jammer dat er nog maar weinig actieve echte Feyenoorders zijn die juist nu naar Feyenoord willen komen, om ons er weer bovenop te helpen.
Neem bijvoorbeeld een Boateng. Mooie praatjes altijd, maar speelt nu op zn 35e bij Skoda Xanthi. Had nog wel een jaartje van pas kunnen komen bij Feyenoord.
Als Van Persie zegt dat hij ooit nog naar Excelsior wil, dan denk ik niet dat hij bedoelt van een topclub naar Excelsior, maar van een topclub naar bijvoorbeeld Feyenoord als hij 32-33 is en twee jaar later nog naar Excelsior.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
En van Persie ga je ook niet terugzien, die gaat liever richting Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |