abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:26:26 #126
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89058789
Schone is na dit seizoen ook transfervrij. Meteen halen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_89059368
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef PIETR het volgende:
alsof ie naar feyenoord zou willen :')
pi_89059641
Inderdaad, Been moet inzien dat er gewoon een andere opstelling gehanteerd moet worden. Hij gaat nu wel a la NL elftal met 4-2-3-1 spelen maar dat werkt eigenlijk ook niet, ook hier heb je namelijk buitenspelers nodig die Feyenoord eigenlijk niet heeft.

Maar misschien dat Been wel vooruitgang zie, die ik duidelijk niet zie...
Ja er wordt wel leuk gevoetbald, maar als je geen punten haalt schiet je er ook niks mee op!
pi_89059980
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef PIETR het volgende:
Dat lijkt mij een goede zet inderdaad.
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:00:51 #130
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89059998
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef sarcofago het volgende:

[..]

alsof ie naar feyenoord zou willen :')
Misschien kunnen Been en Tomasson hem overhalen.
pi_89062518
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens die Botteghin van Zwolle lijkt me best een versterking voor dit Feyenoord. Ik heb hem nu regelmatig aan het werk gezien en lijkt me een prima cv voor ons. Zijn contract loopt in Juli 2011 af.
Heeft ook al in de belangstelling van Az en volgens mij ook Twente gestaan. Want laten we eerlijk zijn minder als Bahia in deze vorm kan het niet zijn.
Gelijk transfervrij halen als je er geld voor hebt, zo'n jongen komt graag, heeft potentie en zal geen gekke salariseisen hebben.

Alhoewel, moet zo'n jongen van buiten de EU in niet het gemiddelde salaris van de competitie krijgen, in de eredivisie dus bijna 400k?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89062627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gelijk transfervrij halen als je er geld voor hebt, zo'n jongen komt graag, heeft potentie en zal geen gekke salariseisen hebben.

Alhoewel, moet zo'n jongen van buiten de EU in niet het gemiddelde salaris van de competitie krijgen, in de eredivisie dus bijna 400k?
eerder 300.000
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:16:30 #133
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89062951
Neem aan dat het contract van de Cler niet verlengd wordt. Dan kun je dus makkelijk 3 transfervrije spelers aantrekken.

BV:
Botteghin / Kah
Schone
Koevermans
pi_89063121
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik weet nog onder Gullit dat vrijwel ieder doodspelmoment op onze helft een tegendoelpunt was en dat Gullit toen in de media gewoon Saïdi die fouten aanrekende om daarna Gibbs de schuld te geven en daarna Bahia etc.
Noem je ook wel 3 prutsers op :{w (met Gullit erbij 4)
Het enige dat Saïdi had was een heerlijke vlijmscherpe tackle _O_
pi_89063292
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef Ruud het volgende:

[..]

Noem je ook wel 3 prutsers op :{w (met Gullit erbij 4)
Het enige dat Saïdi had was een heerlijke vlijmscherpe tackle _O_
Gibbs. :')

Wat een faalhaas was dat.
pi_89065560
En dat :N gebaar van Gullit na elke mislukte pass. :r Dat heb je met trainers die zelf erg goede voetballers waren. Die kunnen zich niet verlagen tot een ander niveau dus begrijpen ook niet dat iemand minder is.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:47:45 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_89078025
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef PIETR het volgende:
Neem aan dat het contract van de Cler niet verlengd wordt. Dan kun je dus makkelijk 3 transfervrije spelers aantrekken.

BV:
Botteghin / Kah
Schone
Koevermans
Kah :') Een van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.

Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.

Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert

Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk

Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:50:23 #138
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89078139
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Kah :') Een van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.

Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.

Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert

Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk

Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Wielaert :') Die is bijna nog slechter dan de slechtste verdedigers in de eredivise: Ooijer en Alderweireld :W EINZ! ZWEI! DREI!
pi_89078851
Leo wilde voor de winterstop duidelijkheid van Fer,Wijnaldum,Vlaar over contractverlenging.
Ik ben benieuwd......
  woensdag 24 november 2010 @ 00:13:33 #140
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
Leo wilde voor de winterstop duidelijkheid van Fer,Wijnaldum,Vlaar over contractverlenging.
Ik ben benieuwd......
Denk eigenlijk niet dat ze willen verlengen. Tenzij er aan een voorwaarde wordt voldaan, waardoor ze weer een sportief perspectief zien.
pi_89079142
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk eigenlijk niet dat ze willen verlengen. Tenzij er aan een voorwaarde wordt voldaan, waardoor ze weer een sportief perspectief zien.
Jep, ik denk dat het bij alle drie afhangt van het perspectief.
  woensdag 24 november 2010 @ 00:18:29 #142
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079298
Tot wanneer loopt het contract van Kuyt bij Liverpool? Als je die jongere gasten de toezegging kunt geven dan zon soort speler komt, staan ze direct een heel stuk positiever tegenover een contractverlenging lijkt mij.
pi_89079353
Juli 2012.
pi_89079472
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
Juli 2012.
Daarna meteen terugkomen! _O_
  woensdag 24 november 2010 @ 00:24:55 #145
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079573
Wel jammer dat er nog maar weinig actieve echte Feyenoorders zijn die juist nu naar Feyenoord willen komen, om ons er weer bovenop te helpen.

Neem bijvoorbeeld een Boateng. Mooie praatjes altijd, maar speelt nu op zn 35e bij Skoda Xanthi. Had nog wel een jaartje van pas kunnen komen bij Feyenoord.
pi_89079656
En van Persie ga je ook niet terugzien, die gaat liever richting Excelsior.
  woensdag 24 november 2010 @ 00:31:50 #147
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079844
,,Met alle respect, maar je kunt niet volhouden dat Anthony Lurling beter was dan ik. Er werden vervelende dingen gezegd, die me in de problemen brachten. Zoals dat ik een salaris eiste van 800.000 euro. Dat was niet waar. Ik had de rest van mijn leven bij Feyenoord willen spelen. Dat was mijn droom. Ik verdiende niet bijzonder en wilde na het winnen van de UEFA-cup een verhoging. Als me, bij wijze van spreken een verhoging van 10 euro was geboden, had ik al getekend.

Paar maanden later zei die in een interview dat ie graag bij Excelsior wil aflsuiten. Erg jammer. Vrees zelfs dat ie er weinig moeite mee zal hebben om daarvoor nog een jaartje Ajax/PSV mee te pikken ..
pi_89079880
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef PIETR het volgende:
Wel jammer dat er nog maar weinig actieve echte Feyenoorders zijn die juist nu naar Feyenoord willen komen, om ons er weer bovenop te helpen.

Neem bijvoorbeeld een Boateng. Mooie praatjes altijd, maar speelt nu op zn 35e bij Skoda Xanthi. Had nog wel een jaartje van pas kunnen komen bij Feyenoord.
Al die goede spelers willen pas terug naar Nederland komen al ze al over the hill zijn, denk aan Ooijer, Davids, Kluivert, Bouma. Heb je geen reet aan. Van Nistelrooij, Seedorf en Van Bommel willen over een of twee jaar ook wel, als ze niets meer toevoegen.

Enige uitzondering is onze held Van Bronckhorst, die kon bijtekenen bij Barça maar terugkwam naar huis. _O_
pi_89079921
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
En van Persie ga je ook niet terugzien, die gaat liever richting Excelsior.
Als Van Persie zegt dat hij ooit nog naar Excelsior wil, dan denk ik niet dat hij bedoelt van een topclub naar Excelsior, maar van een topclub naar bijvoorbeeld Feyenoord als hij 32-33 is en twee jaar later nog naar Excelsior.
pi_89079929
Achja ik blijf het een beetje een vreemde kerel vinden die van Persie. Doet zo af en toe nog heel erg onvolwassen, en dat verhaal dat hij zijn hele leven bij Feyenoord had willen blijven lijkt me ook wel een beetje onzin. En nus als een soort van wraak richting Feyenoord doet hij alsof Excelsior zijn alles is en Feyenoord hem vrijwel niets meer doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')