Achja, met een toverstokje is dat zo weer gemaakt. Dat zag je ook bij het Nest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
En dan zie je Zweinstein afbranden op de achtergrond...
Definieer tof.quote:
Ik geloof van een spiegel uit z'n oude kamer bij z'n oom en tante.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar was dat gebroken spiegeltje van Harry ook alweer van? Kan het me even niet meer herinneren van de boeken of van film 6.
Dat was 1 van de 2 Two-Way-Mirrors, door elkaars naam te zeggen konden Sirius Black en James Potter altijd contact met elkaar krijgen via die spiegels.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar was dat gebroken spiegeltje van Harry ook alweer van? Kan het me even niet meer herinneren van de boeken of van film 6.
In het boek is het zo dat Sirius Harry een pakketje geeft in OotP. Hij zegt daarbij dat als Harry hem nodig heeft, hij dit moet gebruiken. Harry gebruikt het nooit, omdat hij niet wil dat Sirius uit zijn schuilplaats komt - dus opent hij het pakje niet eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was 1 van de 2 Two-Way-Mirrors, door elkaars naam te zeggen konden Sirius Black en James Potter altijd contact met elkaar krijgen via die spiegels.
Sirius heeft Harry de spiegel van James gegeven, zodat zij contact met elkaar konden houden.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In het boek is het zo dat Sirius Harry een pakketje geeft in OotP. Hij zegt daarbij dat als Harry hem nodig heeft, hij dit moet gebruiken. Harry gebruikt het nooit, omdat hij niet wil dat Sirius uit zijn schuilplaats komt - dus opent hij het pakje niet eens.
Als Sirius dood is, vindt hij het pakje weer en opent hij het. Er zit een spiegel in en een briefje waarop staat dat het een tweewegspiegel is; als je de naam noemt van de ander die de andere spiegel heeft, kun je met elkaar praten. Harry breekt die spiegel een keer in zijn koffer, maar bewaart het grootste stuk.
Hij heeft dat grootste stuk dus nog steeds in DH en dat blijkt een belangrijke link te zijn, maar dat zal wss wel uitgelegd worden in DH part 2.
Het is al gefilmd met dezelfde camera's als deze film, lijkt me wel dat 'ie ook gewoon in 2D en 3D wordt uitgebracht.quote:Op zondag 21 november 2010 09:19 schreef Markachuuu het volgende:
Deel 2 zou wel in 3D uitkomen toch? Of komt hij ook in 2D?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.minder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij noemt Hermione dit wel kort als ze in het bos aankomen. Wordt niet echt goed duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 21 november 2010 11:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik vond alleen wel jammer dat als ze weer uit het ministerie vluchten, ze niet terug gaan naar dat huis maar naar een bos. Ook was er de metamorfose van Knijster niet te zien.
In het boek zou bij dit punt het huis niet meer veilig zijn en in de film is dat het nog wel.
Dat gevoel had ik in het boek al, en ik ben blij dat ze dit in de film hebben beperkt zodat het nog nét uit te houden is. Het is inderdaad heel erg saai.quote:Op zondag 21 november 2010 14:10 schreef Dayshine het volgende:
Ik had het op een gegeven moment dan ook wel gehad met de eeuwige shots van Harry, Hermelien en Ron die met hun tent ergens op een verlaten stuk land aan het kibbelen waren. Ik snap de importantie hiervan omdat het laat zien hoe moeilijk de karakters het er emotioneel mee hebben etc. maar na een tijdje wordt het wel ontzettend saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |