JIJ snapt het niet. Hitler was ook een Christen. En wat hij deed is amper 100 jaar geleden gebeurd. Wat hitler heeft gedaan vergeten we dus maar wat een moslim heeft gedaan niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef hondebrok het volgende:
[..]
je snapt het niet....
je komt met voorbeelden uit de middeleeuwen en geschienisboeken....
we leven nu....
en ondanks dat christenen ook niet allemaal zuiver zijn is de terreur en achterlijkheid van de islam niet te evenaren
Hitler rechtvaardigde zijn daden niet door te wijzen op de bijbel, dat lijkt me een subtiel verschil.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
JIJ snapt het niet. Hitler was ook een Christen. En wat hij deed is amper 100 jaar geleden gebeurd. Wat hitler heeft gedaan vergeten we dus maar wat een moslim heeft gedaan niet?
Jawel, dat deed hij wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hitler rechtvaardigde zijn daden niet door te wijzen op de bijbel, dat lijkt me een subtiel verschil.
nee de geschiedenis vergeten we niet, dat is het hem juist.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
JIJ snapt het niet. Hitler was ook een Christen. En wat hij deed is amper 100 jaar geleden gebeurd. Wat hitler heeft gedaan vergeten we dus maar wat een moslim heeft gedaan niet?
In Der Ewige Jude wordt meerdere malen de Tora aangehaald om aan te tonen dat de joden de wereld willen overnemen.quote:
Lees eens een boek?quote:
Vertel me eens welk boek, het is namelijk niet de eerste keer dat je met leugens iemand probeert te overtuigen.quote:
dat gebeurd dus niet vanuit geloofsopvattingen he...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Der Ewige Jude wordt meerdere malen de Tora aangehaald om aan te tonen dat de joden de wereld willen overnemen.
Wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef hondebrok het volgende:
[..]
dat gebeurd dus niet vanuit geloofsopvattingen he...
er staat ook nergens in de bijbel dat je zigeuners moest vermoorden en gehandicapten
Nee moslims doen dat. Ach, jij weet blijkbaar niks van de Islam.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hitler rechtvaardigde zijn daden niet door te wijzen op de bijbel, dat lijkt me een subtiel verschil.
hitler vermoorde niet die joden omdat het in de bijbel stond...quote:
Aha, we zijn in het wat simpele deel van de discussie aanbeland. Lees anders even mijn reactie bovenin deze pagina.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef hondebrok het volgende:
[..]
hitler vermoorde niet die joden omdat het in de bijbel stond...
moslims zijn wel intolerant tegen homosexuelen, vrouwen en niet gelovigen omdat dat wel in de koran staat
Blijkbaar meer dan jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee moslims doen dat. Ach, jij weet blijkbaar niks van de Islam.
leg dan eens uit dat de homohaat onder moslims zo hoog is tov christenen en atheisten...quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, we zijn in het wat simpele deel van de discussie aanbeland. Lees anders even mijn reactie bovenin deze pagina.
Dat lijkt alleen maar zo. Ze rechtvaardigen het door onrecht dat ze hebben ervaren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef Holograph het volgende:
En inderdaad, Islamisten rechtvaardigen hun daden door te wijzen op wat de Koran hen voorschrijft.
Homohaat is inherent aan de mens. Religie is slecht een middel om dat gevoel te rechtvaardigen. Laat ik het anders stellen: haat jegens andersdenkenden is inherent aan de mens. Ook zonder de islam of het christendom vinden veel mensen nog een manier om homo's te haten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:06 schreef hondebrok het volgende:
[..]
leg dan eens uit dat de homohaat onder moslims zo hoog is tov christenen en atheisten...
Dus toch, fascisme relateert aan de Koran. Ze doen beide hetzelfde..quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Der Ewige Jude wordt meerdere malen de Tora aangehaald om aan te tonen dat de joden de wereld willen overnemen.
Dus Wilders is wel toch een fascist? Die doet immers hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus toch, fascisme relateert aan de Koran. Ze doen beide hetzelfde..
onzin, genoeg mensen die zonder religie zijn opgevoed en die afgaan op feiten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homohaat is inherent aan de mens. Religie is slecht een middel om dat gevoel te rechtvaardigen. Laat ik het anders stellen: haat jegens andersdenkenden is inherent aan de mens. Ook zonder de islam of het christendom vinden veel mensen nog een manier om homo's te haten.
denk eens na, waarin verschilt wilders met moslims...quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Wilders is wel toch een fascist? Die doet immers hetzelfde.
En toch bestaan er zat atheistische homohaters. What gives?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef hondebrok het volgende:
[..]
onzin, genoeg mensen die zonder religie zijn opgevoed en die afgaan op feiten.
geen mens word geboren met homohaat, geen mens met moslimhaat.
haat tegen homo's word goedgepraat en gepredikt in de koran dus voor moslims is er al minder weerstand om homo's te meppen.
Wilders draagt een keppeltje, moslims een jurk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef hondebrok het volgende:
[..]
denk eens na, waarin verschilt wilders met moslims...
Ja maar, ja maar, Joden zijn het verkozen volk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders draagt een keppeltje, moslims een jurk.
Ah we hebben een expert.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef hondebrok het volgende:
haat tegen homo's word goedgepraat en gepredikt in de koran dus voor moslims is er al minder weerstand om homo's te meppen.
ja zat atheistische homohatersquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch bestaan er zat atheistische homohaters. What gives?
Even voor de duidelijkheid: ik heb niets tegen joden en vind ook dat zij in Israel moeten kunnen wonen. Maar vind het ronduit idioot dat veel mensen om de reden die je schetst in de kont van de joden kruipen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, Joden zijn het verkozen volk.
nee moslims baseren hun haat op basis van een fictief godje en boek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders draagt een keppeltje, moslims een jurk.
Een paar? Niet eens zo heel lang geleden was onderzocht dat het meest homohaat-geweld werd gepleegd door autochtonen. Of waren dat christenen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja zat atheistische homohaters
tuurlijk joh.
verhoudingsgewijs steken moslims er met kop en schouders bovenuit met haat en geweld jegens zwakkere groepen.
dus waarom je dan opeens komt met een paar atheistische homohaters om het goed te praten snap ik niet zo
Ja, dat is wat de nazi's ook riepen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef hondebrok het volgende:
[..]
nee moslims baseren hun haat op basis van een fictief godje en boek.
wilders zijn haat tegen de islam is op basis van feiten.
nogal een groot verschil
Ik zou zeggen; Lees de Koran en zie het bevestigd worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de nazi's ook riepen.
beetje jammer dat als je "marokkaanse" ouders in nederland zijn geboren je een autochtoon bent...quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een paar? Niet eens zo heel lang geleden was onderzocht dat het meest homohaat-geweld werd gepleegd door autochtonen. Of waren dat christenen?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef hondebrok het volgende:
[..]
nogal een groot verschil
De onderdrukking van de vrouw zijn we net voorbij, homoseksualiteit viel tot voor kort onder de psychiatrische aandoeningen en nu we dat ontstegen zijn staan we als eerste in de rij om te pretenderen dat we superieur zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een paar? Niet eens zo heel lang geleden was onderzocht dat het meest homohaat-geweld werd gepleegd door autochtonen. Of waren dat christenen?
Ik zou zeggen; lees de bijbel en zie het bevestigd worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; Lees de Koran en zie het bevestigd worden.
euh, dus de cijfers en onderzoeken in nederland die aantonen dat marokkanen/moslims meer ontolerant/crimineel zijn zijn uitgevoerd door neo-nazi's en dus niet waar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de nazi's ook riepen.
Ja, lees de Tora en zie het bevestigd worden, zouden Goebbels en Hitler zeggen. Kom op Holograph, probeer eens een beetje na te denken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; Lees de Koran en zie het bevestigd worden.
waar zeg ik dat we superieur zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
De onderdrukking van de vrouw zijn we net voorbij, homoseksualiteit viel tot voor kort onder de psychiatrische aandoeningen en nu we dat ontstegen zijn staan we als eerste in de rij om te pretenderen dat we superieur zijn.Blijft grappig.
Als een discussie toch hoog voor je gegrepen is, dan kun je die beter links laten liggen. Deze reactie slaat namelijk als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef hondebrok het volgende:
[..]
euh, dus de cijfers en onderzoeken in nederland die aantonen dat marokkanen/moslims meer ontolerant/crimineel zijn zijn uitgevoerd door neo-nazi's en dus niet waar?
nee jouw reactie slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een discussie toch hoog voor je gegrepen is, dan kun je die beter links laten liggen. Deze reactie slaat namelijk als een lul op een drumstel.
Door moslims en Marokkanen weg te zetten als groepen die nog wat achterlopen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef hondebrok het volgende:
waar zeg ik dat we superieur zijn?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef hondebrok het volgende:
moslims zijn wel intolerant tegen homosexuelen, vrouwen en niet gelovigen omdat dat wel in de koran staat
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef hondebrok het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja zat atheistische homohaters
tuurlijk joh.
verhoudingsgewijs steken moslims er met kop en schouders bovenuit met haat en geweld jegens zwakkere groepen.
dus waarom je dan opeens komt met een paar atheistische homohaters om het goed te praten snap ik niet zo
Pseudo-wetenschappelijke discriminatie is van alle tijden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef hondebrok het volgende:
[..]
nee jouw reactie slaat nergens op.
jij komt met "dat beweerden de nazi's ook"
ik vraag dus of de onderzoeken die duidelijk tonen dat ze crimineler/intoleranter zijn dus door neo-nazi onderzoekers zijn uitgevoerd en vervalst...
dus de westerse samenleving is gelijk aan een islamitische samenleving...quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Door moslims en Marokkanen weg te zetten als groepen die nog wat achterlopen.
[..]
[..]
weerleg die onderzoeken dan eens...quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pseudo-wetenschappelijke discriminatie is van alle tijden.
Waar heb ik dat precies gezegd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef hondebrok het volgende:
dus de westerse samenleving is gelijk aan een islamitische samenleving...
onderbouw dat eens dan
Je begrijpt het echt niet, hè? Het gaat er niet zozeer om of iets ten dele waar is, of niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef hondebrok het volgende:
weerleg die onderzoeken dan eens...
als de westerse samenleving niet superieur is wat is het dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heb ik dat precies gezegd?
[..]
Je begrijpt het echt niet, hè? Het gaat er niet zozeer om of iets ten dele waar is, of niet.
Mwoah, de drijvende kracht achter het nazisme was Karl Haushofer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien eens de feiten lezen:
Bekijk even de foto's van Hitler met Ali. Hitler was de uitvoerder, maar Ali de bedenker.
http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html
AMIN AL-HUSSEINI
Radical Islamic Jihad and pan-Arabism in its violent form find a common root in Amin Al Husseini, the Grand Mufti of Jerusalem. He is the vector of European fascism into the modern Islamic world, both religious and secular. One cannot understand today's turbulent world without this information.
Dat die Grootmoefti Hitler ontmoet heeft staat vast. Dat hij de centrale leider van de islam was is onwaar. De internationale islam is immers gefragmenteerd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien eens de feiten lezen:
Bekijk even de foto's van Hitler met Ali. Hitler was de uitvoerder, maar Ali de bedenker.
http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html
AMIN AL-HUSSEINI
Radical Islamic Jihad and pan-Arabism in its violent form find a common root in Amin Al Husseini, the Grand Mufti of Jerusalem. He is the vector of European fascism into the modern Islamic world, both religious and secular. One cannot understand today's turbulent world without this information.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |