joh !quote:Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: we moeten vechten om ons te handhaven
P.S. Maar we gaan ervoor uiteraard, plek 4quote:Supportersclub: 1 217 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Bot opruiming moet nog gebeuren toch? Ik speel volgens alltid tegen een vrij sterke tegenstander, maar datzelfde alltid voorspelde een makkelijkere competitie dan waar ik nu in zit!quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef Drassss het volgende:
Bekerpotje tegen een 100 hatstats team. Dat moet wel lukken
Is dat zo? Ik dacht ( weet het niet zeker ) dat de opruiming al gedaan was.quote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Bot opruiming moet nog gebeuren toch? Ik speel volgens alltid tegen een vrij sterke tegenstander, maar datzelfde alltid voorspelde een makkelijkere competitie dan waar ik nu in zit!
Join the club.quote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Bot opruiming moet nog gebeuren toch? Ik speel volgens alltid tegen een vrij sterke tegenstander, maar datzelfde alltid voorspelde een makkelijkere competitie dan waar ik nu in zit!
Hmm denk dat je gelijk hebt, volgens HAG zijn er 2 momenten in het tussenseizoen waarop eigenaarloze teams bot worden en eentje is al geweest.quote:Op maandag 22 november 2010 11:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht ( weet het niet zeker ) dat de opruiming al gedaan was.
A.s zondag volgens HAG http://hagonline.org/#manual-chapter#id=3quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef DutchieBre het volgende:
Wanneer wordt de teamgeest ge-reset ?
quote:Drie keer per seizoen vindt er een bot-update plaats. Alle teams die sinds de laatste bot-update hun eigenaar hebben verloren worden dan een botteam. Deze bot-updates vinden plaats voor de midweekwedstrijden van week 1 (de eerste bekerronde), week 8 (seizoenshelft) en week 15 (kwalificatiewedstrijden).
Vind het nog steeds niet duidelijk, maar als ik het dan goed begrijp komt er nog een bot-update voor de eerste bekerronde dus de rankings volgens alltid zullen nog worden aangepast?quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ter info over wanneer een team een BOT wordt:
[..]
betekent dat ook dat die teams nog 'opgeruimd' worden voor het seizoen begint?quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ter info over wanneer een team een BOT wordt:
[..]
Ja. Ze vinden plaats voor de 1e bekerwedstrijden. Dat zal dus op Maandag of Dinsdag zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
betekent dat ook dat die teams nog 'opgeruimd' worden voor het seizoen begint?
Rankings worden niet aangepast. Bot-teams spelen gewoon bekerwedstrijden.quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Vind het nog steeds niet duidelijk, maar als ik het dan goed begrijp komt er nog een bot-update voor de eerste bekerronde dus de rankings volgens alltid zullen nog worden aangepast?
M.a.w de bekertegenstander volgens alltid is niet correct vanwege deze update?
Duidelijk dank je wel, wordt een wedstrijdje pic'n dan!quote:Op maandag 22 november 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rankings worden niet aangepast. Bot-teams spelen gewoon bekerwedstrijden.
Ik ben bang dat er nogal wat gaan weglopen weer dit seizoenquote:Stemming supporters: geïrriteerd
Seizoensverwachtingen: we moeten dit seizoen kampioen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |