Uiteraard nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn beste speler scoort en is de minuut erna meteen geblesseerd ..
Blessures worden zeker niet ge-reset
Stats or it didn't happenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef Nixx- het volgende:
Yes, eindelijk mijn toekomstige coach voor 500k kunnen kopen
Saenen was dus diegene die ik van de 6 niet kwijt wilde. Zat er nog voor in een bidwar met een Deen (die zal er wel weinig van hebben begrepen..). Dit was trouwens echt mijn laatste bod en het kostte me per saldo een dikke 200k aan makelaarskosten/vorige clubgeld. 'Gelukkig' bood hij er niet over heen en had ik geen TS-hit door verkoop van een populaire spelerquote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je toch bedacht met Saenen en hem zelf maar 'gekocht' voor 3.7 miljoen?
Ah, op die fiets. Ik had hem ook op het lijstje staan namelijk, maar aangezien ik er gister niet was, was ik per definitie al kansloos! Wel een fijne speler idd die nog wel even mee kanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Stats or it didn't happen
[..]
Saenen was dus diegene die ik van de 6 niet kwijt wilde. Zat er nog voor in een bidwar met een Deen (die zal er wel weinig van hebben begrepen..). Dit was trouwens echt mijn laatste bod en het kostte me per saldo een dikke 200k aan makelaarskosten/vorige clubgeld. 'Gelukkig' bood hij er niet over heen en had ik geen TS-hit door verkoop van een populaire speler
Anyways, tvgl ligt bij 1 jaar ouder en wereldklasse Verdedigen al boven 3,75 miljoen, daarnaast zit 'ie praktisch op uitmuntend Passen, heeft 'ie [Koppen] en een ideaal karakter. Kortom, zie ik hem de komende seizoenen nog wel hier spelen
Want een ex eerste divisie team kan geen slecht 2e team hebben?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
Ik sta verbaasd dat mijn 2de team op het moment al met 1 - 6 voorstaat bij een ex eerste divisie club in Macedonië. Mijn gemiddelde leeftijd is 18 jaar, na een wissel zelfs 17 jaar :S ..
Dat vind ik dus juist zo opvallend, dat zou je niet verwachten, hoe is hij anders ooit zo hoog gekomen ?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want een ex eerste divisie team kan geen slecht 2e team hebben?
Alwin Nicolai (151074123)quote:Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Stats or it didn't happen
Door een goed 1e team te hebben. Ik ben met alleen een goed 1e team tot in de IV gekomen. Mijn 2e team was niet echt geweldig. Kost ook te veel loon om twee even goede teams op te kunnen stellen. Daarnaast heb je dan altijd spelers die wat ouder zijn en je dus ook totaal geen goede training om geld te verdienen kunt opzetten.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist zo opvallend, dat zou je niet verwachten, hoe is hij anders ooit zo hoog gekomen ?
Ze krijgen training voor de tijd die ze gespeeld hebben. Ook al raken ze geblesseerd.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef vanpers het volgende:
Ook 2 blessures opgelopen in Japan.
Eentje zelfs van 4 wekenvoor een basisspeler(gelukkig wel mijn slechtste).
De ander gelukkig maar 1 weekje dus die mist 1 passen training.
Een echte waailap dusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Alwin Nicolai (151074123)
Goed ervaring en goed leiderschap
Goed scoren
Matig pm
Matig def
Ook bij de UEFA lezen ze topics op Fok! voor goede ideëenquote:AMSTERDAM - De opzettelijke rode kaarten die Real Madridspelers Xabi Alonso en Sergio Ramos in de slotfase tegen Ajax pakten, krijgen een vervolg. Trainer José Mourinho gaf het tweetal in de slotfase de opdracht een tweede gele kaart te incasseren, zodat ze geschorst zijn voor de laatste groepswedstrijd. De UEFA gaat de gang van zaken nu onderzoeken op basis van het scheidsrechtersrapport.
Real Madrid is al geplaatst voor de volgende ronde en dus doet het afsluitende duel in de groep tegen Auxerre er niet meer toe. Mourinho fluisterde Alonso hoogstpersoonlijk in diens oor. Reservedoelman Jurek Dudek instrueerde Iker Casillas om Ramos de doeltrap te laten nemen, zodat ook hij geel kon pakken en de achtste finale met een schone lei kan beginnen.
De UEFA kan beide spelers, die voor dergelijke vergrijpen normaalgesproken één wedstrijd moeten uitzitten, langer schorsen op basis van onsportief gedrag.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ook bij de UEFA lezen ze topics op Fok! voor goede ideëen
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn meningquote:Op woensdag 24 november 2010 14:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat er dan ook daadwerkelijk een langere schorsing uitkomt, zou een goed signaal zijn...
Het is ook niet dat dit vaak voorkomt of zo, vaak zijn ploegen niet in de positie voor dergelijk gedrag en als je wel in de positie bent... dan mag je van mij!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn mening
Voor tijdrekken/spelbederf zoals het bij de cornervlag houden van een bal mag ook gewoon geel voor worden gegeven, alleen doet geen enkele scheidsrechter dat...quote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn mening
Jep, laten we maar afwachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is ook niet dat dit vaak voorkomt of zo, vaak zijn ploegen niet in de positie voor dergelijk gedrag en als je wel in de positie bent... dan mag je van mij!![]()
Maar eindeloze discussie denk ik...
De Prentjes zouden het gezien hun langere historie met elkaar moeten winnenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, laten we maar afwachten
Nou wie zet als eerste wat geld in. Gaat Prent of Van Groningen winnen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |