watte?quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben eigenlijk meer aan het FM'en
Dus heel slim van die Duikschoolmeneer om weg te gaan. Wetend dat je geen echte alibi hebt en er een onderzoek kan komen, dan ga je niet lijdzaam afwachten om vervolgens jaren in "voorarrest" te zitten. Je onschuld bewijzen is niet zo simpel en kan lang duren.quote:
dat is zeker slim.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dus heel slim van die Duikschoolmeneer om weg te gaan. Wetend dat je geen echte alibi hebt en er een onderzoek kan komen, dan ga je niet lijdzaam afwachten om vervolgens jaren in "voorarrest" te zitten. Je onschuld bewijzen is niet zo simpel en kan lang duren.
Ik geloof steeds meer in een ongeluk.
kipnuggetsquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
Hmm, ik heb honger.. Nog niks gegeten vanavond. Iemand een idee?
Ik dacht al vanaf het begin dat het gewoon een ongeluk was en een slechte autopsie. Waarom Peter hier nou 3 afleveringen aan moet besteden is mij een raadsel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dus heel slim van die Duikschoolmeneer om weg te gaan. Wetend dat je geen echte alibi hebt en er een onderzoek kan komen, dan ga je niet lijdzaam afwachten om vervolgens jaren in "voorarrest" te zitten. Je onschuld bewijzen is niet zo simpel en kan lang duren.
Ik geloof steeds meer in een ongeluk.
Slapen met trek is kutquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook trek nu, maar ik ga zo naar bed, dus maar niets meer eten.
dat ga ik ook steeds minder begrijpen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al vanaf het begin dat het gewoon een ongeluk was en een slechte autopsie. Waarom Peter hier nou 3 afleveringen aan moet besteden is mij een raadsel.
Dat arme kind is gevallen in de badkamer en heeft keihard haar hoofd gestoten en is toen overleden.
Ik ben ook weleens uitgegleden in de badkamer, je kunt echt heel naar vallen met al die harde tegels en zo.
En dat kan dus jaren duren als je onschuldig bent. Want dan moet het OM van alles doen om bewijzen te vinden. Ondertussen rot je weg in een gevangenis.quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Het OM moet toch je schuld bewijzen en jij niet je onschuld lijkt me
en iets lichts eten?quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook trek nu, maar ik ga zo naar bed, dus maar niets meer eten.
Precies.. dan kan je gewoon niet in slaap komen van dat hongergevoel..quote:
Met een volle maag val ik zo in slaap hoor, met een lege nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slapen met een volle maag nog meer.
of een smoothie?quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem nog wat te drinken, jus of zo.
Oh nee ik niet, maar ik eet nooit zoveel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met een volle maag val ik zo in slaap hoor, met een lege niet
Als het Schultenbrau is is dat toch geen probleemquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef tralalala het volgende:
Alleen nog maar lauw bier...dan maar aan de Baco
heb nog wat Juup in de koelkastquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef tralalala het volgende:
Alleen nog maar lauw bier...dan maar aan de Baco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |