Dat spul is slecht voor de lak en gezondheidquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Benedenhuis hoort dat zeker wel. Zit alleen een stoep tussen het huis en de straat. Trouwens, volgens mij ontdooien mijn ruiten niet aan de buitenkant als ik de verwarming aan heb.
Morgen maar eens mijn krabbertje opzoeken en ik heb nog een fles van dat spul om op je ruit te sproeien om te ontdooien.
maar wel handigquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat spul is slecht voor de lak en gezondheid
Maar wel lekker makkelijk!quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eens, zal wel bijna einde werktijd zijn...quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Palomar het volgende:
Soft gedoe zeg, die gast vlucht gewoon voor de politie en ze arresteren hem niet eens.
Ik spuit het op mijn ruit, niet op de lak, volgens mij heb ik trouwens milieuvriendelijk spulquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
de andere ruiten dan toch nog wel..quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gewoon een doek over de voorruit leggen en je hoeft sowieso niet te krabben
Mwah, bij een onopvallende auto mag er wel iets milder over gedaan worden hè.quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Palomar het volgende:
Soft gedoe zeg, die gast vlucht gewoon voor de politie en ze arresteren hem niet eens.
dat jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik verwacht een hele achtervolging maar het stelt geen reet voor
Zijn wel wel gewend bij WMBquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik verwacht een hele achtervolging maar het stelt geen reet voor
die komt nogquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was er echt een sinterklaas
Ik heb dat weleens gedaan, een hoes, maar dan zat ik met een hoes vol sneeuwquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
de andere ruiten dan toch nog wel..
Doek over voorruit en zijruiten is genoeg hoor. Achterruit hoeft niet als je gewoon in je buitenspiegels kijktquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
de andere ruiten dan toch nog wel..
Hihiquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar je hoeft niet te krabbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens gedaan, een hoes, maar dan zat ik met een hoes vol sneeuw
de zijruiten moeten toch ook..quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Doek over voorruit en zijruiten is genoeg hoor. Achterruit hoeft niet als je gewoon in je buitenspiegels kijkt
Ik zag hem in een promoquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee, maar ik moest wel eerst die natte hoes weer naar binnen brengen, want om die nou in de auto te laten liggen.quote:
Ja, maar een doek kan toch over de voor- en zijruiten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
de zijruiten moeten toch ook..
anders kan je niet in de buitenspiegels kijken
Zal wel veel geld gekost hebben om dat te bedenkenquote:
.ei zei hijquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.dontblowanddrive.eu/
Haha!quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FFFFFFUUUUU- ZE ZENDEN ME TOCH UIT!!
We hebben helemaal geen antwanette gehadquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze man is vrolijker dan antionette
Alles voor de kijkcijfers toch?quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen antwanette gehad
ze wilden gewoon pepernoten scorenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben ze niks fout gedaan of...??? wat is dit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |