Vrijdag gaat Job op de TL.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klikken kunnen ze allemaal.![]()
Dat komt goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrijdag gaat Job op de TL.Gijs_ wil hem ook hebben maar dat vechten jullie onderling maar uit.
Je kunt op alltid al zien tegen wie je moet!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef elby1988 het volgende:
is vanavond ook de loting van de beker?
Koning Flap will doquote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch!![]()
Hoe moeten we je nou noemen? Koning Flap, Keizer Flap of Admiraal Flap??
Je toch bedacht met Saenen en hem zelf maar 'gekocht' voor 3.7 miljoen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb op zich natuurlijk best nog een leuke verdediging staan, zeker wanneer ik eind volgend seizoen naar Spelhervatting ga switchen en Flinterman vast op goal staatDaarnaast houd ik een redelijk middenveld, bovennatuurlijk spits + wat breedtespelers aan. Hoef derhalve alleen een nieuwe spits, [Snel] winger en evt. een extra IM te halen. Met al ruim 3 mln op de bank heb ik daar in principe wel de middelen voor.. Daarnaast zou ik 2 teams sowieso wel onder me moeten kunnen houden, dus direct degraderen lijkt me uitgesloten
Nouja, eerst vanavond maar eens wat kwijt raken. Blijf ik straks nog met die oldbies en hun kloteconditie zitten ook
Als het dan ook nog wat effect heeftquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij krijgt vandaag passen training en heeft vorige week een verdedigings training gehad.
Ja, vanavond zijn ze daar ook zichtbaar ja...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef elby1988 het volgende:
ik bedoel of het dan al in de wedstrijden staat.:) en zit je net alltid niet net bots die tussentijds degraderen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef DutchieBre het volgende:
haha, stond waarschijnlijk in je "favo" woordenlijst
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef DutchieBre het volgende:
haha, stond waarschijnlijk in je "favo" woordenlijst
Mja en dan hebben jullie tot maandag avond om te vechten.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het dan ook nog wat effect heeftVrijdag maar eens kijken
Voor een Nederlander met wereldklasse (vandaar wk) scoren en redelijk passen lijkt het NT mij onmogelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef elby1988 het volgende:
Not really ;-) trouwens, possie, speelt hij ook wk? Wk gangers zijn natuurlijk ook duurder... Voor dat land is het belangrijk, en je krijgt geld als ze spelen ;-)
Spätter!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een Nederlander met wereldklasse (vandaar wk) scoren en redelijk passen lijkt het NT mij onmogelijk.
Ik moet er vandoor. Tot vanavond allen.
quote:01:47
Na 1 minuten hadden de spelers van United onderling kort overleg waarna ze besloten om het spel iets anders te gaan benaderen.
quote:21:21
Vasko Efremovski kreeg in de 21e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Mert Mutlu knap wist te keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |