pinautomaten doen het ook niet neequote:Op zondag 21 november 2010 01:51 schreef Kluts het volgende:
Wil je kaartjes voor een feestje bestellen, ligt ING eruit. :'')
star trekquote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Evie het volgende:
o oei geloof dat star trek kijken interessanter is dan hier posten momenteel...
Ik heb wat minder vrij dan jij, kan niet zomaar ff een dagje in de auto zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen komt als ie in de buurt moet werken
Wat kijk je? Oude herhalingen?quote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Evie het volgende:
Trekkiequote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef Gasol het volgende:
Ik wil trouwenIk ook. Maar dan vanwege deze jurk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
+1quote:Op zondag 21 november 2010 01:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trekkie![]()
Kan je met mn vader gaan kijken, is ook een Trekkie
Aflevering van the next generation..quote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat kijk je? Oude herhalingen?
momenteel of altijd?quote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef Evie het volgende:
Is die ook in kleur verkrijgbaar?quote:Op zondag 21 november 2010 01:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan vanwege deze jurk.
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig vrijdag vrij gehad en zondag (vandaag) maar de rest van de tijd is het druk.. Ik moet nog maar zien of ik maandagavond fut heb naar de tattooshop te gaan..quote:Op zondag 21 november 2010 01:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wat minder vrij dan jij, kan niet zomaar ff een dagje in de auto zitten.
Oehhh daar zou ik het ook wel voor doen!quote:Op zondag 21 november 2010 01:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens niemand uit Singles dus kan je geen smeuïge verhalen vertellenquote:Op zondag 21 november 2010 01:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wie krijg jij volgende week op bezoek?
quote:Op zondag 21 november 2010 01:52 schreef Gasol het volgende:
Ik wil trouwenlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Die is gaafquote:Op zondag 21 november 2010 01:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Guess so.quote:
Jammerquote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens niemand uit Singles dus kan je geen smeuïge verhalen vertellen
ja, zei die een jaar geleden ineens, had ik nooit achter hem gezocht.quote:
Denk je dat dat met ons te maken heeft of misschien een beetje met jezelf?quote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wil niet dat iedereen boos op me gaat worden als ik hierop antwoord geef
Boos worden zouden ze niet moeten doen, hooguit bij zichzelf te raden gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Altijd dus, grote meid, gewoon zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Evie het volgende:
[..]
LOL vrijdag was ik ook in R'damquote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vrijdag vrij gehad en zondag (vandaag) maar de rest van de tijd is het druk.. Ik moet nog maar zien of ik maandagavond fut heb naar de tattooshop te gaan..
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zei die een jaar geleden ineens, had ik nooit achter hem gezocht.dacht eerst dat die me voor de gek hield, tot mn moeder het met een "helaas wel ja" zucht bevestigde
Ook dat niet eens. Maakt het er niet minder leuk om, alleen zal ik er niet mijn single-schap door kwijt raken.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boos worden zouden ze niet moeten doen, hooguit bij zichzelf te raden gaan.
Haha, die van mij greep elke kans aan om het op te zetten... en ik heb dus wel een paar afleveringen met een half oog gevolgd....quote:Op zondag 21 november 2010 01:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zei die een jaar geleden ineens, had ik nooit achter hem gezocht.dacht eerst dat die me voor de gek hield, tot mn moeder het met een "helaas wel ja" zucht bevestigde
Ach, prima toch... lekker & geen gezeur.quote:Op zondag 21 november 2010 01:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook dat niet eens. Maakt het er niet minder leuk om, alleen zal ik er niet mijn single-schap door kwijt raken.
Utreg.quote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef Paul het volgende:
Ik ga het hier regelen jongens
Paul zoekt vrouw
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 21 november 2010 01:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook dat niet eens. Maakt het er niet minder leuk om, alleen zal ik er niet mijn single-schap door kwijt raken.
Ik heb geslapen tot 2 uur 's middags, ben toen met wat papieren naar de dealer gegaan, daarna naar m'n ouders en was rond 8 uur 's avonds bij een maatje in hoogvliet omdat m'n velgen opgehaald zouden worden..quote:Op zondag 21 november 2010 01:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL vrijdag was ik ook in R'damop de euromast, heb nog naar je huisje gezwaaid
Precies, genieten van elkaar with no strings attachedquote:Op zondag 21 november 2010 01:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ach, prima toch... lekker & geen gezeur.
Vind t nog steeds niet bij hem passenquote:
Even elkaar flink door t matras trekken.quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, genieten van elkaar with no strings attached
Wacht, 't dringt nu pas tot me door.. Jouw pa en Star Trek?quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind t nog steeds niet bij hem passen
Aah, was half 2 bij t Westelijk handelsterrein, daarna van 3 tot half 6 op/bij Euromast en daarna tot 7u weer bij t Westelijk handelsterrein.quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geslapen tot 2 uur 's middags, ben toen met wat papieren naar de dealer gegaan, daarna naar m'n ouders en was rond 8 uur 's avonds bij een maatje in hoogvliet omdat m'n velgen opgehaald zouden worden..
Tot je niks meer kan en 's avonds met spierpijn op de bank ligt te fokkenquote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Even elkaar flink door t matras trekken.
ohja, jij kent mijn pa natuurlijk ookquote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, 't dringt nu pas tot me door.. Jouw pa en Star Trek?*kaak van grond raapt*
Zo mag je het ook noemen.quote:Op zondag 21 november 2010 02:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Even elkaar flink door t matras trekken.
Dat ie wegwijs is in auto's okay, dat vond ik wel passen.. Maar Star Trek? Dat zag je echt niet aan 'm af ofzo..quote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, jij kent mijn pa natuurlijk ook
Maar, dus eeuh, ja![]()
Niet bepaald hequote:Op zondag 21 november 2010 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ie wegwijs is in auto's okay, dat vond ik wel passen.. Maar Star Trek? Dat zag je echt niet aan 'm af ofzo..
Zoiets ja.quote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Tot je niks meer kan en 's avonds met spierpijn op de bank ligt te fokken
hm hoe oppervlakkig..quote:Op zondag 21 november 2010 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ie wegwijs is in auto's okay, dat vond ik wel passen.. Maar Star Trek? Dat zag je echt niet aan 'm af ofzo..
De avond zelf kom ik niet maar aan posten op Fok toe, dat is me dan toch echt te laat ondertussen.quote:Op zondag 21 november 2010 02:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Tot je niks meer kan en 's avonds met spierpijn op de bank ligt te fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |