Ah, goede ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Euh Frankii... Kerstmis enzo?
Dan ik ook niet..quote:
Ssst. Het zou niet op moeten vallen.quote:
Ow, maar ik kan ook echt niet....quote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst. Het zou niet op moeten vallen.
quote:
Dan kunnen we écht niet, samen.quote:
14 / 15 januari, 21 /22 januari, 4 /5 maart, 11 / 12 maart.quote:Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef Frankii het volgende:
Iemand een beter idee voor een datum dan?
Ik kan al die dagen. Tenzij er sneeuw ligt.quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Fallen het volgende:
14 / 15 januari, 21 /22 januari, 4 /5 maart, 11 / 12 maart.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan al die dagen. Tenzij er sneeuw ligt.
quote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst. Het zou niet op moeten vallen.
quote:
quote:
Wat mij betreft prima, maar je hebt de OP al aangepast zie ik!quote:
Voor het gebruiker van de term laffe twatten geef ik je 1 kudo!quote:Op maandag 22 november 2010 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar je hebt de OP al aangepast zie ik!
Nou, eens kijken of alle andere laffe twatten nou wél kunnen....
Jij rijdt?quote:Op maandag 22 november 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook wel. Als ik mag eigenlijk!
Van jullie.
Is goed. Zolang je m'n Kliko niet onderkotst.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor het gebruiker van de term laffe twatten geef ik je 1 kudo!
Waarom zou dat niet?quote:Op maandag 22 november 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook wel. Als ik mag eigenlijk!
Van jullie.
Nou. Als n00b.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Je hoort er juist bij!!quote:
Oh. Moet ik voorbereidingen treffen?quote:
Iets met een grachtquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Moet ik voorbereidingen treffen?
Geen wit t-shirt aan dus. Ok.quote:
Daar had ik de laatste keer met Frankert geen last van. Bediening was primaquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef Gamer_V het volgende:
Stairway is trouwens niet de leukste tent om te eten... moet altijd uren wachten daar.
[..]
Iets met een gracht
Zei ik gracht? Ik bedoelde iets met flouriserende lampen.quote:
Nouja, laatste keer dat ik daar binnen kwam, kwam er tegelijk ook een Chinees basketbalteam binnen, dat zal niet geholpen hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar had ik de laatste keer met Frankert geen last van. Bediening was prima
En dan nog! Hoe langer je moet wachten op je eten hoe meer bier je kan drinkenquote:Op maandag 22 november 2010 16:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zei ik gracht? Ik bedoelde iets met flouriserende lampen.
[..]
Nouja, laatste keer dat ik daar binnen kwam, kwam er tegelijk ook een Chinees basketbalteam binnen, dat zal niet geholpen hebben
Als jij me naar Gouda tilt doe ik meequote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
En dan nog! Hoe langer je moet wachten op je eten hoe meer bier je kan drinken
Ik snap dit even niet?quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef GameBabe het volgende:
Ik kan denk ik wel
Hopelijk eindelijk een keer Fallen ontmoeten als Kuukske komt
Bijt jij dan?quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat GameBabe jou als lokaas wil gebruiken, zodat ik wel aanwezig ben op een GAM SC-meet waar zij bij is....
Denk ik.
Soms, maar da's alleen uit liefde.quote:
Nee dat is het niet, ik heb een enorm issue dat ik jou en Tain nooit uit elkaar kan houden... en dat gaat vast beter met een gezicht erbijquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat GameBabe jou als lokaas wil gebruiken, zodat ik wel aanwezig ben op een GAM SC-meet waar zij bij is....
Denk ik.
quote:Op maandag 22 november 2010 17:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Soms, maar da's alleen uit liefde.
Oh! Oké!quote:
Schuddende tieten of een duistere uitstraling, heel simpel toch?quote:Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef GameBabe het volgende:
Nee dat is het niet, ik heb een enorm issue dat ik jou en Tain nooit uit elkaar kan houden... en dat gaat vast beter met een gezicht erbij
Is dat niet afhankelijk van hoe snel er geserveerd wordt in Stairway?quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Nebo het volgende:
Gaan we voor het eten ook nog ergens bieren?
Het is wel een vrijdag hè.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Nebo het volgende:
Gaan we voor het eten ook nog ergens bieren?
Good Morning To Allquote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is wel een vrijdag hè.
Edit: Wat Fallen zegt dus.
Je kunt overwegen een dag met de trein te gaan. Doe ik ook namelijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef Solique het volgende:
Doordeweeks ga ik ook niet vroeg redden, en geen zin om te veel te betalen om mijn koekblik neer te plempen in Utrecht.
Gaat mijn baas weer moeilijk over doen, doet hij nu al over parkeerbonnen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Je kunt overwegen een dag met de trein te gaan. Doe ik ook namelijk
Poit is ook later, we gaan gewoon laat eten dan? Tijd zat toch.quote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat mijn baas weer moeilijk over doen, doet hij nu al over parkeerbonnen.
Lees net wel dat Transferium 4 euri is incl. tramkaart.
Mocht ik eerst naar huis gaan en dan naar Utrecht met OV ben ik er pas na 7 uur ofzo.
Dus extra biertijd voor hen die eerder zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef Frankii het volgende:
[..]
Poit is ook later, we gaan gewoon laat eten dan? Tijd zat toch.
Omdat gratis reizen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef koei het volgende:
Waarom een vrijdag? Een zaterdag is veel relaxter!
Ja, voor drie mensenquote:
Mja, we kunnen best carpoolen hoor. Ik drink toch niet. En als je langer wil blijven kun je altijd nog met de trein terug. Al snap ik best dat je geen uur met mij in de auto durft, je wil immers ook wel in Utrecht aankomenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Liever zaterdag, vrijdag is te veel gehannes om dan fatsoenlijk in Utrecht te komen. Tenzij ik met de auto ga en dan cola drink, maar dat is geen optie
optie 3: hij rijdt in jouw auto naar utrechtquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, we kunnen best carpoolen hoor. Ik drink toch niet. En als je langer wil blijven kun je altijd nog met de trein terug. Al snap ik best dat je geen uur met mij in de auto durft, je wil immers ook wel in Utrecht aankomen.
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
optie 3: hij rijdt in jouw auto naar utrecht
Makes sense.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Het is meer dat ik eerst vanaf werk naar Breda moet en dan weer naar Utrecht, niet echt een logische routeZeker niet als ik me moet gaan haasten. Ik heb een chronische allergie tegen haast
Nee, dat is helemaal geen optiequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
optie 3: hij rijdt in jouw auto naar utrecht
Pet bedoelde dat je alleen heen hoeft te rijden. Zodat je ook daadwerkelijk in Utrecht terecht komt. In plaats van Arnhem ofzo. Denk ik.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pet bedoelde dat je alleen heen hoeft te rijden. Zodat je ook daadwerkelijk in Utrecht terecht komt. In plaats van Arnhem ofzo. Denk ik.
I'll keep it in mind.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mocht je in de buurt van Hengelo uitkomen, je bent altijd welkom
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet. Eind februari ben ik pas aanspreekbaar.
Woahquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet. Eind februari ben ik pas aanspreekbaar.
En ik maar denken dat ik zo'n baas ben..quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WoahDan moet je wel heel erg veel alcohol gaan drinken de komende tijd!
nooit te laat om jezelf voor te stellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:12 schreef Kn0x het volgende:
Even posten hier. Ik ben nog geen officieel SC-er van GAM maar heb toch interesse om te komen. Even kijken of ik tijd heb, is toch eindje rijden vanuit Limburg.
Heb me al lang voorgesteldquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nooit te laat om jezelf voor te stellen[GAM SC] Spanky is vandaag nogal "zinloos"
Ik was daar niet bij. Doe het nog even voor mij??quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef Kn0x het volgende:
Heb me al lang voorgesteld![]()
Alleen nog nooit officieel geindoctrineerd.
Die 3D films maken ook altijd zo veel los in mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Kn0x het volgende:
Hallo. Ik ben Kn0x.
Jullie: Hallo Kn0x.
Ik heb een Fok-verslaving.
Jullie: Uh-uh, wij allemaal Kn0x. Wij allemaal.
Verder houd ik van vlees, bier, vrouwen en games...
Alle mannen: JEEEEEJ
Alle vrouwen: Typisch
Maar heb ik ook een gevoelige kant. Ik heb namelijk gehuild bij het einde van Toy Story 3.
Alle mannen: HOMO!
Alle vrouwen: Aaaah wat een scheetje.
Dat was het.
quote:
Ah ik ben dus niet de enige die geen idee heeft wie dat is. Maar tja met al die alternatieve namen waar ik ook nog altijd niet weet iwe het is schiet het sowieso niet opquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Welkom op het forum trouwens
Of heb ik jou gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |