Ik ben geen zoet ventjequote:Op zondag 21 november 2010 02:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Gewoon zoet doen man..
Die enge beestjes zitten gelukkig nu niet hier, maar misschien komt het omdat jij ze aantrekt?quote:Op zondag 21 november 2010 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar zitten we nu niet
Ga je zo beginnen? Ik zal nog eens je leven redden!quote:Op zondag 21 november 2010 02:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die enge beestjes zitten gelukkig nu niet hier, maar misschien komt het omdat jij ze aantrekt?
Gefeli.. en welkom in de wereld van grotendeels gefrustreerde losersquote:Op zondag 21 november 2010 02:29 schreef Paul het volgende:
Jongens ik pm al met een andere single dit allemaal dankzij dit topic
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Gefeli.. en welkom in de wereld van grotendeels gefrustreerde losers![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dat blijkt, oud zout mannetje, bah!
quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Probeer trouwens nooit chocolade popcorn..quote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar leg dat Jofu maar eens uit ...
*meldtquote:Op zondag 21 november 2010 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]
K3 had niet: "zag je ooit wel zo een wonder zoveel beestjes bij elkaar" moeten schrijven, maar had "zag je ooit wel zo een wonder zoveel losers bij elkaar" moeten schrijven!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 02:34 schreef Evie het volgende:
[..]
K3 had niet: "zag je ooit wel zo een wonder zoveel beestjes bij elkaar" moeten schrijven, maar had "zag je ooit wel zo een wonder zoveel losers bij elkaar" moeten schrijven!
Alto.. kijk even tegen wie je het zegt. En ja ik mag best een korset en rokje dragen als ik dat wel eens wilquote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Paul het volgende:
Als Evie geen alto jurk aan had gehad, was ze denk ik best leuk
Ook met die jurk/rok is ze leuk hoorquote:Op zondag 21 november 2010 02:35 schreef Paul het volgende:
Als Evie geen alto jurk aan had gehad, was ze denk ik best leuk
Ja maar ja maarquote:Op zondag 21 november 2010 02:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Alto.. kijk even tegen wie je het zegt. En ja ik mag best een korset en rokje dragen als ik dat wel eens wilMaakt me geen alto.
Ja maar.. de dooddoener van ieder gesprek.quote:
We gaan heul niet varenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 02:37 schreef YipYip het volgende:
Nog een gezellige nacht verder.
Vaarwel nachtbrakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |