abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89086205
Mijn beste speler scoort en is de minuut erna meteen geblesseerd ..

Blessures worden zeker niet ge-reset :N
pi_89086222
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn beste speler scoort en is de minuut erna meteen geblesseerd ..

Blessures worden zeker niet ge-reset :N
Uiteraard niet ;)
pi_89086275
:'(

Gelukkig is de achterstand meteen omgebogen in een voorsprong
pi_89086634
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef Nixx- het volgende:
Yes, eindelijk mijn toekomstige coach voor 500k kunnen kopen :D
Stats or it didn't happen :P

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Je toch bedacht met Saenen en hem zelf maar 'gekocht' voor 3.7 miljoen? :o
Saenen was dus diegene die ik van de 6 niet kwijt wilde. Zat er nog voor in een bidwar met een Deen (die zal er wel weinig van hebben begrepen..). Dit was trouwens echt mijn laatste bod en het kostte me per saldo een dikke 200k aan makelaarskosten/vorige clubgeld. 'Gelukkig' bood hij er niet over heen en had ik geen TS-hit door verkoop van een populaire speler :P

Anyways, tvgl ligt bij 1 jaar ouder en wereldklasse Verdedigen al boven 3,75 miljoen, daarnaast zit 'ie praktisch op uitmuntend Passen, heeft 'ie [Koppen] en een ideaal karakter. Kortom, zie ik hem de komende seizoenen nog wel hier spelen :)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_89086999
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

[..]

Saenen was dus diegene die ik van de 6 niet kwijt wilde. Zat er nog voor in een bidwar met een Deen (die zal er wel weinig van hebben begrepen..). Dit was trouwens echt mijn laatste bod en het kostte me per saldo een dikke 200k aan makelaarskosten/vorige clubgeld. 'Gelukkig' bood hij er niet over heen en had ik geen TS-hit door verkoop van een populaire speler :P

Anyways, tvgl ligt bij 1 jaar ouder en wereldklasse Verdedigen al boven 3,75 miljoen, daarnaast zit 'ie praktisch op uitmuntend Passen, heeft 'ie [Koppen] en een ideaal karakter. Kortom, zie ik hem de komende seizoenen nog wel hier spelen :)
Ah, op die fiets. Ik had hem ook op het lijstje staan namelijk, maar aangezien ik er gister niet was, was ik per definitie al kansloos! Wel een fijne speler idd die nog wel even mee kan :Y
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_89088427
Het valt nog niet mee om een manier te vinden om je team competitief te krijgen en tegelijk jonkies op te trainen in positiespel :P
Ik ben van pindavlees
pi_89088558
Ik sta verbaasd dat mijn 2de team op het moment al met 1 - 7 voorstaat bij een ex eerste divisie club in Macedonië. Mijn gemiddelde leeftijd is 18 jaar, na een wissel zelfs 17 jaar :S ..
pi_89088622
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
Ik sta verbaasd dat mijn 2de team op het moment al met 1 - 6 voorstaat bij een ex eerste divisie club in Macedonië. Mijn gemiddelde leeftijd is 18 jaar, na een wissel zelfs 17 jaar :S ..
Want een ex eerste divisie team kan geen slecht 2e team hebben?
pi_89088644
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Want een ex eerste divisie team kan geen slecht 2e team hebben?
Dat vind ik dus juist zo opvallend, dat zou je niet verwachten, hoe is hij anders ooit zo hoog gekomen ?
pi_89088949
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Alwin Nicolai (151074123)
Goed ervaring en goed leiderschap
Goed scoren
Matig pm
Matig def
pi_89090018
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:59 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Dat vind ik dus juist zo opvallend, dat zou je niet verwachten, hoe is hij anders ooit zo hoog gekomen ?
Door een goed 1e team te hebben. Ik ben met alleen een goed 1e team tot in de IV gekomen. Mijn 2e team was niet echt geweldig. Kost ook te veel loon om twee even goede teams op te kunnen stellen. Daarnaast heb je dan altijd spelers die wat ouder zijn en je dus ook totaal geen goede training om geld te verdienen kunt opzetten. :)
pi_89090258
2de teams bestaan over het algemeen alleen uit trainees en waailappen.
Fokhattrick.org!
pi_89090459
Ook 2 blessures opgelopen in Japan.

Eentje zelfs van 4 weken :'( voor een basisspeler(gelukkig wel mijn slechtste).
De ander gelukkig maar 1 weekje dus die mist 1 passen training.
pi_89090860
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef vanpers het volgende:
Ook 2 blessures opgelopen in Japan.

Eentje zelfs van 4 weken :'( voor een basisspeler(gelukkig wel mijn slechtste).
De ander gelukkig maar 1 weekje dus die mist 1 passen training.
Ze krijgen training voor de tijd die ze gespeeld hebben. Ook al raken ze geblesseerd. :)
pi_89092522
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Alwin Nicolai (151074123)
Goed ervaring en goed leiderschap
Goed scoren
Matig pm
Matig def
Een echte waailap dus :P Zag op Alltid dat 'ie net op goed ervaring zit, wie weet kun je hem dit seizoen nog in een paar beker- of competitiewedstrijden mee laten doen voor wat extra puntjes. Voor 500k een mooie aankoop en dat 'ie Nederlander is, is natuurlijk ook wel fijn :)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_89093226
quote:
AMSTERDAM - De opzettelijke rode kaarten die Real Madridspelers Xabi Alonso en Sergio Ramos in de slotfase tegen Ajax pakten, krijgen een vervolg. Trainer José Mourinho gaf het tweetal in de slotfase de opdracht een tweede gele kaart te incasseren, zodat ze geschorst zijn voor de laatste groepswedstrijd. De UEFA gaat de gang van zaken nu onderzoeken op basis van het scheidsrechtersrapport.

Real Madrid is al geplaatst voor de volgende ronde en dus doet het afsluitende duel in de groep tegen Auxerre er niet meer toe. Mourinho fluisterde Alonso hoogstpersoonlijk in diens oor. Reservedoelman Jurek Dudek instrueerde Iker Casillas om Ramos de doeltrap te laten nemen, zodat ook hij geel kon pakken en de achtste finale met een schone lei kan beginnen.

De UEFA kan beide spelers, die voor dergelijke vergrijpen normaalgesproken één wedstrijd moeten uitzitten, langer schorsen op basis van onsportief gedrag.

Ook bij de UEFA lezen ze topics op Fok! voor goede ideëen ;)
pi_89093948
Belachelijk eigenlijk, want soms pakken spelers expres gele kaarten en daar wordt dan weer niks aangedaan. Dit ligt er alleen te boven op :p en dan gaat men het maar aanpakken.

Je kan ook gewoon een regel invoeren dat rood 2 potten schorsing is, dan vallen 95% van de gevallen wanneer het nut hebben al af om rood te veroorzaken. Expres geel pakken lijkt me een moeilijker probleem om op te lossen...
pi_89094684
Dit is denk ik niet te bewijzen. Hoe vaak pakken spelers wel niet geel voor tijdrekken als ze net 2-1 voor staan of zo, dan moet je die in het vervolg ook allemaal aan gaan pakken. Weinig kans van slagen dit onderzoek.
Fokhattrick.org!
  woensdag 24 november 2010 @ 14:52:31 #294
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89095394
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ook bij de UEFA lezen ze topics op Fok! voor goede ideëen ;)
^O^

Ik hoop dat er dan ook daadwerkelijk een langere schorsing uitkomt, zou een goed signaal zijn...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89095847
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:52 schreef NelisZ het volgende:

[..]

^O^

Ik hoop dat er dan ook daadwerkelijk een langere schorsing uitkomt, zou een goed signaal zijn...
Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn mening ;)
pi_89096042
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je dit soort spelbederf keihard moet gaan aanpakken terwijl je geniepige overtredingen die niks met het spel te maken hebben / ballen bij de cornervlag houden etc etc gewoon door laat gaan? Men was gewoon slimmer dan de bestaande regel. Het lijkt me juist een heel slecht idee om daarom Real te bestraffen van hun intelligentie om de kaarten zo simpel te laten verdwijnen. Puur mijn mening ;)
Het is ook niet dat dit vaak voorkomt of zo, vaak zijn ploegen niet in de positie voor dergelijk gedrag en als je wel in de positie bent... dan mag je van mij! :)

Maar eindeloze discussie denk ik...
Fokhattrick.org!
  woensdag 24 november 2010 @ 15:10:34 #297
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89096062
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Drassss het volgende:

[..]

Voor tijdrekken/spelbederf zoals het bij de cornervlag houden van een bal mag ook gewoon geel voor worden gegeven, alleen doet geen enkele scheidsrechter dat...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89096136
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Het is ook niet dat dit vaak voorkomt of zo, vaak zijn ploegen niet in de positie voor dergelijk gedrag en als je wel in de positie bent... dan mag je van mij! :)

Maar eindeloze discussie denk ik...
Jep, laten we maar afwachten ;)

Nou wie zet als eerste wat geld in. Gaat Prent of Van Groningen winnen vanavond ;)
pi_89096551
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Jep, laten we maar afwachten ;)

Nou wie zet als eerste wat geld in. Gaat Prent of Van Groningen winnen vanavond ;)
De Prentjes zouden het gezien hun langere historie met elkaar moeten winnen ;)
Fokhattrick.org!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')