abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88969233
Na 3 weken allerlei beerputten en bagger over de pvv, waarvan het meeste zwaar overtrokken was zijn er weer peilingen geweest.

quote:
Vertrouwen kiezers blijft, wel zetelverlies PVV
Gepubliceerd op: 21-11-2010 @ 11:05 op frontpage.fok.nl

Het gedoe rond een aantal PVV-Kamerleden heeft het vertrouwen van de achterban in Geert Wilders nauwelijks aangetast. Wel levert de partij drie zetels in en komt nu uit op 28. Dat blijkt zondag uit een peiling van Maurice de Hond. Het vertrouwen in Wilders liep licht terug van 8,5 naar 8,1. Die score ligt gelijk aan die van D66-leider Alexander Pechtold onder de D66-kiezers.

De kwestie rond PVV-Kamerlid Eric Lucassen, die onder meer veroordeeld blijkt te zijn voor ontucht in de tijd dat hij instructeur was bij de landmacht, werd door de PVV-kiezers in het eerste deel van de week negatiever ervaren dan later in de week. Aan het begin van de week vond 28 procent dat Wilders steeds meer van zijn principes inleverde, aan het eind van de week was dat 19 procent.

Volgens De Hond is het Kamerdebat over Lucassen electoraal niet ongunstig geweest voor Wilders. De PVV-kiezers hebben Wilders veel hoger zitten dan diens politieke vijanden GroenLinks-leider Femke Halsema en D66-leider Pechtold. Cruciaal is dat 96 procent van de PVV-kiezers achter de meeste punten staat die Wilders politiek aan de orde stelt. Dat percentage is niet gewijzigd.

Uit de peiling blijkt verder dat de VVD twee zetels vooruit gaat naar 36 en het CDA een naar zestien. De PvdA levert een zetel in en staat nu ook op zestien, de SP krijgt er een zetel bij en staat nu op negentien zetels. Dat is het hoogste aantal in twee jaar.

VVD, CDA gaan vooruit en pvv slechts 3 zetels terug.
dat terwijl PVDA weer een zetel inlevert :')

Dat er bij de pvv lpf achtige toestanden zouden komen is voor een beetje intelligente mensen niet zo geheel verbazend.
wilders ontbeert de routine en tijd om vanuit de onderste regionen mensen te laten opklimmen.

Wat me dan wel heel erg verbaast is dat de partijen die fel tegen wilders zijn niks hebben geleerd van het verleden.
wilders populariteit heeft hij te danken om zijn ideeen en plannen om de terreur van bepaalde groepen aan te pakken.
dezelfde terreur die lang door de linkse partijen is ontkend of niks aan gedaan.

IPV zelf een programma te ontwikkelen die de kiezers aanspreekt blijven ze wilders aanvallen, wat dus averechts werkt.
in de toekomst zie ik nog wel enkele schandaaltjes maar de populariteit van wilders/rechts zal toenemen.

(bedankt links _O_ )
  zondag 21 november 2010 @ 11:56:34 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88969352
Topic nr 4887877

Slotje
pi_88969392
Zo blij zijn en dan nog een fout in de TT. Maar, zoals Hexagon schreef, slotje graag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88969420
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Zo blij zijn en dan nog een fout in de TT. Maar, zoals Hexagon schreef, slotje graag.
waarom er zijn ook meerdere topics over wilders.
en dit is gewoon een opmerkelijk bericht na 3 weken links terreur
pi_88969517
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:58 schreef hondebrok het volgende:

[..]

Linkse terreur van de Telegraaf en Powned?
pi_88969525
quote:

[..]

"Links terreur"? _O- De PVV is voor een deel zelf zo links als de pest en de 'terreur' ( :') ) kwam van 'rechtse' omroepen als Powned, WNL en RTL Nieuws.

Slotje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 21 november 2010 @ 12:02:23 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88969539
Ik vind een partij die een paar zeteltjes verliest na wat intern gelazer niet zo heel indrukwekkend eigenlijk. Kan prima in een ander topic.
pi_88969651
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:01 schreef marcodej het volgende:

[..]

"Links terreur"? _O- De PVV is voor een deel zelf zo links als de pest en de 'terreur' ( :') ) kwam van 'rechtse' omroepen als Powned, WNL en RTL Nieuws.

Slotje.
hoho, powned.gs bericht alles.
links ging er op doorzeiken
pi_88969715
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef hondebrok het volgende:

[..]

hoho, powned.gs bericht alles.
links ging er op doorzeiken
En wederom sla je de plank mis. Powned en GS sprongen er het felst op. Andere media kwamen eveneens met het bericht, maar het waren toch echt de zogenaamde rechtse media die de PVV overlaadden met een emmer stront.
pi_88969860
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wederom sla je de plank mis. Powned en GS sprongen er het felst op. Andere media kwamen eveneens met het bericht, maar het waren toch echt de zogenaamde rechtse media die de PVV overlaadden met een emmer stront.
niet anders dan bijvoorbeeld over vogelaar...

gs maakt geen verschil tussen links en rechts
pi_88970190
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

"rechtse media"
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_88971684
links - rechts gezeik weer.

Wat natuurlijk vooral frappant is, is dat het de PVV kiezer blijkbaar geen fuck kan schelen. Was ook al te zien trouwens in de journaal items gemaakt in Rucphen en Volendam.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88971793
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef DroogDok het volgende:

Wat natuurlijk vooral frappant is, is dat het de PVV kiezer blijkbaar geen fuck kan schelen. Was ook al te zien trouwens in de journaal items gemaakt in Rucphen en Volendam.
Ik heb ooit gemeente Rucphen het Volendam van Noord-Brabant genoemd.
Dat zegt al genoeg over de representativiteit van dergelijke items. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 21 november 2010 @ 13:16:24 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88971875
Knap hoe Wilders weer de schade heeft weten te beperken, nu snel bouwen aan herstel. w/

En nog iets.

GO GO GO VVD _O_
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  zondag 21 november 2010 @ 13:18:31 #15
177885 JoaC
Het is patat
pi_88971945
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88971998
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
Knap hoe Wilders weer de schade heeft weten te beperken, nu snel bouwen aan herstel. w/

En nog iets.

GO GO GO VVD _O_
Knap? Het ligt toch meer aan het gebrek aan kennis, realiteitszin en fatsoen bij de PVV-kiezer.
pi_88972665
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef phpmystyle het volgende:

En nog iets.

GO GO GO VVD _O_
Mwoah, vind het eerder verbazingwekkend hoe blind de gemiddelde PVV-stemmer is.
  zondag 21 november 2010 @ 13:40:50 #18
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88972667
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:10 schreef DroogDok het volgende:

De inteelt gemeentes bij uitstek *O* *O*
pi_88972674
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef hondebrok het volgende:

wilders populariteit heeft hij te danken om zijn ideeen en plannen om de terreur van bepaalde groepen aan te pakken.
dezelfde terreur die lang door de linkse partijen is ontkend of niks aan gedaan.

Je bedoelt diezelfde terreur als waar Wilders' kamerleden zich schuldig aan hebben gemaakt? Waar Wilders vervolgens keihard tegen optreed doormiddel van het drinken van een lekker kopje thee met de vlegels?

Mijn indruk is vooral dat de plaat voor de koppen van Henk en Ingrid nogal dik is.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_88974690
quote:

[..]

Linkse terreur :O
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88974922
Waar ik me wel zorgen maakt is dat de SP steeds meer groeit in de peilingen. Bijna al hun standpunten gaan tegen die van mij in. Ik vind dit echt met voorsprong de meeste vreemde linkse partij.
pi_88974985
Peilingen... Je gelooft er in of je bent verstandig en ziet dat ze er negen van de tien keer behoorlijk naast zitten.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_88976230
-edit, spam-

[ Bericht 95% gewijzigd door SwJ op 21-11-2010 15:39:57 ]
pi_88982335
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')