Ga je zo beginnen? Ik zal nog eens je leven redden!quote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die enge beestjes zitten gelukkig nu niet hier, maar misschien komt het omdat jij ze aantrekt?
Gefeli.. en welkom in de wereld van grotendeels gefrustreerde losersquote:Op zondag 21 november 2010 02:29 schreef Paul het volgende:
Jongens ik pm al met een andere single dit allemaal dankzij dit topic
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Gefeli.. en welkom in de wereld van grotendeels gefrustreerde losers![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dat blijkt, oud zout mannetje, bah!
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Probeer trouwens nooit chocolade popcorn..quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar leg dat Jofu maar eens uit ...
*meldtquote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]
K3 had niet: "zag je ooit wel zo een wonder zoveel beestjes bij elkaar" moeten schrijven, maar had "zag je ooit wel zo een wonder zoveel losers bij elkaar" moeten schrijven!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 02:34 schreef Evie het volgende:
[..]
K3 had niet: "zag je ooit wel zo een wonder zoveel beestjes bij elkaar" moeten schrijven, maar had "zag je ooit wel zo een wonder zoveel losers bij elkaar" moeten schrijven!
Alto.. kijk even tegen wie je het zegt. En ja ik mag best een korset en rokje dragen als ik dat wel eens wilquote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Paul het volgende:
Als Evie geen alto jurk aan had gehad, was ze denk ik best leuk
Ook met die jurk/rok is ze leuk hoorquote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Paul het volgende:
Ja maar ja maarquote:Op zondag 21 november 2010 02:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Alto.. kijk even tegen wie je het zegt. En ja ik mag best een korset en rokje dragen als ik dat wel eens wilMaakt me geen alto.
Ja maar.. de dooddoener van ieder gesprek.quote:
We gaan heul niet varenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 02:37 schreef YipYip het volgende:
Nog een gezellige nacht verder.
Vaarwel nachtbrakers
Ja maar ja maarquote:Op zondag 21 november 2010 02:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja maar.. de dooddoener van ieder gesprek.
De 2 woorden die mits na elkaar geplaatst een excuus willen inbrengen waar het niet geplaatst is.
Alto? Valt van wat ik heb mee gemaakt/gezien nog wel meequote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Paul het volgende:
Het komt was ooit nog wel goed met mijquote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh! Gelukkig is erkenning de eerste stap in het hier vanaf komen!
• Schaatsenquote:Op zondag 21 november 2010 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
To do lijstje voor morgen:
- Bumper wisselen
- Xenon uit koplampen
- Xenon uit Mistlampen
- Stickers afkrabben
Dat van jou moet in 2-3u goed te doen zijn. Tip voor de stickers, gebruik een fohn en zet die hand warm.quote:Op zondag 21 november 2010 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt een strak schema voor ons dan
Mjah, geen verlengsnoer van 3 hoog, dus dat wordt 'm niet.. gewoon voorzichtig pulken en op de zaak schoonmaken met ontvetterquote:Op zondag 21 november 2010 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat van jou moet in 2-3u goed te doen zijn. Tip voor de stickers, gebruik een fohn en zet die hand warm.
Op t werk doen?quote:Op zondag 21 november 2010 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, geen verlengsnoer van 3 hoog, dus dat wordt 'm niet.. gewoon voorzichtig pulken en op de zaak schoonmaken met ontvetter
Nah, voor de deur thuis, kan de garage niet in op zondag omdat ik de sleutels niet heb..quote:
Dat is wel jammer. K kwam er trouwens achter dat in ons kantoor hier bij mij thuis ooit een garage deur zatquote:Op zondag 21 november 2010 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, voor de deur thuis, kan de garage niet in op zondag omdat ik de sleutels niet heb..
't wordt een koude bedoeling morgen ja.. maar goed, als we dit af krijgen dan hoeft er nog maar 1 strutbar af, en dan m'n carkit eruit.. Maar die gebruik ik voorlopig nog dus dat is als laatste..quote:Op zondag 21 november 2010 02:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. K kwam er trouwens achter dat in ons kantoor hier bij mij thuis ooit een garage deur zat![]()
Nee, bier!quote:
Mogguh Samzzquote:
Ik ga maar eens katten pestenquote:Op zondag 21 november 2010 08:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mogguh Samzz![]()
Ik ga maar eens naar bed
Ahw, arme Flipsquote:Op zondag 21 november 2010 09:24 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgrn. Ik heb zo geen zin om te werke.
Gaat het een beetje?quote:Op zondag 21 november 2010 09:24 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgrn. Ik heb zo geen zin om te werke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |