abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89052566
Hoelang duurt het nog met Tomasson? :o
pi_89052576
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat er geen geld is, maar dit lijkt mij toch nog véél slechter dan bijv. Schaken en Lumb.
Daarom is hij ook alleen op proef .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89052820
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:41 schreef zlakto het volgende:

[..]

Waarom snapt hij het niet? Ik vraag mij ook ernstig af of dit nou een meerwaarde is. Het is niet zo dat als je weinig geld en een dramatisch elftal hebt je zo maar iedereen moet gaan halen. Mensen als Lumb en Ignjatovic hebben ook 0,0 toegevoegd. De tweede divisie van Zweden is wel heel laag. Dat is nog lager dan de Jupiler League. Geert den Ouden was een topspits in Zweden, Alves was dan wel een aardige in hun top.

Als we morgen gratis Sjoerd Ars kunnen overnemen ben ik ook niet zo zeker of dat nou handig is.
Dit is nu eenmaal de vijver waar Feyenoord moet vissen, en daarbij Larsson gaf een positief signaal de scouting gaf een positief signaal Leo was redelijk positief. En nu kan hij op de training laten zien of het een toevoeging is. En nee het is geen nieuwe Kuyt,Larsson,Cruz etc. maar hij kan evengoed van toegevoegde waarde zijn. En zoals ik al eerder zei, als zo'n jongen naar bijv. Ado gaat en hij scoort daar 4 keer op rij dan begint iedereen hier weer moord en brand te schreeuwen waarom wij die niet ontdekt hebben.
pi_89052834
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoelang duurt het nog met Tomasson? :o
Dat weet niemand, ik verwacht er niks meer van.
pi_89052952
Precies !
Iedereen hier loopt altijd maar te zaniken dat andere clubs met spelers aankomen die wij nooit ontdekken . Dan vinden ze een keer iets in het buitenland en zeurt men weer over het feit dat hij zo laag speelt .
Tja een toppertje van Malmö of IFK zal ook door de Bundesliga-scouts in de gaten gehouden worden dus is per definitie onhaalbaar .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89053099
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dit is nu eenmaal de vijver waar Feyenoord moet vissen, en daarbij Larsson gaf een positief signaal de scouting gaf een positief signaal Leo was redelijk positief. En nu kan hij op de training laten zien of het een toevoeging is. En nee het is geen nieuwe Kuyt,Larsson,Cruz etc. maar hij kan evengoed van toegevoegde waarde zijn. En zoals ik al eerder zei, als zo'n jongen naar bijv. Ado gaat en hij scoort daar 4 keer op rij dan begint iedereen hier weer moord en brand te schreeuwen waarom wij die niet ontdekt hebben.
Veel is er niet mogelijk nee, maar dit lijkt mij wel een bijzonder laag niveau ondanks dat ik natuurlijk de speler zelf niet ken. Ik heb ernstig mijn twijfels, ze waren ook positief over Lumb,Ignjatovic, Schaken en Auaussar. Babovic en Smolov hebben nog wel iets, maar om nou te stellen dat we er wat mee zijn opgeschoten.

Bulykin was bij Feyenoord gruwelijk mislukt daar ben ik van overtuigt. Hij heeft niet de snelheid of actie om zelf iets te creëren. Alleen met de aansluiting van Verhoek,Immers en Kubik werkt het fantastisch. Bij ons had hij tussen de uitblijvende voorzetten van Schaken en de vuurpijlen van Biseswar gestaan, daar wordt niemand wijzer van.

Normaal is Feyenoord-ADO de enige wedstrijd van het jaar dat ik als Hagenees niet voor Feyenoord ben. Maar voor wie ik zondag ben weet ik echt niet.

@Jordy: JD kan je denk ik afschrijven
pi_89053188
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef zlakto het volgende:

[..]

Veel is er niet mogelijk nee, maar dit lijkt mij wel een bijzonder laag niveau ondanks dat ik natuurlijk de speler zelf niet ken. Ik heb ernstig mijn twijfels, ze waren ook positief over Lumb,Ignjatovic, Schaken en Auaussar. Babovic en Smolov hebben nog wel iets, maar om nou te stellen dat we er wat mee zijn opgeschoten.

Bulykin was bij Feyenoord gruwelijk mislukt daar ben ik van overtuigt. Hij heeft niet de snelheid of actie om zelf iets te creëren. Alleen met de aansluiting van Verhoek,Immers en Kubik werkt het fantastisch. Bij ons had hij tussen de uitblijvende voorzetten van Schaken en de vuurpijlen van Biseswar gestaan, daar wordt niemand wijzer van.

Normaal is Feyenoord-ADO de enige wedstrijd van het jaar dat ik als Hagenees niet voor Feyenoord ben. Maar voor wie ik zondag ben weet ik echt niet.

@Jordy: JD kan je denk ik afschrijven
Dan hoeven we dus ook niet aan Koef te beginnen wat dat is een zelfde type speler. Ik denk dat we zo'n lange fysiek sterke aanvaller goed kunnen gebruiken, die kan een bal vasthouden zodat de rest kan aansluiten, Luc is nog niet fysiek sterk genoeg omdat alleen te doen in de spits waardoor hij eigenlijk alleen maar in de diepte bereikbaar is.
pi_89053227
Precies, jij ziet het perfect. Koevie gaan we niks aan hebben, tenzij we in een 442 systeem gaan spelen, maar je moet idd een aanspeelpunt hebben. Die zweed kan hier de missende link hebben. Maar ik denk dat hij niet als de verlosser gezien moet worden, toch kan ik niet wachten totdat hij in het mooiste shirt van Nederland speelt... :D
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:05:45 #109
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89053331
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi stuk :

[..]

_O_

Met je rug naar het veld, en een megafoon in je hand. Om de rest van de supporters aan te moedigen het team te ondersteunen. Of krampachtig met zn alle 'gebroederlijk' heen en weer staan te springen. Om over trommels nog maar te zwijgen. Walgelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_89053433
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Precies, jij ziet het perfect. Koevie gaan we niks aan hebben, tenzij we in een 442 systeem gaan spelen, maar je moet idd een aanspeelpunt hebben. Die zweed kan hier de missende link hebben. Maar ik denk dat hij niet als de verlosser gezien moet worden, toch kan ik niet wachten totdat hij in het mooiste shirt van Nederland speelt... :D
Hij moet inderdaad niet als verlosser gezien worden, om even een hele slechte vergelijking te maken : Pantelic. Ook verre van de beste voetballer maar was wel verdomde handig in de spits en liet andere beter functioneren. Nou schat ik die Zweed nog wel een paar klasses lager in maar toch kan zo'n speler handig zijn als je hem maar juist gebruikt.
pi_89053481
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij moet inderdaad niet als verlosser gezien worden, om even een hele slechte vergelijking te maken : Pantelic. Ook verre van de beste voetballer maar was wel verdomde handig in de spits en liet andere beter functioneren. Nou schat ik die Zweed nog wel een paar klasses lager in maar toch kan zo'n speler handig zijn als je hem maar juist gebruikt.
We krijgen er iig een lange jan bij voor spelhervattingen - en die kunnen we best gebruiken bij corners. Het is al jaaaaren drama, met de hoeveelheid doelpunten die we tegen krijgen uit corners :'(
pi_89053657
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:09 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

We krijgen er iig een lange jan bij voor spelhervattingen - en die kunnen we best gebruiken bij corners. Het is al jaaaaren drama, met de hoeveelheid doelpunten die we tegen krijgen uit corners :'(
Ik weet nog onder Gullit dat vrijwel ieder doodspelmoment op onze helft een tegendoelpunt was en dat Gullit toen in de media gewoon Saïdi die fouten aanrekende om daarna Gibbs de schuld te geven en daarna Bahia etc.
pi_89053704
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik weet nog onder Gullit dat vrijwel ieder doodspelmoment op onze helft een tegendoelpunt was en dat Gullit toen in de media gewoon Saïdi die fouten aanrekende om daarna Gibbs de schuld te geven en daarna Bahia etc.
Gullit :'(

Ik krijg af en toe heimwee naar Erwin Koeman. Die deed het gewoon super met de selectie die hij had, en is volgens mij een zeer ondergewaardeerde coach.
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:17:05 #114
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89053804
Jongens, jongens toch. Gullit was niet te benijden, dat weten we toch allemaal?
pi_89053825
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan hoeven we dus ook niet aan Koef te beginnen wat dat is een zelfde type speler. Ik denk dat we zo'n lange fysiek sterke aanvaller goed kunnen gebruiken, die kan een bal vasthouden zodat de rest kan aansluiten, Luc is nog niet fysiek sterk genoeg omdat alleen te doen in de spits waardoor hij eigenlijk alleen maar in de diepte bereikbaar is.
Eens, Koef is geen spits die dit Feyenoord vooruit helpt. Misschien dat die zweed inderdaad met zijn speelstijl iets kan toevoegen, maar het verleden maakt mij op voorhand een beetje sceptisch
pi_89054045
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Gullit :'(

Ik krijg af en toe heimwee naar Erwin Koeman. Die deed het gewoon super met de selectie die hij had, en is volgens mij een zeer ondergewaardeerde coach.
Klopt, ik vond hem ook altijd prima in zijn analyses en in interviews etc. Presteerde redelijk tot goed. (laatste keer dat we 2 x in een seizoen van Ajax wonnen) En onder hem werden we volgens mij 3e ?
pi_89057289
Ik ben niet voor Feijenoord maar ik vind het schandalig wat er nu gebeurt.

Hoe kan een trainer nou elke keer weer hetzelfde systeem hanteren terwijl er totaal geen spelers voor zijn. 4-3-3 kan alleen worden gebruikt als je buitenspelers hebt. Niet alleen Feijenoord maakt zich daar schuldig aan maar ook Ajax.
Maar vooral van Feijenoord valt het mij tegen. Belachelijk dat Wijnaldum links of rechtsbuiten staat, een verspilling van voetbal kwaliteit. Geen wonder dat Castaignos niet scoort omdat hij geen fatsoenlijke bal krijgt en in zijn eentje vaak staat op te boksen tegen grote verdedigers.
Ik ben wel fan van Bruins aangezien hij wel een goed spelinzicht heeft maar het word hem onmogelijk gemaakt om fatsoenlijke passjes te geven omdat niemand de diepte in duikt.
4-3-3 speel je met een inschuivende verdediger en 2 echte buitenspelers die het veld breed houden en de verdediging uit elkaar trekt om vervolgens de voorzet te geven die door een lopende middenvelder op de spits erin getikt kan worden. Maar aangezien Feijenoord hier de spelers niet voor heeft moet Been eens gaan besseffen dat de "Hollandse school" niet voor elk team werkt.
Ook al ben je er mee opgegroeid en zijn er vele successen mee behaald, dat wil nog niet zeggen dat je er nu ook succes mee hebt.
En dat word elke week maar weer eens pijnlijk duidelijk.

Ik stel voor dat Been gewoon eens 4-4-2 gaat proberen met een ruit op het middenveld, en dat er meer op de counter gespeeld gaat worden. Voorin gewoon Cisse met Castaignos en daarachter Bruins. El Ahmadi met de punt naar achteren Wijnaldum op rechts en Fer op links en een verdediging met de Cler,Bahia, Vlaar en de Vrij. Het is mischien dan allemaal niet zo mooi maar ik denk dat met zo een elftal Feijenoord een stuk stabieler staat en er met een beetje geluk nog wel Europees voetbal gehaald kan worden. Ook moet men stoppen om derde rangs spelers als Schaken en Smolov te halen want daar schiet je gewoon geen kloot mee op en het kost alleen geld. Geld wat Feijenoord hard nodig heeft.
Feijenoord heeft wat mij betreft een cruciale fout gemaakt om Landzaat te laten vertrekken. Dat had nooit moeten gebeuren om dat je nu toch een stuk ervaring de deur uit heb laten lopen. Iemand die Feyenoord in mijn ogen bij de hand had kunnen nemen mits men hem wat verantwoording had gegeven.

Ik ben benieuwd wat Mario gaat doen als het zo slecht blijft gaan, 10-0 tegen PSV is te erg voor woorden en is gelijk ook het bewijs dat ik het gelijk aan mijn kant heb.
Een ding is zeker als het zo door blijft gaan dan is Feijenoord gedoemd om naar de klote te gaan en krijg je dadelijk ook zoiets als wat er bij Vitesse gebeurt en ik denk dat geen enkele Feijenoorder daar op zit te wachten.
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:56:45 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89057589
Zit zeker een kern van waarheid in. Al zou ik dan liever de volgende opstelling zien, als iedereen weer fit is:

Darley
Fernandez - Vlaar - De Vrij - De Cler
Fer - El Ahmadi - Mokotjo
Wijnaldum
Castaignos/Cisse - Tomasson

Maarjah, je weet dat dit niet gaat gebeuren met Mario.
pi_89057614
Mario ziet 4-4-2 niet als DE oplossing zo heeft hij een tijd terug aangegeven, al zou ik ook wel voorstander van 4-4-2 zijn.
pi_89057880
Trouwens die Botteghin van Zwolle lijkt me best een versterking voor dit Feyenoord. Ik heb hem nu regelmatig aan het werk gezien en lijkt me een prima cv voor ons. Zijn contract loopt in Juli 2011 af.
Heeft ook al in de belangstelling van Az en volgens mij ook Twente gestaan. Want laten we eerlijk zijn minder als Bahia in deze vorm kan het niet zijn.
pi_89057961
Ik vind dat zo doorgaan ook geen optie is. Dit gaat nergens over, er zit hier geen lijn in en het is allemaal te voorspelbaar. 4-3-3 spelen zonder een verdediger die kan inschuiven heeft gewoon geen zin. Dat is gewoon het belangrijkste van heel het 4-3-3. Wat je nu ziet is dat Wijnaldum zich vaak laat inzakken om de bal te halen. Wat er weer voor zorgt dat wijnaldum op een eiland staat en dat Bruins vaak de bal niet kwijt kan. Wat weer resulteerd in een tikkie breed of een tikkie terug.
pi_89058041
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens die Botteghin van Zwolle lijkt me best een versterking voor dit Feyenoord. Ik heb hem nu regelmatig aan het werk gezien en lijkt me een prima cv voor ons. Zijn contract loopt in Juli 2011 af.
Heeft ook al in de belangstelling van Az en volgens mij ook Twente gestaan. Want laten we eerlijk zijn minder als Bahia in deze vorm kan het niet zijn.
Dat moedig ik wel aan, goed scouten in de 1e divisie. Zo`n jongen als bijvoorbeeld de Leeuw van Veendam mag eigenlijk van mij best wel geprobeerd worden.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:10:57 #123
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89058207
Botteghin lijkt me een prima optie voor erbij. Mocht Vlaar niet verlengen en verkocht worden van de zomer, dan zou je ook Kah nog transfervrij kunnen ophalen bij Roda. Laat ze samen dan maar uitvechten welke speler er naast de Vrij komt te staan.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:25:23 #124
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_89058757
Een pagina terug werd er wat gezegd over de Vrij, dat hij geen echte voetballende kwaliteiten heeft?
Ben ik het absoluut niet mee eens, hij heeft hele goede voetballende kwaliteiten, hij kan een bal goed aannemen, hij heeft inzicht in hoe hij het op moet lossen, alleen moet hij idd niet zo ver naar voren gaan.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:25:53 #125
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_89058771
EN ALLES WAT JE HOORT..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:26:26 #126
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89058789
Schone is na dit seizoen ook transfervrij. Meteen halen.
pi_89059368
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef PIETR het volgende:
alsof ie naar feyenoord zou willen :')
pi_89059641
Inderdaad, Been moet inzien dat er gewoon een andere opstelling gehanteerd moet worden. Hij gaat nu wel a la NL elftal met 4-2-3-1 spelen maar dat werkt eigenlijk ook niet, ook hier heb je namelijk buitenspelers nodig die Feyenoord eigenlijk niet heeft.

Maar misschien dat Been wel vooruitgang zie, die ik duidelijk niet zie...
Ja er wordt wel leuk gevoetbald, maar als je geen punten haalt schiet je er ook niks mee op!
pi_89059980
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef PIETR het volgende:
Dat lijkt mij een goede zet inderdaad.
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:00:51 #130
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89059998
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef sarcofago het volgende:

[..]

alsof ie naar feyenoord zou willen :')
Misschien kunnen Been en Tomasson hem overhalen.
pi_89062518
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gelijk transfervrij halen als je er geld voor hebt, zo'n jongen komt graag, heeft potentie en zal geen gekke salariseisen hebben.

Alhoewel, moet zo'n jongen van buiten de EU in niet het gemiddelde salaris van de competitie krijgen, in de eredivisie dus bijna 400k?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89062627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gelijk transfervrij halen als je er geld voor hebt, zo'n jongen komt graag, heeft potentie en zal geen gekke salariseisen hebben.

Alhoewel, moet zo'n jongen van buiten de EU in niet het gemiddelde salaris van de competitie krijgen, in de eredivisie dus bijna 400k?
eerder 300.000
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:16:30 #133
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89062951
Neem aan dat het contract van de Cler niet verlengd wordt. Dan kun je dus makkelijk 3 transfervrije spelers aantrekken.

BV:
Botteghin / Kah
Schone
Koevermans
pi_89063121
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Noem je ook wel 3 prutsers op :{w (met Gullit erbij 4)
Het enige dat Saïdi had was een heerlijke vlijmscherpe tackle _O_
pi_89063292
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef Ruud het volgende:

[..]

Noem je ook wel 3 prutsers op :{w (met Gullit erbij 4)
Het enige dat Saïdi had was een heerlijke vlijmscherpe tackle _O_
Gibbs. :')

Wat een faalhaas was dat.
pi_89065560
En dat :N gebaar van Gullit na elke mislukte pass. :r Dat heb je met trainers die zelf erg goede voetballers waren. Die kunnen zich niet verlagen tot een ander niveau dus begrijpen ook niet dat iemand minder is.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:47:45 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_89078025
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef PIETR het volgende:
Neem aan dat het contract van de Cler niet verlengd wordt. Dan kun je dus makkelijk 3 transfervrije spelers aantrekken.

BV:
Botteghin / Kah
Schone
Koevermans
Kah :') Een van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.

Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.

Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert

Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk

Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:50:23 #138
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89078139
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Kah :') Een van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.

Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.

Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert

Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk

Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Wielaert :') Die is bijna nog slechter dan de slechtste verdedigers in de eredivise: Ooijer en Alderweireld :W EINZ! ZWEI! DREI!
pi_89078851
Leo wilde voor de winterstop duidelijkheid van Fer,Wijnaldum,Vlaar over contractverlenging.
Ik ben benieuwd......
  woensdag 24 november 2010 @ 00:13:33 #140
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
Leo wilde voor de winterstop duidelijkheid van Fer,Wijnaldum,Vlaar over contractverlenging.
Ik ben benieuwd......
Denk eigenlijk niet dat ze willen verlengen. Tenzij er aan een voorwaarde wordt voldaan, waardoor ze weer een sportief perspectief zien.
pi_89079142
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk eigenlijk niet dat ze willen verlengen. Tenzij er aan een voorwaarde wordt voldaan, waardoor ze weer een sportief perspectief zien.
Jep, ik denk dat het bij alle drie afhangt van het perspectief.
  woensdag 24 november 2010 @ 00:18:29 #142
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079298
Tot wanneer loopt het contract van Kuyt bij Liverpool? Als je die jongere gasten de toezegging kunt geven dan zon soort speler komt, staan ze direct een heel stuk positiever tegenover een contractverlenging lijkt mij.
pi_89079353
Juli 2012.
pi_89079472
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
Juli 2012.
Daarna meteen terugkomen! _O_
  woensdag 24 november 2010 @ 00:24:55 #145
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079573
Wel jammer dat er nog maar weinig actieve echte Feyenoorders zijn die juist nu naar Feyenoord willen komen, om ons er weer bovenop te helpen.

Neem bijvoorbeeld een Boateng. Mooie praatjes altijd, maar speelt nu op zn 35e bij Skoda Xanthi. Had nog wel een jaartje van pas kunnen komen bij Feyenoord.
pi_89079656
En van Persie ga je ook niet terugzien, die gaat liever richting Excelsior.
  woensdag 24 november 2010 @ 00:31:50 #147
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89079844
,,Met alle respect, maar je kunt niet volhouden dat Anthony Lurling beter was dan ik. Er werden vervelende dingen gezegd, die me in de problemen brachten. Zoals dat ik een salaris eiste van 800.000 euro. Dat was niet waar. Ik had de rest van mijn leven bij Feyenoord willen spelen. Dat was mijn droom. Ik verdiende niet bijzonder en wilde na het winnen van de UEFA-cup een verhoging. Als me, bij wijze van spreken een verhoging van 10 euro was geboden, had ik al getekend.

Paar maanden later zei die in een interview dat ie graag bij Excelsior wil aflsuiten. Erg jammer. Vrees zelfs dat ie er weinig moeite mee zal hebben om daarvoor nog een jaartje Ajax/PSV mee te pikken ..
pi_89079880
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef PIETR het volgende:
Wel jammer dat er nog maar weinig actieve echte Feyenoorders zijn die juist nu naar Feyenoord willen komen, om ons er weer bovenop te helpen.

Neem bijvoorbeeld een Boateng. Mooie praatjes altijd, maar speelt nu op zn 35e bij Skoda Xanthi. Had nog wel een jaartje van pas kunnen komen bij Feyenoord.
Al die goede spelers willen pas terug naar Nederland komen al ze al over the hill zijn, denk aan Ooijer, Davids, Kluivert, Bouma. Heb je geen reet aan. Van Nistelrooij, Seedorf en Van Bommel willen over een of twee jaar ook wel, als ze niets meer toevoegen.

Enige uitzondering is onze held Van Bronckhorst, die kon bijtekenen bij Barça maar terugkwam naar huis. _O_
pi_89079921
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
En van Persie ga je ook niet terugzien, die gaat liever richting Excelsior.
Als Van Persie zegt dat hij ooit nog naar Excelsior wil, dan denk ik niet dat hij bedoelt van een topclub naar Excelsior, maar van een topclub naar bijvoorbeeld Feyenoord als hij 32-33 is en twee jaar later nog naar Excelsior.
pi_89079929
Achja ik blijf het een beetje een vreemde kerel vinden die van Persie. Doet zo af en toe nog heel erg onvolwassen, en dat verhaal dat hij zijn hele leven bij Feyenoord had willen blijven lijkt me ook wel een beetje onzin. En nus als een soort van wraak richting Feyenoord doet hij alsof Excelsior zijn alles is en Feyenoord hem vrijwel niets meer doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')