Het gaat vooral over de manier waarop deze propaganda wordt uitgevoerd, lieverd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef Nikmans het volgende:
TS kan er niet tegen dat niet iedereen zijn wereldbeeld deelt.
Vervolgens komen er minder mensen naar de theaterzalen en profiteert niemand er vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef Shispeed het volgende:
inderdaad een stel faalhazen. het is toch niet meer als redelijk dat er 19% btw over kunst en cultuur wordt betaalt. ik moet over de kosten van mijn hobby's toch ook 19% betalen. bovendien valt die prijsverhoging wel mee. koop je bijvoorbeeld een kaartje wat nu 25 euro kost, dan zal dat na de vehoging ongeveer 28-29 euro zijn. valt wel mee lijkt mij. bovendien verliezen de kunstenaars en artiesten er nauwelijks iets op omdat ze de prijs gewoon omhoog gooien.
Laat ze lekker op eigen poten leren staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:39 schreef AMDB het volgende:
Ik ben tegen een BTW verhoging maar voor een selectiever subsidie beleid. Toegankelijkheid is belangrijk in de kunst/cultuursector.
Nederland zou maar saai zijn zonder enige vorm van kunst- en cultuursubsidies.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat ze lekker op eigen poten leren staan
Mensen die niet doorhebben dat dit een staaltje symboolpolitiek is van heb ik jou daarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat ze lekker op eigen poten leren staan
Ja als er nog maar 30% van de bezoekers komen kost het de overheid geld. Ik zie het niet gebeuren dat 70% van de bezoekers wegblijft omwille van 2-3-4 euro.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Vervolgens komen er minder mensen naar de theaterzalen en profiteert niemand er van
Cultuur een luxeproduct vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef BlackLining het volgende:
Terechte klacht.
Toneel en cultuur is een luxeproduct. Daarom, 19% BTW. Ik mag ook graag een festival of concert bezoeken en mijn inkomsten zijn indirect afhankelijk van de culturele industie maar ik kan simpelweg niet anders dan deze maatregel terecht vinden.
Alsof Henk en Ingrid iets anders kennen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Cultuur een luxeproduct vindenCultuur is iets wat belangrijk is voor iedereen. Zonder cultuur geen bestaansrecht. Waar zou je dan nog voor leven? Werk, werk en werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |