Inderdaad, de toetjes ook al.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alles is van dokter oetker volgens mij
Nee, wel gisteren een decemberkraslot.quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand al eens zo'n miljoenkraslot gekocht?
Daarmee win je nooit watquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, wel gisteren een decemberkraslot.
die moet ik nog kopenquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, wel gisteren een decemberkraslot.
Omdat er veel Fok!ers kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Waarom denkt Blizzard eigenlijk dat SBS kijkers WoW spelen?
Maar gewoon leuk om elke dat een vakje open te maken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daarmee win je nooit wat![]()
Telkens nét een logo te weinig
dat doen ze expresquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daarmee win je nooit wat![]()
Telkens nét een logo te weinig
Aan het einde zit hij in de cel te huilenquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
aan het einde van dit drieluik wel
Ik kan dat denk ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar gewoon leuk om elke dat een vakje open te maken.
Dit jaar nog hoop ikquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef tralalala het volgende:
Popstarswanneer zou de stekker eruit getrokken worden?
Koop je er 2, eentje meteen openkrassen, de andere netjes elke dag.quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan dat denk ik niet
quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Koop je er 2, eentje meteen openkrassen, de andere netjes elke dag.
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDJKLFJquote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat boeit het eigenlijk dat de politie in wrakken rijdt?
Straks gaat Koos daar nog wat over uitleggenquote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat boeit het eigenlijk dat de politie in wrakken rijdt?
Hebben ze bos in Honduras?quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks gaat Koos daar nog wat over uitleggen
zijn collega, opletten he, die doet al alle episodes van dit seizoen meequote:
Volgens mij al sinds tijden...quote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn collega, opletten he, die doet al alle episodes van dit seizoen mee
Ooow ja nu weet ik het weer. maar kom op peter is zo saaiquote:Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn collega, opletten he, die doet al alle episodes van dit seizoen mee
Peter wordt volgende week opgepakt en daar zla dan de hele aflevering over gaan ipv de moordquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is nog niks gebeuft tot nu toe
Daar heeft Peter last van als hij in z'n BMW zit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef Injetta het volgende:
Een man die zijn libido niet meer onder controle kan houden...
En Alberto?quote:
Ja, als je met een kapmes bedreigd wordt... ':')quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter ziet er serieus niet gezond uit, hij stresst hem de pan uit
Hij moet weer een snor nemenquote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad, die ogen ook, isie aan de snuif?quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Inderdaad, die ogen ook, isie aan de snuif?
met 3 scenario'squote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Geweldige reconstructie 2 jaar na dato.
Als we Peter toch niet haddenquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Injetta het volgende:
Peter heeft op de plaats delict als een echte sherlock holmes vastgesteld dat je je in dat badkamertje ernstig kan verwonden. Gelukkig.. dat Peter R de Vries er is.
Dat kan leuk worden!quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb zin in een confrontatie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wist ik nog niet dank je wel Peter held!quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Injetta het volgende:
Peter heeft op de plaats delict als een echte sherlock holmes vastgesteld dat je je in dat badkamertje ernstig kan verwonden. Gelukkig.. dat Peter R de Vries er is.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hehe inderdaad ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voel een tweede Emmy aankomen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet dank je wel Peter held!
quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en die vraag zal waarschijnlijk nooit beantwoord wordenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Injetta het volgende:
Het zijn slechts overpeinzingen en daar doet hij nu al bij elkaar (met vorige week mee) zo;n 3 uur zendtijd over.
We zitten nog steeds met exact diezelfde vraag: Wat is er die nacht gebeurd?
Geen flauw idee.quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is een honorair consul
google is your friendquote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is een honorair consul
okequote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef Doler12 het volgende:
aast de gewone consul is er ook het instituut van de consul-honorair of ereconsul. Dit is soms een burger van het land waar het consulaat is gevestigd en niet van het land waarvoor hij consul is. Een consul-honorair verleent diplomatieke diensten maar is ook adviseur voor bedrijven en burgers die in het land dat hij vertegenwoordigt zaken willen doen. De consul-honorair wordt vaak aangesteld vanwege zijn sociale netwerk. De consul-honorair of ereconsul geniet, evenals personeel uit het land waar het consulaat gevestigd is, geen diplomatieke onschendbaarheid.
Daarom volg ik het neit meerquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er is niks gebeurt hoor
whahahahahahahhahaquote:
dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Injetta het volgende:
Tuurlijk ben je nerveus als een meisje in je badkamer te pletter valt en dan onderweg naar het ziekenhuis lijkt te overlijden.
Wat hadden ze dan moet zijn? Vrolijk, emotieloos, onaangedaan?
Inderdaad ja. Ik zou ook bloednerveus zijn, direkt gaat ze dood.quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Injetta het volgende:
Tuurlijk ben je nerveus als een meisje in je badkamer te pletter valt en dan onderweg naar het ziekenhuis lijkt te overlijden.
Wat hadden ze dan moet zijn? Vrolijk, emotieloos, onaangedaan?
Ik denk dat Peter en passant het raadsel van de bouw van de Egyptes wel even meeneemt...quote:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter en passant het raadsel van de bouw van de Egyptes wel even meeneemt...
Daar gaat het hele verhaal zo'n beetje over?quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef Me_Wesley het volgende:
En wie is die chinees nou weer??
Ik ben helemaal de draad kwijt
das de medeplichtigequote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef Me_Wesley het volgende:
En wie is die chinees nou weer??
Ik ben helemaal de draad kwijt
dat is niet zeker hequote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das de medeplichtige
in al die landen/steden zijn ze aan het onderzoeken voor deze zaakquote:
Die Mariska moet wel een HEEL belangrijk persoon zijn geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in al die landen/steden zijn ze aan het onderzoeken voor deze zaak
oke... en wat is daar de logica van?quote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in al die landen/steden zijn ze aan het onderzoeken voor deze zaak
geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke... en wat is daar de logica van?
en daar gaan ze ook nooit achterkomenquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Injetta het volgende:
Kluk kluk rook meteen onraad vanaf het begin...... !! Keihard gewerkt, over de hele wereld.. maar... niemand heeft geen enkel idee wat er echt is gebeurd.
Nee. het is veel te ingewikkeld.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef tralalala het volgende:
Kijkt er nog iemand heel erg aandachtend?
ik volg het volgens mijquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef tralalala het volgende:
Niets tegen Ross ja!quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oef wat een lelijk schilderij
Mij zijn ze kwijt.. ik ga naar SV!quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef tralalala het volgende:
Gewoon omdat het kan!quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef roos85 het volgende:
ja wat is zo bijzonder aan dat facebook bericht?
Ik doe zo even een aflevering van OZ denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mij zijn ze kwijt.. ik ga naar SV!
er gaat een confrontatie komen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin meer om Peter te kijken
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Injetta het volgende:
Ik ben het spoor volledig bijster......
dat zal wel jaquote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Injetta het volgende:
Hij heeft toch ook in Australië een nacht in de gevangenis gezeten? Dat komt zeker volgende week uitgebreid aan bod..
with an Emmy Awardquote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef tralalala het volgende:
Peter the very famous reporter from Holland
En hoe zijn anus werd opgerekt!quote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Injetta het volgende:
Hij heeft toch ook in Australië een nacht in de gevangenis gezeten? Dat komt zeker volgende week uitgebreid aan bod..
Dan is het onderwerp ineens Peter ipv die chick nu. (ik weet haar naam niet eensquote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Injetta het volgende:
Nee, is gewoon om het spannender te maken.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef StephanL het volgende:
Komt door het tegenlicht dat ze in het "donker" zit
Ik dacht dat hij ontvoerd was door de Reptilans!quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Oh nu snap ik het, Peter gaat zeker naar Australie om Bob Ross te zoeken.
Nee door de Illuminatie!quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ontvoerd was door de Reptilans!
Ik ook niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik volg het echt totaal niet meer, dit is saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |