Dat lijkt me onderhand wel duidelijk... Barca!quote:Op zondag 28 november 2010 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie gaat er winnen?
Zullen de Galacticos als winnaar van het veld stappen, of toch Barça?
We zullen zien...
sorry wat? Lees ik dit nou fout ofzo? Zeg jij nou serieus dat je dit spel niet wil zien??quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
En toch, dat eeuwigdurende getik van Barca, ik word er niet echt warm van. Ik wil iets meer actie zien.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
En toch, dat eeuwigdurende getik van Barca, ik word er niet echt warm van. Ik wil iets meer actie zien.
Als Mozes met ze boot eindelijk gaat varen laat hij jou verdrinken,,,quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,quote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry wat? Lees ik dit nou fout ofzo? Zeg jij nou serieus dat je dit spel niet wil zien??
Het positiespel tot in de perfectie uitvoeren met hakjes en balletjes achter het standbeen is briljant. Zeker tegen een tegenstander van het formaat Real. Het was gewoon om de vernedering compleet te maken, heerlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,
Maar af en toe werd en 30 keer rondgetikt zonder dat de bal ook maar in de buurt van het strafschopgebied kan. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ik zie liever die steekpasjes van Messi, etc. Meer actie dus.
volledig mee eens.quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was natuurlijk mooi om naar te kijken, begrijp me niet verkeerd,
Maar af en toe werd en 30 keer rondgetikt zonder dat de bal ook maar in de buurt van het strafschopgebied kan. Dat vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ik zie liever die steekpasjes van Messi, etc. Meer actie dus.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
volledig mee eens.
maar veel mensen denken nogal simpel in de trant van: aaaaah 20 keer tikken zonder balverlies aaaah dan MOET het wel goed zijn.....
mensen met wat meer voetbalinzicht zien dat dat getik leuk is voor de show maar dat de goals door individuele acties en counters tot stand kwamen.
Idd want 20 herstel 30+ keer rondtikken tussen de madrilenen door is eigenlijk heel makkelijk als die jagen,, kijk maar naar ajax die konden de bal ook 2 keer overspelen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb serieus nog nooit iemand zoveel onzin over voetbal horen uitkramen, zelfs niet hier op fok.
quote:Osasuna ontvangt treinreizigers Barça pas zondag
04/12/2010 14:48
Vanwege een staking van de Spaanse luchtverkeersleiders is het competitieduel Osasuna-Barcelona naar zondag verplaatst. De wedstrijd stond voor zaterdag gepland.
Door de staking was het niet zeker of koploper Barcelona tijdig in Pamplona zou zijn, waarop de Spaanse voetbalbond het duel met nummer twaalf Osasuna een dag verschoof. De succesvolle selectie van Pep Guardiola (foto) zal met de trein reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |