quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo![]()
En dan nog blijven liggen en janken ook.
Ook niet slim Messi zit nog dicht achter hem qua doelpunten ^^. En ja ik ben volgens mijde enige Nederlander die het hem meer gunt. Al zal die over verheerlijking van Messi daar indirect ook wel het gevolg van zijn.quote:
De strijd niet nee maar wel dat Ronaldo algemeen gehaat wordt in Nederland, en Messi nog net geen god is voor enkelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt mensen die zich druk maken om de strijd tussen Messi en Ronaldo?? Als die strijd er uberhaupt is of opgeklopt wordt door de media
Het zijn beide vendettes, maar met hun eigen eigenschappen... Messi "het lievertje" is het ook niet altijd... Ach ik ben blij dat ik niet in Barcelona of Madrid woonquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De strijd niet nee maar wel dat Ronaldo algemeen gehaat wordt in Nederland, en Messi nog net geen god is voor enkelen. Daarbij moet je het leuker voor jezelf maken wat kan door keuzes te maken in wie je mag en wie niet.
Waarom zou je daarover twijfelen? Het is ongeveer de wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Sport1 haal voor de wedstrijd..
quote:20:00 - Voorbeschouwing op 'El Clasico', Barcelona - Real Madrid. In de studio kijken Marco van Basten en Willem van Hanegem samen met Emile Schelvis vooruit naar de klassieker uit de Primera Division. Vanuit Camp Nou komt Sierd de Vos met het laatste nieuws.
21:00 - Barcelona - Real Madrid
Verslag van de wedstrijd Barcelona - Real Madrid, de klassieker uit de Primera Division. Met commentaar van Sierd de Vos vanuit Camp Nou.
Nu welquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
Staat er niet bij, maar de voorbeschouwing begint al om 20.00u.
wie gaat er winnen?quote:
Dat lijkt me onderhand wel duidelijk... Barca!quote:Op zondag 28 november 2010 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie gaat er winnen?
Zullen de Galacticos als winnaar van het veld stappen, of toch Barça?
We zullen zien...
sorry wat? Lees ik dit nou fout ofzo? Zeg jij nou serieus dat je dit spel niet wil zien??quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
En toch, dat eeuwigdurende getik van Barca, ik word er niet echt warm van. Ik wil iets meer actie zien.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
En toch, dat eeuwigdurende getik van Barca, ik word er niet echt warm van. Ik wil iets meer actie zien.
Als Mozes met ze boot eindelijk gaat varen laat hij jou verdrinken,,,quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,quote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry wat? Lees ik dit nou fout ofzo? Zeg jij nou serieus dat je dit spel niet wil zien??
Het positiespel tot in de perfectie uitvoeren met hakjes en balletjes achter het standbeen is briljant. Zeker tegen een tegenstander van het formaat Real. Het was gewoon om de vernedering compleet te maken, heerlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,
Maar af en toe werd en 30 keer rondgetikt zonder dat de bal ook maar in de buurt van het strafschopgebied kan. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ik zie liever die steekpasjes van Messi, etc. Meer actie dus.
volledig mee eens.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,
Maar af en toe werd en 30 keer rondgetikt zonder dat de bal ook maar in de buurt van het strafschopgebied kan. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ik zie liever die steekpasjes van Messi, etc. Meer actie dus.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
volledig mee eens.
maar veel mensen denken nogal simpel in de trant van: aaaaah 20 keer tikken zonder balverlies aaaah dan MOET het wel goed zijn.....
mensen met wat meer voetbalinzicht zien dat dat getik leuk is voor de show maar dat de goals door individuele acties en counters tot stand kwamen.
Idd want 20 herstel 30+ keer rondtikken tussen de madrilenen door is eigenlijk heel makkelijk als die jagen,, kijk maar naar ajax die konden de bal ook 2 keer overspelen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb serieus nog nooit iemand zoveel onzin over voetbal horen uitkramen, zelfs niet hier op fok.
quote:Osasuna ontvangt treinreizigers Barça pas zondag
04/12/2010 14:48
Vanwege een staking van de Spaanse luchtverkeersleiders is het competitieduel Osasuna-Barcelona naar zondag verplaatst. De wedstrijd stond voor zaterdag gepland.
Door de staking was het niet zeker of koploper Barcelona tijdig in Pamplona zou zijn, waarop de Spaanse voetbalbond het duel met nummer twaalf Osasuna een dag verschoof. De succesvolle selectie van Pep Guardiola (foto) zal met de trein reizen.
Las hij een kaart opquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
Jansma kondigt nog altijd vrolijk aan dat straks Barcelona live te zien is..
Ja dat klopt, staking is over en net als de andere clubs moet Barca ook met de bus, en ze zijn nog onderweg van Zaragoza naar Pamplonaquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
Jansma kondigt nog altijd vrolijk aan dat straks Barcelona live te zien is..
Ach, warming up tijdens het eerste kwartier moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:59 schreef chufi het volgende:
De wedstrijd begint over 1 min en Barca komt nu pas aangereden met de bus
Ze hebben minimaal een uur nodig vrees ik...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, warming up tijdens het eerste kwartier moet kunnen.
Die hebben het wel heel vaak mis vind ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Trystar het volgende:
Wel knap van VI, die wisten vanmiddag al te melden dat er morgen gespeeld zou worden
Hij zit er gewoon, maar er rijden ook gewoon treinen of bussen in Spanje. En als ie een bv gisteren er al heen is gereisd had ie mogelijk geeneens problemen met de vliegreis, want de staking begon volgens mij pas ergens achterin de middagquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klein vraagje, zit Sierd de Vos nou in het stadion of niet?
Hij doet voorkomen van wel, maar ik kan me het met die vliegtuigstaking haast niet voorstellen.
Met z'n mooie mutsquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteravond zag ik hem nog een item maken vanuit Leeuwarden voor de Jupiler league. Vandaar.
Ik weet het ook niet zeker, maar hij maakte een opmerking over de Spaanse commentator een paar meter verderop dat ie ook een penalty zag...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:15 schreef Trystar het volgende:
[..]
Met z'n mooie muts
Volgens mij zit Sierd gewoon in een studio.
0-1 Pedro
Die opmerking deed mij vermoeden dat hij er misschien wel was, alhoewel het misschien een trucje is om ons dat te laten denkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar hij maakte een opmerking over de Spaanse commentator een paar meter verderop dat ie ook een penalty zag...
Nou, zelfs NEC was beter vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zit ik ook continu te denkenHet valt mij op dat zelfs Ossasuna beter speelt als Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |