Volgens mijn reservering begint ie om 23:59 uur op dinsdag.quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Over twee dagen en 32 minuten zit ik in de bios!
De mijne om 00:01 op woensdagquote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Volgens mijn reservering begint ie om 23:59 uur op dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je eigenlijk idd gelijk in. Nou ja, ik hoop dat het hiero niet al te druk is. Het is normaal gepsroken ook niet druk in de bios hier. Dat was het trouwen wel vorig jaar toen de vorige film uitkwamquote:Op maandag 15 november 2010 23:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga overigens wel pas over een week of twee naar de film, omdat ik volle bioscopen haat. Alhoewel, met de premiere heb je natuurlijk wel die-hards die ook hopelijk hun bakkus houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |