Las hij een kaart opquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
Jansma kondigt nog altijd vrolijk aan dat straks Barcelona live te zien is..
Ja dat klopt, staking is over en net als de andere clubs moet Barca ook met de bus, en ze zijn nog onderweg van Zaragoza naar Pamplonaquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
Jansma kondigt nog altijd vrolijk aan dat straks Barcelona live te zien is..
Ach, warming up tijdens het eerste kwartier moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
De wedstrijd begint over 1 min en Barca komt nu pas aangereden met de bus
Ze hebben minimaal een uur nodig vrees ik...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, warming up tijdens het eerste kwartier moet kunnen.
Die hebben het wel heel vaak mis vind ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Trystar het volgende:
Wel knap van VI, die wisten vanmiddag al te melden dat er morgen gespeeld zou worden
Hij zit er gewoon, maar er rijden ook gewoon treinen of bussen in Spanje. En als ie een bv gisteren er al heen is gereisd had ie mogelijk geeneens problemen met de vliegreis, want de staking begon volgens mij pas ergens achterin de middagquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klein vraagje, zit Sierd de Vos nou in het stadion of niet?
Hij doet voorkomen van wel, maar ik kan me het met die vliegtuigstaking haast niet voorstellen.
Met z'n mooie mutsquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteravond zag ik hem nog een item maken vanuit Leeuwarden voor de Jupiler league. Vandaar.
Ik weet het ook niet zeker, maar hij maakte een opmerking over de Spaanse commentator een paar meter verderop dat ie ook een penalty zag...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:15 schreef Trystar het volgende:
[..]
Met z'n mooie muts
Volgens mij zit Sierd gewoon in een studio.
0-1 Pedro
Die opmerking deed mij vermoeden dat hij er misschien wel was, alhoewel het misschien een trucje is om ons dat te laten denkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar hij maakte een opmerking over de Spaanse commentator een paar meter verderop dat ie ook een penalty zag...
Nou, zelfs NEC was beter vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zit ik ook continu te denkenHet valt mij op dat zelfs Ossasuna beter speelt als Ajax.
vliegen naar zuid frankrijk en daar een auto huren , ben je er ook zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die opmerking deed mij vermoeden dat hij er misschien wel was, alhoewel het misschien een trucje is om ons dat te laten denken
Het zal es niet met die verdomde Albeldaquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Rood voor Albelda, Valencia verder met 10 man.
tot 27-02-2011quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mourinho kan zijn thuiswedstrijden reeks dus nog ff voortzetten
Das een uitwedstrijdquote:
Altijd die weetjes van Sierd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |