quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo![]()
En dan nog blijven liggen en janken ook.
Ook niet slim Messi zit nog dicht achter hem qua doelpunten ^^. En ja ik ben volgens mijde enige Nederlander die het hem meer gunt. Al zal die over verheerlijking van Messi daar indirect ook wel het gevolg van zijn.quote:
De strijd niet nee maar wel dat Ronaldo algemeen gehaat wordt in Nederland, en Messi nog net geen god is voor enkelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt mensen die zich druk maken om de strijd tussen Messi en Ronaldo?? Als die strijd er uberhaupt is of opgeklopt wordt door de media
Het zijn beide vendettes, maar met hun eigen eigenschappen... Messi "het lievertje" is het ook niet altijd... Ach ik ben blij dat ik niet in Barcelona of Madrid woonquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De strijd niet nee maar wel dat Ronaldo algemeen gehaat wordt in Nederland, en Messi nog net geen god is voor enkelen. Daarbij moet je het leuker voor jezelf maken wat kan door keuzes te maken in wie je mag en wie niet.
Waarom zou je daarover twijfelen? Het is ongeveer de wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Sport1 haal voor de wedstrijd..
quote:20:00 - Voorbeschouwing op 'El Clasico', Barcelona - Real Madrid. In de studio kijken Marco van Basten en Willem van Hanegem samen met Emile Schelvis vooruit naar de klassieker uit de Primera Division. Vanuit Camp Nou komt Sierd de Vos met het laatste nieuws.
21:00 - Barcelona - Real Madrid
Verslag van de wedstrijd Barcelona - Real Madrid, de klassieker uit de Primera Division. Met commentaar van Sierd de Vos vanuit Camp Nou.
Nu welquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
Staat er niet bij, maar de voorbeschouwing begint al om 20.00u.
wie gaat er winnen?quote:
Dat lijkt me onderhand wel duidelijk... Barca!quote:Op zondag 28 november 2010 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie gaat er winnen?
Zullen de Galacticos als winnaar van het veld stappen, of toch Barça?
We zullen zien...
sorry wat? Lees ik dit nou fout ofzo? Zeg jij nou serieus dat je dit spel niet wil zien??quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
En toch, dat eeuwigdurende getik van Barca, ik word er niet echt warm van. Ik wil iets meer actie zien.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
En toch, dat eeuwigdurende getik van Barca, ik word er niet echt warm van. Ik wil iets meer actie zien.
Als Mozes met ze boot eindelijk gaat varen laat hij jou verdrinken,,,quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,quote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry wat? Lees ik dit nou fout ofzo? Zeg jij nou serieus dat je dit spel niet wil zien??
Het positiespel tot in de perfectie uitvoeren met hakjes en balletjes achter het standbeen is briljant. Zeker tegen een tegenstander van het formaat Real. Het was gewoon om de vernedering compleet te maken, heerlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,
Maar af en toe werd en 30 keer rondgetikt zonder dat de bal ook maar in de buurt van het strafschopgebied kan. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ik zie liever die steekpasjes van Messi, etc. Meer actie dus.
volledig mee eens.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,
Maar af en toe werd en 30 keer rondgetikt zonder dat de bal ook maar in de buurt van het strafschopgebied kan. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ik zie liever die steekpasjes van Messi, etc. Meer actie dus.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
volledig mee eens.
maar veel mensen denken nogal simpel in de trant van: aaaaah 20 keer tikken zonder balverlies aaaah dan MOET het wel goed zijn.....
mensen met wat meer voetbalinzicht zien dat dat getik leuk is voor de show maar dat de goals door individuele acties en counters tot stand kwamen.
Idd want 20 herstel 30+ keer rondtikken tussen de madrilenen door is eigenlijk heel makkelijk als die jagen,, kijk maar naar ajax die konden de bal ook 2 keer overspelen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb serieus nog nooit iemand zoveel onzin over voetbal horen uitkramen, zelfs niet hier op fok.
quote:Osasuna ontvangt treinreizigers Barça pas zondag
04/12/2010 14:48
Vanwege een staking van de Spaanse luchtverkeersleiders is het competitieduel Osasuna-Barcelona naar zondag verplaatst. De wedstrijd stond voor zaterdag gepland.
Door de staking was het niet zeker of koploper Barcelona tijdig in Pamplona zou zijn, waarop de Spaanse voetbalbond het duel met nummer twaalf Osasuna een dag verschoof. De succesvolle selectie van Pep Guardiola (foto) zal met de trein reizen.
Las hij een kaart opquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
Jansma kondigt nog altijd vrolijk aan dat straks Barcelona live te zien is..
Ja dat klopt, staking is over en net als de andere clubs moet Barca ook met de bus, en ze zijn nog onderweg van Zaragoza naar Pamplonaquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
Jansma kondigt nog altijd vrolijk aan dat straks Barcelona live te zien is..
Ach, warming up tijdens het eerste kwartier moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
De wedstrijd begint over 1 min en Barca komt nu pas aangereden met de bus
Ze hebben minimaal een uur nodig vrees ik...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, warming up tijdens het eerste kwartier moet kunnen.
Die hebben het wel heel vaak mis vind ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Trystar het volgende:
Wel knap van VI, die wisten vanmiddag al te melden dat er morgen gespeeld zou worden
Hij zit er gewoon, maar er rijden ook gewoon treinen of bussen in Spanje. En als ie een bv gisteren er al heen is gereisd had ie mogelijk geeneens problemen met de vliegreis, want de staking begon volgens mij pas ergens achterin de middagquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klein vraagje, zit Sierd de Vos nou in het stadion of niet?
Hij doet voorkomen van wel, maar ik kan me het met die vliegtuigstaking haast niet voorstellen.
Met z'n mooie mutsquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteravond zag ik hem nog een item maken vanuit Leeuwarden voor de Jupiler league. Vandaar.
Ik weet het ook niet zeker, maar hij maakte een opmerking over de Spaanse commentator een paar meter verderop dat ie ook een penalty zag...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:15 schreef Trystar het volgende:
[..]
Met z'n mooie muts
Volgens mij zit Sierd gewoon in een studio.
0-1 Pedro
Die opmerking deed mij vermoeden dat hij er misschien wel was, alhoewel het misschien een trucje is om ons dat te laten denkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar hij maakte een opmerking over de Spaanse commentator een paar meter verderop dat ie ook een penalty zag...
Nou, zelfs NEC was beter vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zit ik ook continu te denkenHet valt mij op dat zelfs Ossasuna beter speelt als Ajax.
vliegen naar zuid frankrijk en daar een auto huren , ben je er ook zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die opmerking deed mij vermoeden dat hij er misschien wel was, alhoewel het misschien een trucje is om ons dat te laten denken
Het zal es niet met die verdomde Albeldaquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Rood voor Albelda, Valencia verder met 10 man.
tot 27-02-2011quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mourinho kan zijn thuiswedstrijden reeks dus nog ff voortzetten
Das een uitwedstrijdquote:
Altijd die weetjes van Sierd.quote:
werkt ook kut, unibet staat alweer half uur op zwart qua livewedden, ook nog 1-0 terwijl het al 2 -0 isquote:
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
werkt ook kut, unibet staat alweer half uur op zwart qua livewedden, ook nog 1-0 terwijl het al 2 -0 is
bij mij wel, de wedstrijd is wel te zien, alleen ik kan niet wedden en de stand bij wedden staat nog 1-0quote:
Dat was 'ie van tevoren al, deze wedstrijd kijk je voor de mooie acties/aanvallen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef chufi het volgende:
Ik ga wat anders kijken de wedstrijd is gespeel ...
Ik keek met de hoop dat Barca toch noch in problemen zou komen..... Cuentame kijk ik nu op TVE-INT maar die zijn de Madridquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was 'ie van tevoren al, deze wedstrijd kijk je voor de mooie acties/aanvallen.
vi.nlquote:Rechter veegt protest Spaanse spelersvakbond van tafel
30/12/2010 15:38
De vijf duels in de Spaanse Primera Division die voor zondag 2 januari gepland staan gaan ondanks de protesten van de Spaanse spelersvakbond (AFE) door.
De vakbond meende dat het onterecht zou zijn als spelers rond de feestdagen wedstrijden moeten afwerken. Het competitiebestuur (LFP) wilde dat de clubs zich op 1 januari al melden in de speelplaats voor de wedstrijden van zondag 2 januari. De AFE stelde dat de spelers hierdoor nagenoeg geen tijd hebben voor hun nieuwjaarsviering.
De spelersvakbond had al aangekondigd te gaan staken als de duels niet zouden worden verplaatst, maar de Spaanse rechter stelde de LFP donderdag in zijn gelijk. Woensdag verdedigde LFP-voorzitter José Luis Astiazaran zijn besluit al.
'Zouden de wedstrijden hun doorgang niet vinden dan loopt de LFP zo'n twintig miljoen euro mis. Verder stonden de datums van de speelronden al in de zomer vast en is de last-minute staking onprofessioneel,' aldus Astiazaran in een officiële verklaring.
De AFE was het ook niet eens met het feit dat de vijf geplande duels verspreid over vier tijdstippen worden afgewerkt, maar moet het besluit nu toch accepteren.
Op zondag 2 januari worden de duels Athletic de Bilbao-Deportivo, Barcelona-Levante, Sporting Gijón-Málaga, Sevilla-Osasuna en Valencia-Espanyol afgewerkt. De overige clubs hebben een dag langer vrij en moeten maandag 3 januari pas spelen.
Hij staat niet opgesteld en zit ook niet op de bank... Heeft volgens mij te maken met dat de transfer-markt in Spanje pas officieel op de 3e opengaatquote:
Levante had ook kansen en ze hadden een penalty moeten krijgen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet zo goed. Wel genoeg kansen gehad om te scoren.
Morgen is net als in Engeland nog een vrije dag...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Apart trouwens dat ze op zondag om 18.00-20.00-22.00 spelen, normaal is dat een uurtje eerder.
dus ditquote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
Ja dat hoorde ik niet meer gezienmaar dat maakt niet uit ... punten zijn weer binnen
Levante speelde dan ook anders, de spelers wilden niet nogmaals afgeschminkt worden...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet normaal dit, zoveel kansen en maar niet afmaken.
Ja daar heb je dr meer van in Spanje... Ongelooflijk eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een slechte scheids trouwens
kan het zo snel niet vinden.... Deze spelronde slechts 2 volgens Marcaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel rode kaarten vallen er wel niet in een Spaans seizoen
Ze blijven in het spoor van Barçelona... zal mij benieuwen of onze Catalaanse vrinden nog punten gaan morsen dit seizoen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef chufi het volgende:
En afgelopen.... Madrid wint dus 3 punten![]()
Die zenden geen Spaans beker voetbal uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Is de wedstrijd tussen Barcelona en Bilbao ergens live te volgen vanavond? Ik heb even op Sport1 gekeken maar ik zie geen uitzending. Mis ik iets of zenden ze gewoon geen spaans bekervoetbal uit?
Ergens anders wel te bezichtigen of ben ik afhankelijk van illegale streams?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef Trystar het volgende:
[..]
Die zenden geen Spaans beker voetbal uit.
Niet dat ik weet, denk dat je het me een stream moet doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ergens anders wel te bezichtigen of ben ik afhankelijk van illegale streams?
Ja ik spreek dus geen spaans. Wat staat daar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef chufi het volgende:
Ze hebben inderdaad geen zin om te verliezen. Ze starten sterk bezet en Ibi begint op de "banquillo"
http://www.marca.com/marc(...)avos/vuelta/ath_bar/
dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef laucas het volgende:
Ik ook niet! Maar er laad wel een flash-plaatje links![]()
Bojan - Messi - Pedro
Xavi - Busquets - Iniesta
Abidal - Puyol - Pique - Alves
-Pinto-
Dat klopt, hij heeft ook nummer 20quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef laucas het volgende:
Ibi met nummer 12, dacht dat ie net zoals bij PSV met 20 ging spelen?
Raar, dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die tunesia HD geeft bij mij alleen groen scherm, en dan bedoel ik niet het gras.
Ik open de stream in VLC media player en daarna schuif ik de media player van Sopcast dicht. NIET afsluiten dus. Works like a charm, met VLC Deinterlace ik de zut ook nog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die tunesia HD geeft bij mij alleen groen scherm, en dan bedoel ik niet het gras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit Barça op volle oorlogs sterkte valt me tegen.lekker faxen heel de dag echt genot
Hoe open je nou weer de stream in VLCquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik open de stream in VLC media player en daarna schuif ik de media player van Sopcast dicht. NIET afsluiten dus. Works like a charm, met VLC Deinterlace ik de zut ook nog.
Net geprobeerd het werkt wel, maar bij mij doet de sopcast het beter zonder haperenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoe open je nou weer de stream in VLC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |