Wat ben ik eigenlijk ook goed he, anders was de massage waarschijnlijk een stuk slechterquote:
Niet meer werken in t weekendquote:Op zondag 21 november 2010 01:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
want in januari mag jij ook?
Ja, origineel ook, en spontaan!quote:
Zo kan je het zienquote:Op zondag 21 november 2010 01:35 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk ook goed he, anders was de massage waarschijnlijk een stuk slechterDat ik er sowieso moeite voor nam om het op te zoeken haha.
Er zijn speciale genetisch gemanipuleerde appels tegenwoordig voor mensen met een appel-allergie!quote:
Appels natuurlijk, veel te gezondquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appels natuurlijk, veel te gezond![]()
Singles kan je mee scharrelen
Ook voor gebakken appels?quote:Op zondag 21 november 2010 01:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor appelsbuuuuuuh
En dat is stom, want ze zijn wel lekker
Ja zo hebben ze ook genetisch gemodificeerde soja... die mensen met een notenallergie dus weer niet kunnen verdragenquote:Op zondag 21 november 2010 01:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er zijn speciale genetisch gemanipuleerde appels tegenwoordig voor mensen met een appel-allergie!
Gefeliciteerd, dan ben je hier op het goede adres. Bak nog even een taart dan vieren we met zijn allen uw single bestaanquote:
Sorry, dingen van de artis negeer ikquote:Op zondag 21 november 2010 01:37 schreef xFriendx het volgende:
Hi Peurac.
Had vandaag meeting, die GTV ken je vast wel?
Lijdingquote:Op zondag 21 november 2010 01:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, dingen van de artis negeer ikzolang dat hitler figuur nog aan de lijding is tenminste
Gelukkig maar, anders zou je zoveel missen zeg!quote:Op zondag 21 november 2010 01:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nope, appeltaart enzo kan ik prima tegen
Ei? Noten?quote:Op zondag 21 november 2010 01:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je zoveel missen zeg!
Appeltaart kan ik dan vaak weer niet eten
what's wrong with you?quote:Op zondag 21 november 2010 01:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je zoveel missen zeg!
Appeltaart kan ik dan vaak weer niet eten
Bewuste spellingquote:Op zondag 21 november 2010 01:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijding
Ik hoop voor je dat die intentioneel was
Okquote:Op zondag 21 november 2010 01:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, dingen van de artis negeer ikzolang dat hitler figuur nog aan de lijding is tenminste
Beidequote:
http://partyflock.nl/party/188473:L_Etiket.htmlquote:Op zondag 21 november 2010 01:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bewuste spelling![]()
En wat is er nu te doen volgende week in de Winkel van Sinkel?
Dat is rond de tijd van mij grote exit. Was heel mooi, heb de doodsbedreigingen nog in mn e-mail staanquote:Op zondag 21 november 2010 01:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
OkWeet niet of je daar een verhaal bij hebt, maar dat hoeft ook niet openbaar. Ik zit er nog maar 4 jaar.
mensen die appeltaart bakken en delenquote:Op zondag 21 november 2010 01:39 schreef Kluts het volgende:
Appeltaart.Zonder noten en rozijnen maak ik hem altijd.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat blijf je ook nog wel even. Nou foetsie.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:38 schreef danny130 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je hier op het goede adres. Bak nog even een taart dan vieren we met zijn allen uw single bestaan
Klinkt best goedquote:Op zondag 21 november 2010 01:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/188473:L_Etiket.html
Ik neem er soms idd een mee naar werk.quote:Op zondag 21 november 2010 01:40 schreef danny130 het volgende:
[..]
mensen die appeltaart bakken en delen
Wat een heldenpost.quote:Op zondag 21 november 2010 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat blijf je ook nog wel even. Nou foetsie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |