SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe zelfde probleem had ik vorig seizoen.. je kunt aangeven in je 'Voorkeuren' dat je geen gebruik wilt maken van de bonus-promotie...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef Ziewoarut het volgende:
WTF GAAN WE DAN NU KRIJGEN?
Staat ineens dit bij overzicht: 15-11-2010 Het team promoveerde dankzij een 'bonus'-promotie.
Hoe kan ik in godsnaam promovoren middels een bonus-promotie? Ik wi niet eens promoveren mijn team 'Shark-attack!' overleeft het nooit in de 6de!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
Vrijdag gaan bijna al mijn spelers weer eens op de tl. Voor de liefhebbers zoek alvast een leuke uit.vanwaar dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Ehm omdat ik toch ga kijken of ik een van den Bosch'n team kan krijgen. Ik heb vandaag weer gezocht van AA tot ZZ en heb een berg berichten verstuurd. Ik krijg nu heel veel reacties. Helaas zijn t of waailappen of ze vragen veel te veel of ze willen m niet kwijt. Ik ga iig kijken wat ik voor elkaar krijg en dan zien we t wel weer.quote:
quote:Aan het kopen
Kornel van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 16:35 (16/43) (19u 20m)
Kor van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 600 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 21:03 (16/43) (23u 48m)
Tristan Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 21:19 (16/43) (1 dag 0u 4m)
Piet Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 500 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 24-11-2010 21:53 (16/43) (1 dag 0u 38m)
Joakim Van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 2 000 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 25-11-2010 19:28 (16/43) (1 dag 22u 13m)
Abel Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 1 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 25-11-2010 22:48 (16/43) (2 dagen 1u 33m)
Aad van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 50 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 11:16 (16/43) (2 dagen 14u 1m)
Gustaaf Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 12 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 16:35 (16/43) (2 dagen 19u 20m)
Philippe Van Den Bosch (geschiedenis van biedingen) 20 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 19:50 (16/43) (2 dagen 22u 35m)
Wybo van den Bosch (geschiedenis van biedingen) 20 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 26-11-2010 20:36 (16/43) (2 dagen 23u 21m)
zooo.. toch maar wel een van den Bosch team? Wat wil je gaan trainen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm omdat ik toch ga kijken of ik een van den Bosch'n team kan krijgen. Ik heb vandaag weer gezocht van AA tot ZZ en heb een berg berichten verstuurd. Ik krijg nu heel veel reacties. Helaas zijn t of waailappen of ze vragen veel te veel of ze willen m niet kwijt. Ik ga iig kijken wat ik voor elkaar krijg en dan zien we t wel weer.
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
Heb je Albert al? Da's pas een held...
http://www.geenstijl.nl/m(...)bert_van_den_bo.html
Dat ligt aan mn trainies en spelers die ik kopen kan. Maar voorlopig blijf ik verdedigen trainen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zooo.. toch maar wel een van den Bosch team? Wat wil je gaan trainen?
Hoe doe je dat dan met de Prents die je voor Drassss traint?
aha op die manier.. toen ik het gepost had, bedacht ik me idd dat jij verdedigers gaat trainen.. dus ik had het vermoeden alquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
3 familie teams![]()
Moon, ik koop de Prents volgend seizoen al terug.. misschien wel iets eerder als ze Possie tot last zijn ( ook Storm ).
Zo een held is ie anders niet met zn 4 a 5 sterren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
Heb je Albert al? Da's pas een held...
http://www.geenstijl.nl/m(...)bert_van_den_bo.html
Ja en dan ben ik vanochtend Maarten-Jan mis gelopen goffer de goffer....quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
3 familie teams![]()
Moon, ik koop de Prents volgend seizoen al terug.. misschien wel iets eerder als ze Possie tot last zijn ( ook Storm ).
Wel gewoon even zeggen als ze tot last zijn over een aantal weken. Voor de rest laten we het even zo jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik vanochtend Maarten-Jan mis gelopen goffer de goffer....![]()
![]()
Rustig maar ik heb voorlopig nog all1 maar waailappen of eigenlijk al te oude trainies. Wel 1 keeper die voor me wordt getraint op keepen (nu wk en hij verkoopt m als ie bn is) en spelhervatten. Oh en 2 trainies die ik mag overnemen zodra ik geld heb. 19 (briljant def) en 18 jaar.
Maak je je daar geen zorgen over. We spreken elkaar bijna dagelijks hier dus dat komt best wel goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel gewoon even zeggen als ze tot last zijn over een aantal weken. Voor de rest laten we het even zo ja
Zuur van die ene speler zeg... 2 dubbele wekker zetten
Achja mijn actie blijft erger dat ik om 03.00 de wekker zet en dan geen internet heb, zodat ik s'morgens er achter moet komen dat ik met 1 bieding overboden wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak je je daar geen zorgen over. We spreken elkaar bijna dagelijks hier dus dat komt best wel goed.
Ja goffer en dat terwijl ik gewoon wakker was maar ik ben het gewoon helemaal vergeten...![]()
Ik had al wel 2 ton boven zn tv geboden maar er was dus 1 lampie die nog meer bieden moest....
Daar zal het nu vast wel al te laat voor zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe zelfde probleem had ik vorig seizoen.. je kunt aangeven in je 'Voorkeuren' dat je geen gebruik wilt maken van de bonus-promotie...
Dat is bijna net zo erg. Jij zet iig een wekker. Ik was al wakker vergeet m en wordt ook maar 1x overboden......quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja mijn actie blijft erger dat ik om 03.00 de wekker zet en dan geen internet heb, zodat ik s'morgens er achter moet komen dat ik met 1 bieding overboden was
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daar zal het nu vast wel al te laat voor zijn neem ik aan?
Krijgt tiefus!quote:
Nee dat leek meer op 010.quote:Zo voelde aflopen seizoen bij "De Gekleurde Prent", geheel kansloos 8ste worden
Ja wat een bazen daar bij Realquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah en dan godver gewoon expres rode kaarten gaan pakken......![]()
Achja het was te verwachten. Zeker na de miskleunen de afgelopen tijd.quote:
quote:Martin ben je Blind???
Tja Jol doet t niet echt best tot nu toe. Mja blijven hopen op Europees voetbal en dat ze niet teveel punten weg geven de komende tijd. Normaal doen ze dat in de competitie de laatste jaren in December. Het is en blijft cadeautjes maand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Drassss het volgende:
Terecht deze afstraffing. Het staat gewoon waardeloos... achja.
Hattrick!wat blijven die tussen seizoenen toch saai.
Ene kant is dat wel lekker ja. Je bent ook iets serieuzer bezig met je team moet ik zeggen. Tactieken/spelers zoeken etc etc.. Ik blijf bezig en krijg een soort manager gedachtequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja Jol doet t niet echt best tot nu toe. Mja blijven hopen op Europees voetbal en dat ze niet teveel punten weg geven de komende tijd. Normaal doen ze dat in de competitie de laatste jaren in December. Het is en blijft cadeautjes maand.![]()
Mwa ik heb t druk zat zo.
Mja ik weet nog niet hoe lang ik het ga volhouden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ene kant is dat wel lekker ja. Je bent ook iets serieuzer bezig met je team moet ik zeggen. Tactieken/spelers zoeken etc etc.. Ik blijf bezig en krijg een soort manager gedachte
Moon en ik zullen je er wel doorheen helpenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik weet nog niet hoe lang ik het ga volhouden.Meestal begin ik ergens enthousiast aan en zwakt t na verloop van tijd af.
[offtopic] Real en AC Milan zijn door. Vervolgens verliest Real (omdat ze al door zijn) natuurlijk met het B elftal van Auxerre en dan is Ajax uit Europa.....[/offtopic]
Hehehehe dan moet ik toch eerst een echt team neer kunnen zetten. Wat ik tot nu toe aan het kopen ben zijn er maar 2 interessant. 2 andere (trainies) komen als het mee zit op de tl zodra ik geld heb. Zo heb ik misschien ook een middenvelder maar dan heb ik nog 1 mid, 1 vleugel of mid, 1 a 2 A trainies, een keeper, en nog 2 spitsen nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moon en ik zullen je er wel doorheen helpen
Ach, kan Ajax de focus op de competitie leggen...
je moet natuurlijk ook een beetje gaan kijken naar spelers van niveau en niet alleen waailappen omdat je perse een familieteam wilt kunnen opstellen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe dan moet ik toch eerst een echt team neer kunnen zetten. Wat ik tot nu toe aan het kopen ben zijn er maar 2 interessant. 2 andere (trainies) komen als het mee zit op de tl zodra ik geld heb. Zo heb ik misschien ook een middenvelder maar dan heb ik nog 1 mid, 1 vleugel of mid, 1 a 2 A trainies, een keeper, en nog 2 spitsen nodig.
Dit is een site daarvoor, er zijn er nog meer. http://nrgjack.altervista.org/eco.php?t=22788&b=8925&r=5978&v=950quote:Op woensdag 24 november 2010 01:05 schreef Ziewoarut het volgende:
Het is weer tijd om mijn stadion uit te breiden. Ik wil het ongeveer een volume van 125% laten hebben van wat ik nu heb maar ik zit een beetje in de war met de verhoudingen van de soorten plaatsen.
Mijn huidige capaciteit is:
Totale capaciteit: 24 450
Staanplaatsen: 14 000
Gewone zitplaatsen: 7 000
Overdekte zitplaatsen: 3 000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 450
Met de gedachte in het achterhoofd de grote van mijn uitbreiding wat raden jullie me aan? Ik wil namelijk zo effectief mogelijk verbouwen zodat wanneer ik bijvoorbeeld niet uitverkoop er bij elke soort zitplaats RELATIEF nog even veel plaatsen over zijn.
Dank!
Ach, met 0-4 ben je ook in de positie om wat te overdenken en te 'schaken'. Bij WK's en EK's zie je dit trouwens wel vaker, al lag het er nu wel heel erg dik bovenopquote:Op woensdag 24 november 2010 08:17 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zou er voorstander voor zijn dat die exxpres opgelopen rode kaarten bestraft werden met 2 of 3 wedstrijden, dan leren ze meteen dat voetbal voetbal is en geen schaakspelletje waar je iedere move gaat overdenken.
quote:32:33
YMFC moest in de 32e minuut wisselen. Pieter-Jan van Plateringen strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lester Zander.
31:14
In de 31e minuut viel Pieter-Jan van Plateringen van YMFC op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Pieter-Jan van Plateringen resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
30:09
Het gebrek aan ervaring van Pieter-Jan van Plateringen werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 30e minuut opzichtig in de fout ging. Vitebsk-Loko96 wist hier echter niet van te profiteren.
Zul je zien dat hij straks toch de man van de wedstrijd isquote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij is vandaag niet de dag van Pieter-Jan:
[..]
Gebeurt dat eigenlijk wel in HT? Een speler die geblesseerd is uitgevallen MOTM maken?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij straks toch de man van de wedstrijd is
Ja, ik twijfel nu ook eigenlijk..quote:Op woensdag 24 november 2010 09:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gebeurt dat eigenlijk wel in HT? Een speler die geblesseerd is uitgevallen MOTM maken?
Pieter-Jan wordt het overigens sowieso niet, dat terzijde
Dat weet ik ik heb all1 ook wat managers van semi waailappen een berichtje gestuurd. Ik heb immers ook een B team nodig en misschien is zo een semi waailap wel een (bij gebrek aan beter) trainie. Als ik elke manager van elke van den Bosch een bericht had gestuurd was ik nu nog bezig geweest. Er waren letter combo's die me een 3 pagina's lange reactie gaven.... Helaas waren er maar weinig 17 en 18 jarige.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook een beetje gaan kijken naar spelers van niveau en niet alleen waailappen omdat je perse een familieteam wilt kunnen opstellen..
Nouja zeg.... Hopen dat ie niet te lang geblesseerd is.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij is vandaag niet de dag van Pieter-Jan:
[..]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Roberto Belmonte Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van uitmuntend naar formidabel.![]()
Agim Muhaxheri Helaas, op het punt van verdedigen zakte hij van zwak naar slecht (Hij was net gestegen vrijdag.)![]()
Een belgische fed fixt logo's binnen 2 dagen. Misschien is dat wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben overigens voorzien van een nieuwe teamnaam. Mijn fanclub heeft zich er direct op aangepast (qua naam en aantal fans).
Nu nog een passend logo zien te versieren...
Toch!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben overigens voorzien van een nieuwe teamnaam. Mijn fanclub heeft zich er direct op aangepast (qua naam en aantal fans).
Nu nog een passend logo zien te versieren...
Klikken kunnen ze allemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch!![]()
Hoe moeten we je nou noemen? Koning Flap, Keizer Flap of Admiraal Flap??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |