Gewoon gaaaaaaaaaaaaaaan!quote:Op zondag 21 november 2010 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt best goed![]()
Shit, moet al uit 2 dingen kiezen die avond, nu zet jij er dus een 3e bij
Huh? Waar gaat dit over?quote:Op zondag 21 november 2010 01:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is rond de tijd van mij grote exit. Was heel mooi, heb de doodsbedreigingen nog in mn e-mail staanoverigens véél meer steun mailtjes gekregen.
Even kijken een receptie (waar ik eigenlijk wel heen moet), een verjaardag van een mede bestuurslid, moet ik eigenlijk ook heen en een super gaaf feestquote:
Jij ook al naar oma? Familie van Myr?quote:Op zondag 21 november 2010 01:42 schreef danny130 het volgende:
Ik ga maar slapen, denk morgenochtend even sporten. Daarna langs oma, kijken of het boeiend wordt
Zoiets is toch pas leuk na een uur of 12.quote:Op zondag 21 november 2010 01:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even kijken een receptie (waar ik eigenlijk wel heen moet), een verjaardag van een mede bestuurslid, moet ik eigenlijk ook heen en een super gaaf feest![]()
misschien dat ik het met een mooie planning nog op 1 avond gepropt krijg ook. Ohja, ben pas na 21u thuis die avond![]()
Wist je dat niet, zij is mijn oudere zusquote:Op zondag 21 november 2010 01:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij ook al naar oma? Familie van Myr?
Jij bent een van haar irritante broertjes?quote:Op zondag 21 november 2010 01:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wist je dat niet, zij is mijn oudere zusAah moet toch af en toe langs, en had toch nog niks beters te doen
Hallonquote:Op zondag 21 november 2010 01:44 schreef Confession het volgende:
Net van buitenaf! het is koud kinderen, wees blij dat je binnen zit!: o
home sweet home:D
Nee ik ben een van de leukere, waar ze het altijd over heeftquote:Op zondag 21 november 2010 01:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij bent een van haar irritante broertjes?
Misschien stink je wel heel hard, omdat er nog geen vrouwelijk schoon naast je ligtquote:Op zondag 21 november 2010 01:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat gezeur over alleen slapen, hier is ruimte genoeg om bij te kruipen..
ik stink heul niet!quote:Op zondag 21 november 2010 01:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien stink je wel heel hard, omdat er nog geen vrouwelijk schoon naast je ligt
Of juist omdat er dat wel ligtquote:Op zondag 21 november 2010 01:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien stink je wel heel hard, omdat er nog geen vrouwelijk schoon naast je ligt
Verkapte "ik slaap ook alleenquote:Op zondag 21 november 2010 01:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat gezeur over alleen slapen, hier is ruimte genoeg om bij te kruipen..
U ken ik niet?quote:Op zondag 21 november 2010 01:44 schreef Confession het volgende:
Net van buitenaf! het is koud kinderen, wees blij dat je binnen zit!: o
home sweet home:D
Lekker sopje?quote:Op zondag 21 november 2010 01:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik stink heul niet!net onder de douche gestaan met sop enzo.
ik gok een kloon, ruim 150 posts in 2 dagenquote:
hij?quote:Op zondag 21 november 2010 01:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heerlijk schuimend en hij ruikt puik!
mmm badquote:Op zondag 21 november 2010 01:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heerlijk schuimend en hij ruikt puik!
nee hoorquote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toch maar 2 films gekeken![]()
Maar nu zijn alle leuke mensen zeker slapen?
Zegt hij die niet thuis is als ik koffie wil drinkenquote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toch maar 2 films gekeken![]()
Maar nu zijn alle leuke mensen zeker slapen?
Wie krijg jij volgende week op bezoek?quote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef xFriendx het volgende:
Ik slaap wel alleen, volgende week wel weer bezetting aanwezig, hoewel op het eind van de avond ik de enige ben die in mn bed slaapt![]()
Wat doe je? Je maakt 't stuk!quote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Yuki het volgende:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p
Lolwut?
Voor jou een vraag iddquote:Op zondag 21 november 2010 01:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wie krijg jij volgende week op bezoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nu de juiste link?quote:Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef Yuki het volgende:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p
Lolwut?
Zegt degene die alleen komt als ie in de buurt moet werkenquote:Op zondag 21 november 2010 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt hij die niet thuis is als ik koffie wil drinken
Dat is balenquote:Op zondag 21 november 2010 01:51 schreef Kluts het volgende:
Wil je kaartjes voor een feestje bestellen, ligt ING eruit. :'')
quote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef Gasol het volgende:
Ik wil trouwenOoeh, als ze jou niet wil, mag ik dan na jou met dr trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Er stond gewoon spontaan een post van mijquote:
smoesjes!quote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er stond gewoon spontaan een post van mij
Met die rare link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |