Alsof zij miljoenen verdienen. Films en series maken is echt geen vetpot, hoor. En toneel al helemaal niet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:35 schreef ReV66 het volgende:
Niemand heeft het over het feit dat onder andere Scheinheilige Halina van Reijn en Carice van Houten netto veel geld verdienen en dat die dan doodleuk een spotje opnemen waar ze lekker gaan kreunen om cultuur en (er waarschijnlijk ook een vergoeding voor krijgen). Het zou de BN'ers sieren als zij samen een aanzienlijk deel van hun salaris afstaan om een cultuurfonds op te richten, daar moet toch een mooi bedrag uitkomen dat de kunst en cultuur sector goed kan gebruiken in plaats van te kreunen. Als ze echt er iets om zouden geven..............
![]()
![]()
Hoho, Excel is ook kunst hoor:quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef DasApart het volgende:
Mr Wimpie, ga jij nou maar weer motorsport kijken om vervolgens morgen vroeg weer lekker met je neus in de excelsheets kan gaan zitten en moppentappen bij de koffiemachine.
Nogmaals, wat is er mis met de term 'het volk'? Als ik de definitie eens opzoek krijg ik dit:quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef DasApart het volgende:
Alsof jij jezelf onder 'het volk' schaart. Als 'het volk' iets wil, is het een bepaalde meerderheid.
Godwin, sluit het topic maar.quote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef stress_waves het volgende:
Ja, cultuur is belangrijk. Hitler vond cultuur ook heel belangrijk!
Weet je ook eens hoe de meerderheid van Nederland zich voelt als PVV en consorten weer eens in de "wij" context pratenquote:
Iedereen die vindt dat ook op cultuur bespaard moet worden stemt PVV?quote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe de meerderheid van Nederland zich voelt als PVV en consorten weer eens in de "wij" context praten.
Besparen is iets anders als op de achtergrond bezuingigen. En voor de meeste in dit topic komt de beeldvorming over wat een kunstenaar is, toch wel erg overeen met het beeld dat Blonde Baas schetst.quote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Iedereen die vindt dat ook op cultuur bespaard moet worden stemt PVV?
Mijn OP is toch vooral gericht op de schijnheiligheid van de actie.quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef DasApart het volgende:
[..]
Besparen is iets anders als op de achtergrond bezuingigen. En voor de meeste in dit topic komt de beeldvorming over wat een kunstenaar is, toch wel erg overeen met het beeld dat Blonde Baas schetst.
Zijn enige cultuur was de Arische ras.quote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef stress_waves het volgende:
Ja, cultuur is belangrijk. Hitler vond cultuur ook heel belangrijk!
Ik heb eerder al gezegd dat de actie zelf gewoon debiel is. Maar dat zijn de meeste acties... Lekker ludiek. Maar op een of andere manier komt het er altijd weer voor dat zo'n discussie een excuus wordt voor een stel zuurpruimen om het 'poep op canvas smeren' uit de kast te trekken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mijn OP is toch vooral gericht op de schijnheiligheid van de actie.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dat had ik gisteren nou ook. Die gasten die staan te schreeuwen verdienen meer dan de mensen die tegen zijn.
Linpunt, verklaar de WWIK dan eens. Kunstenaars zijn namelijk de enige die bijstand en WW krijgen terwijl ze vrijgesteld zijn van de sollicitatieplicht. Ik word belastingadviseur en ik heb deze voordelen niet. Hoe is dit eerlijk? Waarom moet ik later wel 19% heffen en waarom zou jij dat niet hoeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |