SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
gewoon passen trainen en volgend seizoen positiespel trainen..quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, mailtje van de U20 BC van Zwitserland:
[..]
Gaat om hem:
[..]
Wilde ik net passen gaan trainen dit tussenseizoen...hmmmz...en nou?
quote:
Hehehehehe ik herken het wel hoor. Ik kan je all1 wel tips geven. Wat je daarmee doet is aan jou.quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja dat heb je wel eens (en ik heb dat toevallig dan weer heel erg vaak)
als ik me zo lang kan inhouden gaat hij inderdaad begin volgend seizoen op de TL...
ik doe toch lekker wat ik zelf wilquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nog ff en ik moet m keepen gaan trainen.
Neuh ik gun m dan gewoon geen trainings plek meer. Ik heb meer spelers die ik trainen kan en dat ga ik niet voor 1 speler dat aanpassen.
[..]
Hehehehehe ik herken het wel hoor. Ik kan je all1 wel tips geven. Wat je daarmee doet is aan jou.
Ehm sorry maar ik vind dat geen toppertje.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Drassss het volgende:
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: onbekend (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: goed (max. goed)
Scoren: slecht (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
Jeugdspeler die ik volgende week kan binnen halen ( wel bijna 19j ). Maar toch een topper
Hahahahahaha ja dat weet ik.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik doe toch lekker wat ik zelf wil
quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
Ok, tussenseizoen ga ik dus gewoon door met pm
quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gewoon passen trainen en volgend seizoen positiespel trainen..
Hmzzz ik zie een verband........quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik Barend ook geen slechte speler vindquote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm sorry maar ik vind dat geen toppertje.
ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmzzz ik zie een verband........
Tja daar zeg je wat.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik Barend ook geen slechte speler vind
Tja.. het blijven trainees.. en zoveel heb ik niet te kiezen.
Zo jammer en zonde..... Had ff gewacht tot na t tussen seizoen. Dan heb ik een 9e trainie nodig. Nu nog niet....quote:
Tja ik heb zelf de analyse gemaakt dat ik aan het einde van volgend seizoen 3 20 jarige spitsen heb met wonderbaarlijk scoren + bijskills. Dat is voldoende, want hoger gaat weer teveel loon kosten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja daar zeg je wat.Ik train Barend dan ook all1 voor jou. Niet om er zelf wijzer van te worden.
Ik snap dan ook niet waarom jij verdedigen gaat trainen.... Ik train verdedigen trainies voor je. En jij kiest voor de trainings linie waar iemand al voor je aan t trainen is.....
![]()
Ok positiespel, keepen en\of scoren is ook wel te regelen bij een ander maar waarom nou de linie kiezen die al getraind wordt door een ander voor je?
Heb je meer keuze op andere trainings linie's?
Ok...dus wanneer wil je Storm hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb zelf de analyse gemaakt dat ik aan het einde van volgend seizoen 3 20 jarige spitsen heb met wonderbaarlijk scoren + bijskills. Dat is voldoende, want hoger gaat weer teveel loon kosten.
Positiespel wil ik niet trainen en tevens heb ik een hekel aan keepen trainen. Dan blijft oa verdedigen over dus gaan we dat maar doenDat er al 3 spelers getraind worden is al prachtig, maar ik wil het graag overnemen. Het hoeft niet allemaal voor mij gedaan worden en ik moet ook opletten dat ik niet al mijn geld ( wat ik al bijna gedaan heb
) verbras
2 seizoenen terug had ik nog 27 miljoen, dat is nu nog 3 hehe.
Het zal ergens tussen week 12 / 16 zijn aankomend seizoenquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ok...dus wanneer wil je Storm hebben?
Jij vind wonderbaarlijk genoeg??? Als ik jou was zou ik voorlopig nog scoren blijven trainen!quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb zelf de analyse gemaakt dat ik aan het einde van volgend seizoen 3 20 jarige spitsen heb met wonderbaarlijk scoren + bijskills. Dat is voldoende, want hoger gaat weer teveel loon kosten.
Positiespel wil ik niet trainen en tevens heb ik een hekel aan keepen trainen. Dan blijft oa verdedigen over dus gaan we dat maar doenDat er al 3 spelers getraind worden is al prachtig, maar ik wil het graag overnemen. Het hoeft niet allemaal voor mij gedaan worden en ik moet ook opletten dat ik niet al mijn geld ( wat ik al bijna gedaan heb
) verbras
2 seizoenen terug had ik nog 27 miljoen, dat is nu nog 3 hehe.
Ja in het verleden toen ik nog een "normaal" team had was het allemaal geen probleem. Ik moet alleen erg opletten met mijn loon. Zo'n spits kost me gewoon 10/15k meer op dit moment. Dat maal 3 is gewoon te fors. Voordeel is dat mijn spitsen ook behoorlijk wat passen heb dus dat compenseert.quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij vind wonderbaarlijk genoeg??? Als ik jou was zou ik voorlopig nog scoren blijven trainen!In de VI is een wk of bn spits echt niet raar of onbetaalbaar.
ohw ik dacht dat je die nu wel al kon gebruiken.. ach ja we zullen zien wat hij oplevert.. Door hem te verkopen kan ik gewoon spelhervatten trainen in de tussenweken ipv passen om hem passen mee te geven..quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer en zonde..... Had ff gewacht tot na t tussen seizoen. Dan heb ik een 9e trainie nodig. Nu nog niet....
Sorry maar even ter vergelijk. Dit zijn mijn spitsen :quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja in het verleden toen ik nog een "normaal" team had was het allemaal geen probleem. Ik moet alleen erg opletten met mijn loon. Zo'n spits kost me gewoon 10/15k meer op dit moment. Dat maal 3 is gewoon te fors. Voordeel is dat mijn spitsen ook behoorlijk wat passen heb dus dat compenseert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Per seizoen is dat 502432 eu. Lijkt mij wel betaalbaar.![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar even ter vergelijk. Dit zijn mijn spitsen :Ik snap je helemaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Per seizoen is dat 502432 eu. Lijkt mij wel betaalbaar.en de bedragen vallen in die zin ook nog mee, maar als ik straks 3 spitsen heb met een loon van bijvoorbeeld Henk van Rijswijk ( ongeveer 30k salaris per week totaal ) moet ik echt ergens gaan korten. Dat zou dan mijn afschuwelijk dure CM moeten zijn.... waardoor mijn middenveld weer afschuwelijk graf gaat zijn.
Momenteel heb ik een salarispost van 170k. Dat zal alleen maar oplopen en eigenlijk wil ik zeker niet boven de 200k komen... vandaar de switch, zodat ik 3 trainees kan verpatsen. 4 miljoen in het laadje, salarispost zal met 10/15k zakken en ik koop langzaam goedkope jonge trainees.
T zal dan wel komen door dat jij all1 prent's hebt lopen en dus daarom meer verschil hebt in je spelers qua stats dan ik.quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hooren de bedragen vallen in die zin ook nog mee, maar als ik straks 3 spitsen heb met een loon van bijvoorbeeld Henk van Rijswijk ( ongeveer 30k salaris per week totaal ) moet ik echt ergens gaan korten. Dat zou dan mijn afschuwelijk dure CM moeten zijn.... waardoor mijn middenveld weer afschuwelijk graf gaat zijn.
Momenteel heb ik een salarispost van 170k. Dat zal alleen maar oplopen en eigenlijk wil ik zeker niet boven de 200k komen... vandaar de switch, zodat ik 3 trainees kan verpatsen. 4 miljoen in het laadje, salarispost zal met 10/15k zakken en ik koop langzaam goedkope jonge trainees.
De mijne ook weer.quote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
Goh en mij fans willen weer eens dat ik kampioen ga worden..
quote:Henk van Rijswijk 25 380 26 goed
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
195397307 20-11-2010 (15/43) 28 200 2 341 000 ¤ 26 redelijk
195124848 14-11-2010 (14/43) 27 990 2 600 000 ¤ 26 goed
208001017 12-11-2010 (14/43) 27 450 2 061 000 ¤ 26 redelijk
193919184 02-11-2010 (13/43) 21 880 2 212 000 ¤ 26 matig
190105471 24-10-2010 (11/43) 17 080 2 250 000 ¤ 26 zwak
192988177 23-10-2010 (11/43) 30 810 2 123 000 ¤ 26 uitstekend
179512698 19-10-2010 (11/43) 28 040 2 875 000 ¤ 26 redelijk
186435539 18-10-2010 (11/43) 27 310 2 464 000 ¤ 26 redelijk
201272969 13-10-2010 (10/43) 24 740 2 081 000 ¤ 26 redelijk
189523523 08-10-2010 (9/43) 22 560 2 123 000 ¤ 26 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 2 231 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 313 000 ¤
Ik zou em niet kopen eigenlijk als je geen familieteam wilt..want de winstmarge is veel te klein..quote:Op zondag 21 november 2010 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T zal dan wel komen door dat jij all1 prent's hebt lopen en dus daarom meer verschil hebt in je spelers qua stats dan ik.
Godver :
Piet Van Den Bosch (267883133)
Komt net op de tl..... Toch een speler om nog 2 a 3 seizoenen door te trainen. Mja als ik hem wil kopen moet ik een speler gaan verkopen... Hmzzzz twijfel twijfel twijfel..
ik wil wel, maar ik kan niet..quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
Goed beslissing genomen :
Wie wil er 1.5 miljoen bieden voor Henk van Rijswijk (192977000) ?
[..]
Ik wil geen familie team maar enkele er tussen vind ik wel grappig.quote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zou em niet kopen eigenlijk als je geen familieteam wilt..want de winstmarge is veel te klein..
Zo begint de ellende en voor je het weet struikel je over die gastenquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil geen familie team maar enkele er tussen vind ik wel grappig.
Eigenlijk moet ik m ook niet verkopen mja.quote:
Ik struikel er niet over.quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo begint de ellende en voor je het weet struikel je over die gasten
dan zou ik niet voor deze gaan, maar goed.. moet je natuurlijk zelf wetenquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil geen familie team maar enkele er tussen vind ik wel grappig.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan zou ik niet voor deze gaan, maar goed.. moet je natuurlijk zelf weten
quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Kut dat is lastig degraderen....quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Kirov het volgende:
3 botjes in de competitie, dit moet te doen zijn
ik heb er 1tje.. en als ik de rest van de teams zo bekijk, moet het wel te doen zijn om bovenin mee te draaien..quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Kirov het volgende:
3 botjes in de competitie, dit moet te doen zijn
in zijn bezig....quote:Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef Drassss het volgende:
Nieuwe competitie genoot heeft de u20 keeper van Nederland in zijn bezig.. Ook leuk.
goddelijk vleugelspel?? taktiekvaardigheid centrumaanval is goddelijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
in zijn bezig....![]()
1 van mn nieuwe comp genoten heeft een goddelijk vleugelspel!!!!![]()
Holzmichel 4 - 0 Superior (296545991)
Goddelijk vleugelspel. Vat er nog ennequote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ja sorry. Had ik kunnen weten. Mja Bier.![]()
[..]
Ola
Kut ja je hebt gelijk!quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goddelijk vleugelspel?? taktiekvaardigheid centrumaanval is goddelijk
die moet je idd makkelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut ja je hebt gelijk!
Nouja laat ik t dan zo zeggen :
[ afbeelding ]
Qua hatstats zou ik m makkelijk moeten kunnen hebben maar qua taktiek....
Ook met een goddelijke tactiek?quote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die moet je idd makkelijk kunnen hebben
jawel...quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook met een goddelijke tactiek?
Ach het is niet zo dat je dan kansloos bentquote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook met een goddelijke tactiek?
Ik ben benieuwd. Ik heb dit nog nooit gezien en weet ook niet hoe sterk dit weegt in een duel.quote:
Wegdollen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach het is niet zo dat je dan kansloos bentGewoon wegdollen die gast!
Je moet eens meer naar mijn potten kijken danquote:Op zondag 21 november 2010 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb dit nog nooit gezien en weet ook niet hoe sterk dit weegt in een duel.
niet dusdanig dat je je zorgen moet maken lijkt me..quote:Op zondag 21 november 2010 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb dit nog nooit gezien en weet ook niet hoe sterk dit weegt in een duel.
Want jij haalt vaak goddelijk?quote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet eens meer naar mijn potten kijken dan
Lijkt mij ook niet mja ik heb werkelijk geen idee dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet dusdanig dat je je zorgen moet maken lijkt me..
NIet alles serieus nemen wat ik op de zondagavond zegquote:
Ehmm wees maar blij dat ik je niet serieus neem!quote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
NIet alles serieus nemen wat ik op de zondagavond zeg, maar ik haal wel eens buitenaards vleugelspel etc... het is een leuk gegeven, maar zegt niet alles.
smeerlap..quote:Op zondag 21 november 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehmm wees maar blij dat ik je niet serieus neem!
Waarom zo schunnig opvatten?quote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef Drassss het volgende:
Normaal gesproken zou Vullie nu het topic binnen stormen.
Wat? Ik zeg toch niets raars?quote:
Heb ik ook wel eens gehad. En dan nog verliezen ook natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
in zijn bezig....![]()
1 van mn nieuwe comp genoten heeft een goddelijk taktiekvaardigheid met centrumaanval!!!!![]()
Holzmichel 4 - 0 Superior (296545991)
joh !quote:Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: we moeten vechten om ons te handhaven
P.S. Maar we gaan ervoor uiteraard, plek 4quote:Supportersclub: 1 217 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Bot opruiming moet nog gebeuren toch? Ik speel volgens alltid tegen een vrij sterke tegenstander, maar datzelfde alltid voorspelde een makkelijkere competitie dan waar ik nu in zit!quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef Drassss het volgende:
Bekerpotje tegen een 100 hatstats team. Dat moet wel lukken
Is dat zo? Ik dacht ( weet het niet zeker ) dat de opruiming al gedaan was.quote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Bot opruiming moet nog gebeuren toch? Ik speel volgens alltid tegen een vrij sterke tegenstander, maar datzelfde alltid voorspelde een makkelijkere competitie dan waar ik nu in zit!
Join the club.quote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Bot opruiming moet nog gebeuren toch? Ik speel volgens alltid tegen een vrij sterke tegenstander, maar datzelfde alltid voorspelde een makkelijkere competitie dan waar ik nu in zit!
Hmm denk dat je gelijk hebt, volgens HAG zijn er 2 momenten in het tussenseizoen waarop eigenaarloze teams bot worden en eentje is al geweest.quote:Op maandag 22 november 2010 11:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht ( weet het niet zeker ) dat de opruiming al gedaan was.
A.s zondag volgens HAG http://hagonline.org/#manual-chapter#id=3quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef DutchieBre het volgende:
Wanneer wordt de teamgeest ge-reset ?
quote:Drie keer per seizoen vindt er een bot-update plaats. Alle teams die sinds de laatste bot-update hun eigenaar hebben verloren worden dan een botteam. Deze bot-updates vinden plaats voor de midweekwedstrijden van week 1 (de eerste bekerronde), week 8 (seizoenshelft) en week 15 (kwalificatiewedstrijden).
Vind het nog steeds niet duidelijk, maar als ik het dan goed begrijp komt er nog een bot-update voor de eerste bekerronde dus de rankings volgens alltid zullen nog worden aangepast?quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ter info over wanneer een team een BOT wordt:
[..]
betekent dat ook dat die teams nog 'opgeruimd' worden voor het seizoen begint?quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ter info over wanneer een team een BOT wordt:
[..]
Ja. Ze vinden plaats voor de 1e bekerwedstrijden. Dat zal dus op Maandag of Dinsdag zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
betekent dat ook dat die teams nog 'opgeruimd' worden voor het seizoen begint?
Rankings worden niet aangepast. Bot-teams spelen gewoon bekerwedstrijden.quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Vind het nog steeds niet duidelijk, maar als ik het dan goed begrijp komt er nog een bot-update voor de eerste bekerronde dus de rankings volgens alltid zullen nog worden aangepast?
M.a.w de bekertegenstander volgens alltid is niet correct vanwege deze update?
Duidelijk dank je wel, wordt een wedstrijdje pic'n dan!quote:Op maandag 22 november 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rankings worden niet aangepast. Bot-teams spelen gewoon bekerwedstrijden.
Ik ben bang dat er nogal wat gaan weglopen weer dit seizoenquote:Stemming supporters: geīrriteerd
Seizoensverwachtingen: we moeten dit seizoen kampioen worden
Er zijn er een aantal. Ik zit op 77, maar volgens mij hebben we er een paar die al op 85+ zitten.quote:
Yes, ik zit nu op 84 (uit)vlaggetjes, maar heb er dit seizoen geen enkele bij kunnen krijgen...quote:
Damn, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Yes, ik zit nu op 84 (uit)vlaggetjes, maar heb er dit seizoen geen enkele bij kunnen krijgen...
Ben daarom maar op thuisvlaggetjes gaan jagen, daar heb ik nog niet zoveel van...
Gaat alleen voor geen drol meer.quote:
In mijn post hiervoor kan je een federatie vinden waarin je vlaggetjes kan winnenquote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gaat alleen voor geen drol meer.
wekelijks het argentijnse vlaggetje toch?quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga elke week naar Argentinië. Dus veel vlaggetjes komen er niet bij op dit moment.
Haha, een bekende die daar woont?quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga elke week naar Argentinië. Dus veel vlaggetjes komen er niet bij op dit moment.
Nee. Ik kies elke week iemand uit de oefenpot, en dan de hoogste divisie die beschikbaar is.quote:
Yoohoooquote:Je bent gepromoveerd en kreeg er 10% supporters bij. De nieuwe supporters hebben totaal 4 260 ¤ voor hun clubkaart betaald.
Skilltrader?quote:Op maandag 22 november 2010 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik kies elke week iemand uit de oefenpot, en dan de hoogste divisie die beschikbaar is.
Maar ik doe dat omdat ik dan tot donderdag 03.00 de tijd heb om trainees te kopen.
Niet slechtquote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef Voszy het volgende:
[..]
Skilltrader?
Overigens heb ik ook een skilltrade nu, naja geen echte, ik geef 1 training op een eigen jeugdspeler om hem te laten poppen.
Mijn beste YP ooit:
Tristan Veldscholten
17 jaar en 1 dagen, TSI = 3 620
redelijk in vorm, conditie zwak [Krachtig]
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: waardeloos
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: matig
Passen: uitstekend
Scoren: goed
Spelhervatting: rampzalig
Jammer van zijn (u20-)leeftijd.. Maar dat wordt cashen!quote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef Voszy het volgende:
[..]
Skilltrader?
Overigens heb ik ook een skilltrade nu, naja geen echte, ik geef 1 training op een eigen jeugdspeler om hem te laten poppen.
Mijn beste YP ooit:
Tristan Veldscholten
Dan kan ik zwarte piet kopen (Piet Van Den Bosch (267883133))quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
205091188 21-11-2010 (15/43) 29 920 2 346 000 ¤ 26 goed
195397307 20-11-2010 (15/43) 28 200 2 341 000 ¤ 26 redelijk
195124848 14-11-2010 (14/43) 27 990 2 600 000 ¤ 26 goed
208001017 12-11-2010 (14/43) 27 450 2 061 000 ¤ 26 redelijk
193919184 02-11-2010 (13/43) 21 880 2 212 000 ¤ 26 matig
190105471 24-10-2010 (11/43) 17 080 2 250 000 ¤ 26 zwak
192988177 23-10-2010 (11/43) 30 810 2 123 000 ¤ 26 uitstekend
179512698 19-10-2010 (11/43) 28 040 2 875 000 ¤ 26 redelijk
186435539 18-10-2010 (11/43) 27 310 2 464 000 ¤ 26 redelijk
201272969 13-10-2010 (10/43) 24 740 2 081 000 ¤ 26 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 2 295 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 335 300 ¤
Ik verwacht zo'n 2 a 3 miljoen alsnog.quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jammer van zijn (u20-)leeftijd.. Maar dat wordt cashen!
anders was het misschien het dubbele?quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Voszy het volgende:
[..]
Ik verwacht zo'n 2 a 3 miljoen alsnog.
Ik heb zelf een tijd U20-spelers getraind, en het maximale wat ik daarvoor heb betaald was 5,5 miljoen, maar die had wel een goede spec. Deze zou zo'n 4,5 ā 5 miljoen opleveren als die een weekje later was geboren.quote:Op maandag 22 november 2010 17:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
anders was het misschien het dubbele?
Nu wel en de rest van t seizoen gewoon verdedigen. Maar omdat t een van den Bosch is kan ik m niet op de tl laten staan.quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef elby1988 het volgende:
Kak.. Flap is me voor,
Maar wat train je dan? Passen?
Snap ikquote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel en de rest van t seizoen gewoon verdedigen. Maar omdat t een van den Bosch is kan ik m niet op de tl laten staan.
Ja logies toch!?quote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Snap ik... Ik ga dit seizoen over op passen.. Ben benieuwd
Alweer?? Vorig seizoen vonden ze dat ook al.... Nja had ik maar geen 4e moeten worden met slechts 1 punt achter op de nr 1. Spannend was t iig wel in mijn competitie:quote:Seizoensverwachtingen: we gaan voor de titel
Hmm. Dat was ik inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah daar kan koek je meer over vertellen.Die deed t hele afgelopen seizoen passen trainen.
nicequote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef Voszy het volgende:
[..]
Skilltrader?
Mijn beste YP ooit:
Tristan Veldscholten
Als je interesse hebt, vrijdag gaat die in de verkoop.quote:
nee dank je.. hij heeft een verkeerde achternaamquote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef Voszy het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, vrijdag gaat die in de verkoop.
Overigens gaat mijn hele team de verkoop in, deel staat al te koop. Ik ga voorlopig even geld verzamelen. Kijk maar bij Voszy Vooruit.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dank je.. hij heeft een verkeerde achternaamen daarbij train ik verdedigers
Daar ga ik nu mee beginnen. Hoeveel winst maak jij er ongeveer mee? En op welk niveau koop je spelers in en op welk niveau verkoop je ze? Mijn uitslagen in de competitie maken me niet uit, dus let daar niet opquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dank je.. hij heeft een verkeerde achternaamen daarbij train ik verdedigers
ik ben net begonnen... je kunt dat beter aan Drassss vragen..quote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Voszy het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik nu mee beginnen. Hoeveel winst maak jij er ongeveer mee? En op welk niveau koop je spelers in en op welk niveau verkoop je ze? Mijn uitslagen in de competitie maken me niet uit, dus let daar niet op.
ah op die manierquote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef Drassss het volgende:
Wie, wat? Ik denk niet dat Voszy een familie team gaat opstarten Moon
Volgens mij verdien ik iets zo'n 1.5 miljoen aan mijn trainees. Geen idee eigenlijk en dat zou ik moeten uitrekenen...
PS: Ik train trouwens scoren dus dat valt niet te vergelijken.
hehe jep even kijken wat voor team je hadquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Voszy het volgende:
Mijn berekening was 4 miljoen per trainee van ongeveer 4 seizoenen, dus 10 miljoen per seizoen. Misschien licht optimistisch, maar ik denk dat het te doen moet zijn.
Overigens welkom vanGroningen op mijn teampagina
Geen last van. Misschien even uit en inloggen zodat je op een andere server terecht komt.quote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef Drassss het volgende:
Ht is weer eens pokke treurig traag zeg
Hij gaat nu opeens weer gierend jaquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen last van. Misschien even uit en inloggen zodat je op een andere server terecht komt.
hehe herkenbaar.. maar nu ik internet op mn telefoon heb gebeurd me dat niet zo snel meer.. die is namelijk niet zo lang bezig met opstarten, waardoor ik het op het laatste moment nog kan corrigeren..quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef Voszy het volgende:
Het is zo frustrerend als je een speler wilt kopen, maar de deadline vergeet. Ik heb dat echt te vaak.
OSM is ongeveer elke dag een wedstrijd. Wanneer je dus iets minder tijd hebt kan dat dodelijk zijn is mijn mening. Tevens ben je met OSM wel met echte spelers/teams bezig alleen start dat elk seizoen weer opnieuw ( als ik het goed heb ). Met hattrick is het vaak een jarenplan wat het naar mijn mening veel realistischer maakt. Geduld is van belang bij Hattrick. Heb je dat niet en vind je het vervelend om je in te lezen in het spel zou ik er niet aan beginnen is mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Berend. het volgende:
Wat is het verschil met OSM? En wat is leuker? Aangezien dit veel populairder is..
geen flauw idee. Ik heb me nog nooit verdiept in OSM..quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Berend. het volgende:
Wat is het verschil met OSM? En wat is leuker? Aangezien dit veel populairder is..
Je bouwt je team op en raakt het niet kwijt.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Berend. het volgende:
die minder reclame is een supporter dingetje dacht ik..quote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef Voszy het volgende:
[..]
Je bouwt je team op en raakt het niet kwijt.
En geen in-game voordeel als je betaalt. En ook minder reclame geloof ik, maar ik ben supporter en heb add-block dus zie geen reclame.
Ga je me dan ook voorstellen voor de contest?quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef Voszy het volgende:
[..]
In mijn post hiervoor kan je een federatie vinden waarin je vlaggetjes kan winnen.
Van mij mag overigens de beker ook wel weer afgelopen zijn.
Hier niet, geloof ik...of het moet een lurker zijnquote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef Voszy het volgende:
Heet iemand hier SpanishForce in hattrick?
Wow, daar kan ik toch weer .... ja, wat kan ik er eigenlijk mee ?quote:Je team heeft 240 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Vojtch Blohoubek (247942687) onlangs is verkocht voor 6 000 ¤.
Wie het kleine niet eert.......quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wow, daar kan ik toch weer .... ja, wat kan ik er eigenlijk mee ?
Ziet er toch best aardig uit zo alles bij elkaar. Nu vanavond nog een paar grote klapper(s) als het mee zit. Staan 6 basiswaardige spelers te koop, waarvan ik er 5 graag kwijt wil en wat me dan een kleine 10 miljoen netto op zou leveren. Nouja, ben al blij wanneer er met de huidige markt 2 de deur uit gaanquote:22-11-2010 Do hast in spiler ferkocht, en ¤285 000 ûntfongen.
22-11-2010 Do hast in spiler ferkocht, en ¤540 240 ûntfongen.
22-11-2010 Do hast jild foar in spiler, dy't earder by dyn klup spile hat, krigen: ¤53 875.
22-11-2010 Do hast memmeklupjild foar in spiler krigen: ¤43 100.
22-11-2010 2 nije fans ha har oanmelde en betellen ¤60 oan lidmaatskipsjild.
21-11-2010 Do krigest ¤20 000 as tajefte foar it promovearjen nei in hegere divyzje.
21-11-2010 Is promovearre nei in hegere divyzje en krige 10% mear fans. De nije fans betellen ek ¤6 510 oan lidmaatskipsjilden.
21-11-2010 De ploech spile in wedstriid. De taskôgers betellen ¤115 269.
21-11-2010 Dyn fans betellen har jierlikse lidmaatskipsjilden. It totale ynkommen hjirút is ¤64 830.
21-11-2010 It seizoen is dien en do krigest ¤90 000 oan prizejild foar de úteinlike posysje yn de searje.
En wat ga je dan doen? Ik zag dat je weer in de V mag mee ballen. (Gefeliciteerd trouwens nog) Je zal toch een aardig team moeten neer zetten en dat ga je niet halen van 10 miljoen lijkt me. Of heb je nog een dikke bankrekening?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ziet er toch best aardig uit zo alles bij elkaar. Nu vanavond nog een paar grote klapper(s) als het mee zit. Staan 6 basiswaardige spelers te koop, waarvan ik er 5 graag kwijt wil en wat me dan een kleine 10 miljoen netto op zou leveren. Nouja, ben al blij wanneer er met de huidige markt 2 de deur uit gaan
quote:Bert Jan van den Bosch (297908336)
17 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 08-12-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: VFC Oldenburg
(sinds 28-10-2010 (12/43), 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Deadline: 25-11-2010 23:22 (2 dagen 12u 13m)
Vraagprijs: 699 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden:
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Ik wil hem wel in passen trainen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand hier die geīnteresseerd is om een spits voor mij te trainen?
[..]
Ook goed. Al weet ik niet of ik m daarna van je koop. Vind t een beetje zonde om zo een jonkie in mn B team weg te laten rotten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel in passen trainen.
Ik heb op zich natuurlijk best nog een leuke verdediging staan, zeker wanneer ik eind volgend seizoen naar Spelhervatting ga switchen en Flinterman vast op goal staatquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen? Ik zag dat je weer in de V mag mee ballen. (Gefeliciteerd trouwens nog) Je zal toch een aardig team moeten neer zetten en dat ga je niet halen van 10 miljoen lijkt me. Of heb je nog een dikke bankrekening?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook goed. Al weet ik niet of ik m daarna van je koop. Vind t een beetje zonde om zo een jonkie in mn B team weg te laten rotten.
Edit :
Oeh een leuk nieuw tallentje ondekt!!
Gaultier Van Den Bosch (306510896) (17j 1d)
Helaas staat ie nog niet op de tl maar met zn 3500 tsi is t veelbelovend.![]()
Ohw het leek er even op dat je je halve A team aan het verkopen was.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb op zich natuurlijk best nog een leuke verdediging staan, zeker wanneer ik eind volgend seizoen naar Spelhervatting ga switchen en Flinterman vast op goal staatDaarnaast houd ik een redelijk middenveld, bovennatuurlijk spits + wat breedtespelers aan. Hoef derhalve alleen een nieuwe spits, [Snel] winger en evt. een extra IM te halen. Met al ruim 3 mln op de bank heb ik daar in principe wel de middelen voor.. Daarnaast zou ik 2 teams sowieso wel onder me moeten kunnen houden, dus direct degraderen lijkt me uitgesloten
Nouja, eerst vanavond maar eens wat kwijt raken. Blijf ik straks nog met die oldbies en hun kloteconditie zitten ook
Dat snap ik daarom vroeg ik ook om een scoren trainer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je niet zeker weet of je hem koopt, dan train ik hem natuurlijk ook niet. Op die speler kan ik geen cent verdienen, dus voor mezelf ga ik hem echt niet kopen.
Dat vroeg je niet. De vraag was om een spits te trainen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik daarom vroeg ik ook om een scoren trainer.
Mja met die leeftijd lijkt me dat logies....quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet. De vraag was om een spits te trainen.
Euhm... Ik train 17 jarige omhoog in passen? Dus zo logisch om ze een andere skill te trainen is het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja met die leeftijd lijkt me dat logies....
Nog een leuke spits voor een spitsen (scoren) trainer. Joost Van Den Bosch (297727854) Al is deze door zn leeftijd veel minder interessant.
Ik heb geen zin in welles nietes maar: Gezien zn leeftijd (bijna 18) vind ik het dus wel heel logies. Voor jou is ie al veel te oud en anders had ik het wel persoonlijk aan jou gevraagd. Ik weet nl dat jij dat wel wil doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm... Ik train 17 jarige omhoog in passen? Dus zo logisch om ze een andere skill te trainen is het niet.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DutchieBre het volgende:
Wat krijg jij ervoor dat je telkens zo expliciet vermeld dat we via jou daar terecht zijn gekomen ?
2 friendlies, waarvan 1 naar de mensen gaat die dat doen. Ik krijg er zelf dus 1 friendly voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef DutchieBre het volgende:
Wat krijg jij ervoor dat je telkens zo expliciet vermeld dat we via jou daar terecht zijn gekomen ?
quote:Keepen:rampzalig
Verdedigen:zwak
Spelmaken: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: slecht
Spelhervatten: zwak
voor 300.000 mag je hem hebben, je kan ook nog een beetje onderhandelen. Ik ben daar vrij in.
Ja en dan verkoopt ie m nog niet eens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef DutchieBre het volgende:
Op de TV staat ie denk ik voor max 1000
Google translate geprobeerd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
Wie spreekt er Frans hier? Ik krijg net een reactie op een berichtje totaal in t Frans. Mja mn vraag was in t Engels en ik spreek of lees geen Frans.....
Ah top thx dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef Voszy het volgende:
Ctrl c + ctrl v.
http://translate.google.nl/
maar goed het is wel beter dan mijn Frans.quote:En forme honorable, endurance honorable = Vormige geachte, geachte uithoudingsvermogen
Specialiteit: Beefy
Huidige functies
Doelman: katastrofisch
Defensie: slecht
Bouw: uitstekend
Vleugelspeler: onvoldoende
Wachtwoord: Uitstekend
Scorer: awesome
Kick: slecht
Haha, ik vind die doelman katastrofisch wel leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah top thx dat wist ik helemaal niet.Het klopt niet helemaal
[..]
maar goed het is wel beter dan mijn Frans.
Ja idd hahahaha zn specialiteit is ook wel humor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Voszy het volgende:
[..]
Haha, ik vind die doelman katastrofisch wel leuk.
Tegen Frans niet wel een beetje tegen de Franse taal. Was er zo slecht in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Drassss het volgende:
Heel veel haat richting Frans.![]()
Goededag!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd hahahaha zn specialiteit is ook wel humor.
Hij heeft zijn vleugelspel overigens ook niet goed geleerd: hij heeft een onvoldoende behaald.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd hahahaha zn specialiteit is ook wel humor.
Ja en wel lief dat die gast meteen zn wachtwoord heeft mee gestuurd. Kan ik m zelf op de tl zetten voor 1k.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:24 schreef Voszy het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft zijn vleugelspel overigens ook niet goed geleerd: hij heeft een onvoldoende behaald.
Geeft niet. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:35 schreef DutchieBre het volgende:
Stuur maar hoor
maar ik garandeer niets, woon alweer 7 jaar in Nederland
Keepen zal hem opbreken denk ik.quote:Kenn Strous
17 jaar en 21 dagen
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 6 060
Loon: 830 ¤/week
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Passen: goed
Spelhervatting: matig
Nah idd rampzalig keepen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef Drassss het volgende:
Kom ik op het ht forum even een jeugdpull tegen zeg
[..]
Keepen zal hem opbreken denk ik.
Vrijdag avond op de TL dus.quote:Javier Blommers (306653365)
17 jaar en 22 dagen, volgende verjaardag: 21-02-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 23-11-2010 (16/43), )
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
damn dat is nog eens een leuk jeugdspelertje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef Drassss het volgende:
Kom ik op het ht forum even een jeugdpull tegen zeg
[..]
Keepen zal hem opbreken denk ik.
goed/goed +- 600k, redelijk/goed +- 400k. Uitgaande van een kale FC..quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef Nixx- het volgende:
Het lukt me niet om een speler te kopen met minimaal goed ervaring en goed leiderschap.
Ik bied overal 500k op, maar mensen blijven overbieden.
Wat zijn die krengen tegenwoordig waard?
?quote:J understood(included) nothing has what you wanted to say. This player not t interhook not?
Ja idd dit is helemaal niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe zelfde probleem had ik vorig seizoen.. je kunt aangeven in je 'Voorkeuren' dat je geen gebruik wilt maken van de bonus-promotie...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef Ziewoarut het volgende:
WTF GAAN WE DAN NU KRIJGEN?
Staat ineens dit bij overzicht: 15-11-2010 Het team promoveerde dankzij een 'bonus'-promotie.
Hoe kan ik in godsnaam promovoren middels een bonus-promotie? Ik wi niet eens promoveren mijn team 'Shark-attack!' overleeft het nooit in de 6de!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
Vrijdag gaan bijna al mijn spelers weer eens op de tl. Voor de liefhebbers zoek alvast een leuke uit.vanwaar dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Ehm omdat ik toch ga kijken of ik een van den Bosch'n team kan krijgen. Ik heb vandaag weer gezocht van AA tot ZZ en heb een berg berichten verstuurd. Ik krijg nu heel veel reacties. Helaas zijn t of waailappen of ze vragen veel te veel of ze willen m niet kwijt. Ik ga iig kijken wat ik voor elkaar krijg en dan zien we t wel weer.quote:
quote:Aan het kopen
Kornel van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 16:35 (16/43) (19u 20m)
Kor van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 600 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 21:03 (16/43) (23u 48m)
Tristan Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 21:19 (16/43) (1 dag 0u 4m)
Piet Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 500 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 21:53 (16/43) (1 dag 0u 38m)
Joakim Van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 2 000 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 25-11-2010 19:28 (16/43) (1 dag 22u 13m)
Abel Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 25-11-2010 22:48 (16/43) (2 dagen 1u 33m)
Aad van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 50 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 11:16 (16/43) (2 dagen 14u 1m)
Gustaaf Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 12 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 16:35 (16/43) (2 dagen 19u 20m)
Philippe Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 20 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 19:50 (16/43) (2 dagen 22u 35m)
Wybo van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 20 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 20:36 (16/43) (2 dagen 23u 21m)
zooo.. toch maar wel een van den Bosch team? Wat wil je gaan trainen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm omdat ik toch ga kijken of ik een van den Bosch'n team kan krijgen. Ik heb vandaag weer gezocht van AA tot ZZ en heb een berg berichten verstuurd. Ik krijg nu heel veel reacties. Helaas zijn t of waailappen of ze vragen veel te veel of ze willen m niet kwijt. Ik ga iig kijken wat ik voor elkaar krijg en dan zien we t wel weer.
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
Heb je Albert al? Da's pas een held...
http://www.geenstijl.nl/m(...)bert_van_den_bo.html
Dat ligt aan mn trainies en spelers die ik kopen kan. Maar voorlopig blijf ik verdedigen trainen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zooo.. toch maar wel een van den Bosch team? Wat wil je gaan trainen?
Hoe doe je dat dan met de Prents die je voor Drassss traint?
aha op die manier.. toen ik het gepost had, bedacht ik me idd dat jij verdedigers gaat trainen.. dus ik had het vermoeden alquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
3 familie teams![]()
Moon, ik koop de Prents volgend seizoen al terug.. misschien wel iets eerder als ze Possie tot last zijn ( ook Storm ).
Zo een held is ie anders niet met zn 4 a 5 sterren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
Heb je Albert al? Da's pas een held...
http://www.geenstijl.nl/m(...)bert_van_den_bo.html
Ja en dan ben ik vanochtend Maarten-Jan mis gelopen goffer de goffer....quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
3 familie teams![]()
Moon, ik koop de Prents volgend seizoen al terug.. misschien wel iets eerder als ze Possie tot last zijn ( ook Storm ).
Wel gewoon even zeggen als ze tot last zijn over een aantal weken. Voor de rest laten we het even zo jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik vanochtend Maarten-Jan mis gelopen goffer de goffer....![]()
![]()
Rustig maar ik heb voorlopig nog all1 maar waailappen of eigenlijk al te oude trainies. Wel 1 keeper die voor me wordt getraint op keepen (nu wk en hij verkoopt m als ie bn is) en spelhervatten. Oh en 2 trainies die ik mag overnemen zodra ik geld heb. 19 (briljant def) en 18 jaar.
Maak je je daar geen zorgen over. We spreken elkaar bijna dagelijks hier dus dat komt best wel goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel gewoon even zeggen als ze tot last zijn over een aantal weken. Voor de rest laten we het even zo ja
Zuur van die ene speler zeg... 2 dubbele wekker zetten
Achja mijn actie blijft erger dat ik om 03.00 de wekker zet en dan geen internet heb, zodat ik s'morgens er achter moet komen dat ik met 1 bieding overboden wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak je je daar geen zorgen over. We spreken elkaar bijna dagelijks hier dus dat komt best wel goed.
Ja goffer en dat terwijl ik gewoon wakker was maar ik ben het gewoon helemaal vergeten...![]()
Ik had al wel 2 ton boven zn tv geboden maar er was dus 1 lampie die nog meer bieden moest....
Daar zal het nu vast wel al te laat voor zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe zelfde probleem had ik vorig seizoen.. je kunt aangeven in je 'Voorkeuren' dat je geen gebruik wilt maken van de bonus-promotie...
Dat is bijna net zo erg. Jij zet iig een wekker. Ik was al wakker vergeet m en wordt ook maar 1x overboden......quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja mijn actie blijft erger dat ik om 03.00 de wekker zet en dan geen internet heb, zodat ik s'morgens er achter moet komen dat ik met 1 bieding overboden was
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daar zal het nu vast wel al te laat voor zijn neem ik aan?
Krijgt tiefus!quote:
Nee dat leek meer op 010.quote:Zo voelde aflopen seizoen bij "De Gekleurde Prent", geheel kansloos 8ste worden
Ja wat een bazen daar bij Realquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah en dan godver gewoon expres rode kaarten gaan pakken......![]()
Achja het was te verwachten. Zeker na de miskleunen de afgelopen tijd.quote:
quote:Martin ben je Blind???
Tja Jol doet t niet echt best tot nu toe. Mja blijven hopen op Europees voetbal en dat ze niet teveel punten weg geven de komende tijd. Normaal doen ze dat in de competitie de laatste jaren in December. Het is en blijft cadeautjes maand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Drassss het volgende:
Terecht deze afstraffing. Het staat gewoon waardeloos... achja.
Hattrick!wat blijven die tussen seizoenen toch saai.
Ene kant is dat wel lekker ja. Je bent ook iets serieuzer bezig met je team moet ik zeggen. Tactieken/spelers zoeken etc etc.. Ik blijf bezig en krijg een soort manager gedachtequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja Jol doet t niet echt best tot nu toe. Mja blijven hopen op Europees voetbal en dat ze niet teveel punten weg geven de komende tijd. Normaal doen ze dat in de competitie de laatste jaren in December. Het is en blijft cadeautjes maand.![]()
Mwa ik heb t druk zat zo.
Mja ik weet nog niet hoe lang ik het ga volhouden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ene kant is dat wel lekker ja. Je bent ook iets serieuzer bezig met je team moet ik zeggen. Tactieken/spelers zoeken etc etc.. Ik blijf bezig en krijg een soort manager gedachte
Moon en ik zullen je er wel doorheen helpenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik weet nog niet hoe lang ik het ga volhouden.Meestal begin ik ergens enthousiast aan en zwakt t na verloop van tijd af.
[offtopic] Real en AC Milan zijn door. Vervolgens verliest Real (omdat ze al door zijn) natuurlijk met het B elftal van Auxerre en dan is Ajax uit Europa.....[/offtopic]
Hehehehe dan moet ik toch eerst een echt team neer kunnen zetten. Wat ik tot nu toe aan het kopen ben zijn er maar 2 interessant. 2 andere (trainies) komen als het mee zit op de tl zodra ik geld heb. Zo heb ik misschien ook een middenvelder maar dan heb ik nog 1 mid, 1 vleugel of mid, 1 a 2 A trainies, een keeper, en nog 2 spitsen nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moon en ik zullen je er wel doorheen helpen
Ach, kan Ajax de focus op de competitie leggen...
je moet natuurlijk ook een beetje gaan kijken naar spelers van niveau en niet alleen waailappen omdat je perse een familieteam wilt kunnen opstellen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe dan moet ik toch eerst een echt team neer kunnen zetten. Wat ik tot nu toe aan het kopen ben zijn er maar 2 interessant. 2 andere (trainies) komen als het mee zit op de tl zodra ik geld heb. Zo heb ik misschien ook een middenvelder maar dan heb ik nog 1 mid, 1 vleugel of mid, 1 a 2 A trainies, een keeper, en nog 2 spitsen nodig.
Dit is een site daarvoor, er zijn er nog meer. http://nrgjack.altervista.org/eco.php?t=22788&b=8925&r=5978&v=950quote:Op woensdag 24 november 2010 01:05 schreef Ziewoarut het volgende:
Het is weer tijd om mijn stadion uit te breiden. Ik wil het ongeveer een volume van 125% laten hebben van wat ik nu heb maar ik zit een beetje in de war met de verhoudingen van de soorten plaatsen.
Mijn huidige capaciteit is:
Totale capaciteit: 24 450
Staanplaatsen: 14 000
Gewone zitplaatsen: 7 000
Overdekte zitplaatsen: 3 000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 450
Met de gedachte in het achterhoofd de grote van mijn uitbreiding wat raden jullie me aan? Ik wil namelijk zo effectief mogelijk verbouwen zodat wanneer ik bijvoorbeeld niet uitverkoop er bij elke soort zitplaats RELATIEF nog even veel plaatsen over zijn.
Dank!
Ach, met 0-4 ben je ook in de positie om wat te overdenken en te 'schaken'. Bij WK's en EK's zie je dit trouwens wel vaker, al lag het er nu wel heel erg dik bovenopquote:Op woensdag 24 november 2010 08:17 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zou er voorstander voor zijn dat die exxpres opgelopen rode kaarten bestraft werden met 2 of 3 wedstrijden, dan leren ze meteen dat voetbal voetbal is en geen schaakspelletje waar je iedere move gaat overdenken.
quote:32:33
YMFC moest in de 32e minuut wisselen. Pieter-Jan van Plateringen strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lester Zander.
31:14
In de 31e minuut viel Pieter-Jan van Plateringen van YMFC op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Pieter-Jan van Plateringen resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
30:09
Het gebrek aan ervaring van Pieter-Jan van Plateringen werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 30e minuut opzichtig in de fout ging. Vitebsk-Loko96 wist hier echter niet van te profiteren.
Zul je zien dat hij straks toch de man van de wedstrijd isquote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij is vandaag niet de dag van Pieter-Jan:
[..]
Gebeurt dat eigenlijk wel in HT? Een speler die geblesseerd is uitgevallen MOTM maken?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij straks toch de man van de wedstrijd is
Ja, ik twijfel nu ook eigenlijk..quote:Op woensdag 24 november 2010 09:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gebeurt dat eigenlijk wel in HT? Een speler die geblesseerd is uitgevallen MOTM maken?
Pieter-Jan wordt het overigens sowieso niet, dat terzijde
Dat weet ik ik heb all1 ook wat managers van semi waailappen een berichtje gestuurd. Ik heb immers ook een B team nodig en misschien is zo een semi waailap wel een (bij gebrek aan beter) trainie. Als ik elke manager van elke van den Bosch een bericht had gestuurd was ik nu nog bezig geweest. Er waren letter combo's die me een 3 pagina's lange reactie gaven.... Helaas waren er maar weinig 17 en 18 jarige.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook een beetje gaan kijken naar spelers van niveau en niet alleen waailappen omdat je perse een familieteam wilt kunnen opstellen..
Nouja zeg.... Hopen dat ie niet te lang geblesseerd is.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij is vandaag niet de dag van Pieter-Jan:
[..]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Roberto Belmonte Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van uitmuntend naar formidabel.![]()
Agim Muhaxheri Helaas, op het punt van verdedigen zakte hij van zwak naar slecht (Hij was net gestegen vrijdag.)![]()
Een belgische fed fixt logo's binnen 2 dagen. Misschien is dat wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben overigens voorzien van een nieuwe teamnaam. Mijn fanclub heeft zich er direct op aangepast (qua naam en aantal fans).
Nu nog een passend logo zien te versieren...
Toch!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben overigens voorzien van een nieuwe teamnaam. Mijn fanclub heeft zich er direct op aangepast (qua naam en aantal fans).
Nu nog een passend logo zien te versieren...
Klikken kunnen ze allemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch!![]()
Hoe moeten we je nou noemen? Koning Flap, Keizer Flap of Admiraal Flap??
Vrijdag gaat Job op de TL.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klikken kunnen ze allemaal.![]()
Dat komt goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrijdag gaat Job op de TL.Gijs_ wil hem ook hebben maar dat vechten jullie onderling maar uit.
Je kunt op alltid al zien tegen wie je moet!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef elby1988 het volgende:
is vanavond ook de loting van de beker?
Koning Flap will doquote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch!![]()
Hoe moeten we je nou noemen? Koning Flap, Keizer Flap of Admiraal Flap??
Je toch bedacht met Saenen en hem zelf maar 'gekocht' voor 3.7 miljoen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb op zich natuurlijk best nog een leuke verdediging staan, zeker wanneer ik eind volgend seizoen naar Spelhervatting ga switchen en Flinterman vast op goal staatDaarnaast houd ik een redelijk middenveld, bovennatuurlijk spits + wat breedtespelers aan. Hoef derhalve alleen een nieuwe spits, [Snel] winger en evt. een extra IM te halen. Met al ruim 3 mln op de bank heb ik daar in principe wel de middelen voor.. Daarnaast zou ik 2 teams sowieso wel onder me moeten kunnen houden, dus direct degraderen lijkt me uitgesloten
Nouja, eerst vanavond maar eens wat kwijt raken. Blijf ik straks nog met die oldbies en hun kloteconditie zitten ook
Als het dan ook nog wat effect heeftquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij krijgt vandaag passen training en heeft vorige week een verdedigings training gehad.
Ja, vanavond zijn ze daar ook zichtbaar ja...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef elby1988 het volgende:
ik bedoel of het dan al in de wedstrijden staat.:) en zit je net alltid niet net bots die tussentijds degraderen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef DutchieBre het volgende:
haha, stond waarschijnlijk in je "favo" woordenlijst
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef DutchieBre het volgende:
haha, stond waarschijnlijk in je "favo" woordenlijst
Mja en dan hebben jullie tot maandag avond om te vechten.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het dan ook nog wat effect heeftVrijdag maar eens kijken
Voor een Nederlander met wereldklasse (vandaar wk) scoren en redelijk passen lijkt het NT mij onmogelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef elby1988 het volgende:
Not really ;-) trouwens, possie, speelt hij ook wk? Wk gangers zijn natuurlijk ook duurder... Voor dat land is het belangrijk, en je krijgt geld als ze spelen ;-)
Spätter!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een Nederlander met wereldklasse (vandaar wk) scoren en redelijk passen lijkt het NT mij onmogelijk.
Ik moet er vandoor. Tot vanavond allen.
quote:01:47
Na 1 minuten hadden de spelers van United onderling kort overleg waarna ze besloten om het spel iets anders te gaan benaderen.
quote:21:21
Vasko Efremovski kreeg in de 21e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Mert Mutlu knap wist te keren.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn beste speler scoort en is de minuut erna meteen geblesseerd ..
Blessures worden zeker niet ge-reset
Stats or it didn't happenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef Nixx- het volgende:
Yes, eindelijk mijn toekomstige coach voor 500k kunnen kopen
Saenen was dus diegene die ik van de 6 niet kwijt wilde. Zat er nog voor in een bidwar met een Deen (die zal er wel weinig van hebben begrepen..). Dit was trouwens echt mijn laatste bod en het kostte me per saldo een dikke 200k aan makelaarskosten/vorige clubgeld. 'Gelukkig' bood hij er niet over heen en had ik geen TS-hit door verkoop van een populaire spelerquote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je toch bedacht met Saenen en hem zelf maar 'gekocht' voor 3.7 miljoen?
Ah, op die fiets. Ik had hem ook op het lijstje staan namelijk, maar aangezien ik er gister niet was, was ik per definitie al kansloos! Wel een fijne speler idd die nog wel even mee kanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Stats or it didn't happen
[..]
Saenen was dus diegene die ik van de 6 niet kwijt wilde. Zat er nog voor in een bidwar met een Deen (die zal er wel weinig van hebben begrepen..). Dit was trouwens echt mijn laatste bod en het kostte me per saldo een dikke 200k aan makelaarskosten/vorige clubgeld. 'Gelukkig' bood hij er niet over heen en had ik geen TS-hit door verkoop van een populaire speler
Anyways, tvgl ligt bij 1 jaar ouder en wereldklasse Verdedigen al boven 3,75 miljoen, daarnaast zit 'ie praktisch op uitmuntend Passen, heeft 'ie [Koppen] en een ideaal karakter. Kortom, zie ik hem de komende seizoenen nog wel hier spelen
Want een ex eerste divisie team kan geen slecht 2e team hebben?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
Ik sta verbaasd dat mijn 2de team op het moment al met 1 - 6 voorstaat bij een ex eerste divisie club in Macedonië. Mijn gemiddelde leeftijd is 18 jaar, na een wissel zelfs 17 jaar :S ..
Dat vind ik dus juist zo opvallend, dat zou je niet verwachten, hoe is hij anders ooit zo hoog gekomen ?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want een ex eerste divisie team kan geen slecht 2e team hebben?
Alwin Nicolai (151074123)quote:Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Stats or it didn't happen
Door een goed 1e team te hebben. Ik ben met alleen een goed 1e team tot in de IV gekomen. Mijn 2e team was niet echt geweldig. Kost ook te veel loon om twee even goede teams op te kunnen stellen. Daarnaast heb je dan altijd spelers die wat ouder zijn en je dus ook totaal geen goede training om geld te verdienen kunt opzetten.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist zo opvallend, dat zou je niet verwachten, hoe is hij anders ooit zo hoog gekomen ?
Ze krijgen training voor de tijd die ze gespeeld hebben. Ook al raken ze geblesseerd.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef vanpers het volgende:
Ook 2 blessures opgelopen in Japan.
Eentje zelfs van 4 wekenvoor een basisspeler(gelukkig wel mijn slechtste).
De ander gelukkig maar 1 weekje dus die mist 1 passen training.
Een echte waailap dusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Alwin Nicolai (151074123)
Goed ervaring en goed leiderschap
Goed scoren
Matig pm
Matig def
Ook bij de UEFA lezen ze topics op Fok! voor goede ideëenquote:AMSTERDAM - De opzettelijke rode kaarten die Real Madridspelers Xabi Alonso en Sergio Ramos in de slotfase tegen Ajax pakten, krijgen een vervolg. Trainer José Mourinho gaf het tweetal in de slotfase de opdracht een tweede gele kaart te incasseren, zodat ze geschorst zijn voor de laatste groepswedstrijd. De UEFA gaat de gang van zaken nu onderzoeken op basis van het scheidsrechtersrapport.
Real Madrid is al geplaatst voor de volgende ronde en dus doet het afsluitende duel in de groep tegen Auxerre er niet meer toe. Mourinho fluisterde Alonso hoogstpersoonlijk in diens oor. Reservedoelman Jurek Dudek instrueerde Iker Casillas om Ramos de doeltrap te laten nemen, zodat ook hij geel kon pakken en de achtste finale met een schone lei kan beginnen.
De UEFA kan beide spelers, die voor dergelijke vergrijpen normaalgesproken één wedstrijd moeten uitzitten, langer schorsen op basis van onsportief gedrag.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ook bij de UEFA lezen ze topics op Fok! voor goede ideëen
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn meningquote:Op woensdag 24 november 2010 14:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat er dan ook daadwerkelijk een langere schorsing uitkomt, zou een goed signaal zijn...
Het is ook niet dat dit vaak voorkomt of zo, vaak zijn ploegen niet in de positie voor dergelijk gedrag en als je wel in de positie bent... dan mag je van mij!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn mening
Voor tijdrekken/spelbederf zoals het bij de cornervlag houden van een bal mag ook gewoon geel voor worden gegeven, alleen doet geen enkele scheidsrechter dat...quote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn mening
Jep, laten we maar afwachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is ook niet dat dit vaak voorkomt of zo, vaak zijn ploegen niet in de positie voor dergelijk gedrag en als je wel in de positie bent... dan mag je van mij!![]()
Maar eindeloze discussie denk ik...
De Prentjes zouden het gezien hun langere historie met elkaar moeten winnenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, laten we maar afwachten
Nou wie zet als eerste wat geld in. Gaat Prent of Van Groningen winnen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |