abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88951098
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er wordt altijd geroepen dat we niet op eisen van terroristen moeten ingaan.

Waarom zouden we op eisen van mejeuterroristen wel moeten ingaan?
Gewoon bij iedere rechtszaak een miljard extra op cultuur bezuinigen. Dat zal ze leren.
pi_88951161
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:05 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Gewoon bij iedere rechtszaak een miljard extra op cultuur bezuinigen. Dat zal ze leren.
En meteen een maximumsnelheid van 10 KM/h extra doorvoeren. Dat zal ze leren op te schieten!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:07:53 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_88951173
quote:

[..]

Ja voor Theater-bezoek moet men normale 19 % BTW betalen, Ja en Nou, wat zal dat dan.

Ik moet voor de kapper ook 19% btw betalen he, dat vond ik veel erger

Als ik opera wil dan ga ik toch niet hier, maar in Praag, daar is het sowieso goedkoper en beter / mooier en zonder subsidie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88951196
quote:

[..]

O ja. Altijd weer die vervelende mensen die van hun democratisch verkregen rechten gebruik maken hè. :(

:')
pi_88951236
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:08 schreef Igen het volgende:
O ja. Altijd weer die vervelende mensen die van hun democratisch verkregen rechten gebruik maken hè. :(
Wat bazel je? Dit gaat zuiver volgens de democratische weg hoor.
pi_88951436
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat bazel je? Dit gaat zuiver volgens de democratische weg hoor.
Al die inspraakmogelijkheden waarvan die 'vervelende' milieuclubjes gebruik maken zijn ook gewoon democratisch ingevoerd hoor, net zoals al die 'vervelende' milieunormen waar ze zich op beroepen.

En het is ook terecht dat die mogelijkheden er zijn. Ik leef niet graag in een land waar een overheid de wetten (zoals wettelijke luchtkwaliteitsnormen) aan z'n laars kan lappen zonder dat de burger zich daartegen kan verzetten. Want in dit geval zou je dat misschien leuk vinden, maar morgen kunnen de rollen maar zo omgedraaid zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2010 19:15:17 ]
pi_88951579
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat is er symbolisch aan? Ik vind het zeker niet symbolisch want ik vind het belangrijk dat men harder kan rijden.
Tsja, en ik vind dat niet. Er zijn veel grotere problemen waar dit Pappen & Nathouden kabinet helaas niets mee doet. Maarja, Rutte heeft dan ook heel diep voorover gebogen voor Wilders en Verhagen...
pi_88951637
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef Igen het volgende:
zonder dat de burger zich daartegen kan verzetten.
Het vreemde is dat de burger juist die 130 wil.

Nouja, als je de verkiezingen natuurlijk serieus neemt.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:22:37 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_88951704
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]
Ik denk dat de burger dit prachtig vind, en er mag ook nog wel een paar dikke achtbaans bij hoor in dit land
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88951715
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef Igen het volgende:
En het is ook terecht dat die mogelijkheden er zijn. Ik leef niet graag in een land waar een overheid de wetten (zoals wettelijke luchtkwaliteitsnormen) aan z'n laars kan lappen zonder dat de burger zich daartegen kan verzetten. Want in dit geval zou je dat misschien leuk vinden, maar morgen kunnen de rollen maar zo omgedraaid zijn.
Ik vind het ook goed om luchtkwaliteitsnormen wat verder op te rekken. Het maakt mij niet uit hoe het gebeurt, maar het zal en moet gebeuren. Ik ben het volstrekt zat dat allerlei plannen telkens weer gedwarsboomd worden door Europese wetgeving. Ik zou er zelfs voor uit de EU willen stappen.
pi_88951746
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind het ook goed om luchtkwaliteitsnormen wat verder op te rekken. Het maakt mij niet uit hoe het gebeurt, maar het zal en moet gebeuren. Ik ben het volstrekt zat dat allerlei plannen telkens weer gedwarsboomd worden door Europese wetgeving. Ik zou er zelfs voor uit de EU willen stappen.
ik vind het echt prachtig om allemaal boze mannetjes zoals jij te zien stampen om EU regelgeving :D
pi_88951836
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:19 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, en ik vind dat niet. Er zijn veel grotere problemen waar dit Pappen & Nathouden kabinet helaas niets mee doet. Maarja, Rutte heeft dan ook heel diep voorover gebogen voor Wilders en Verhagen...
Anders had je nu met PvdA, D66 en GL gezeten. Ik vind het zeer belangrijk dat het subsidiepark dat om de overheid heen hangt nu eens aangepakt wordt, dat was met een Paarse variant onmogelijk geweest. Hadden er meer mensen CDA of VVD gestemd dan weet ik zeker dat men ook graag op andere zaken had bezuinigd.
pi_88951878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Nielsch het volgende:
ik vind het echt prachtig om allemaal boze mannetjes zoals jij te zien stampen om EU regelgeving :D
Ik ben geen boos mannetje, ik wil gewoon harder kunnen rijden op de snelweg. Zo simpel is het. Als daar wetgeving voor in de weg staat zul je die moeten veranderen, en als de EU daarvoor in de weg staat zul je uit de EU moeten stappen.
pi_88951932
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef Bolkesteijn het volgende:

Ik vind het zeer belangrijk dat het subsidiepark dat om de overheid heen hangt nu eens aangepakt wordt.

Dat is heel wat anders. Dat is geen symboolpolitiek, maar broodnodig. Neemt niet weg dat dit kabinet ook een heleboel laat liggen en de grote problemen wederom doorschuift naar de volgende generaties.
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik ben geen boos mannetje
Ow, zo kom je wel een beetje over. Eentje die met een rood hoofd op de grond staat te stampen :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2010 19:30:08 ]
pi_88951965
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Totdat de rollen zijn omgedraaid.

Het geval van Wilders is daar wel tekenend: alsmaar schoppen tegen die vervelende bemoeizucht van de EU, tegen die vervelende beperkingen die het mensenrechtenverdrag oplegt aan de beleidsmogelijkheden van de overheid, enzovoort. Maar dan, als hij zelf als verdachte in de rechtszaal belandt, is hij ineens maar wat blij met diezelfde 'vervelende' EU-regeltjes als die kunnen voorkomen dat hij op grond van een democratisch ingevoerde wet veroordeeld wordt.
pi_88951985
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Nielsch het volgende:
Ow, zo kom je wel een beetje over. Eentje die met een rood hoofd op de grond staat te stampen :D
Dat ligt dan meer aan jouw fantasie want boos worden heeft geen zin. Wel hou ik van doordouwen als mensen steeds maar met in mijn ogen onzinnige argumenten aan blijven komen en een constructieve houding uit blijft.
pi_88952016
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef Igen het volgende:
Het geval van Wilders is daar wel tekenend: alsmaar schoppen tegen die vervelende bemoeizucht van de EU, tegen die vervelende beperkingen die het mensenrechtenverdrag oplegt aan de beleidsmogelijkheden van de overheid, enzovoort. Maar dan, als hij zelf als verdachte in de rechtszaal belandt, is hij ineens maar wat blij met diezelfde 'vervelende' EU-regeltjes als die kunnen voorkomen dat hij op grond van een democratisch ingevoerde wet veroordeeld wordt.
Zo ben ik niet hoor. :)
pi_88952045
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Sachertorte het volgende:
Kunnen die linkse sukkels niet eens ophoepelen? Madagascar schijnt nog wel plek te hebben.
Godwinnen in een topic over maximumsnelheid.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:33:00 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88952079
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef kawotski het volgende:
Treinsnelheden verhogen zit ook in de pijplijn, hoor je ook niemand negatief over doen.
Heb je hier een bron van?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_88952141
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Zo ben ik niet hoor. :)
Nee?

Als de gemeenteraad besluit om 10 miljoen extra uit te geven om een snelweg in jouw tuin te leggen, speciaal om jou te pesten, zou jij je daar dan bij neerleggen omdat het democratisch is besloten? Zou je dan uit principiële overwegingen alle juridische mogelijkheden die je hebt om dat wanbeleid tegen te houden links laten liggen?
pi_88952183
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee?

Als de gemeenteraad besluit om 10 miljoen extra uit te geven om een snelweg in jouw tuin te leggen, speciaal om jou te pesten, zou jij je daar dan bij neerleggen omdat het democratisch is besloten? Zou je dan uit principiële overwegingen alle juridische mogelijkheden die je hebt om dat wanbeleid tegen te houden links laten liggen?
Snelweg in m'n achtertuin? Prima, laat maar komen. Maar dan wil ik wel op aanvaardbare afstand een oprit, anders heb ik er niets aan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_88952924
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Nouja, als je de verkiezingen natuurlijk serieus neemt.
Hehe, maar het klinkt natuurlijk ook heel wat hé, 130 ipv 120 km/h. Het idiote is dat heet qua tijd echt heel weinig uitmaakt, als je kan doorjakkeren vanaf Leeuwarden tot Maastricht scheelt het nota bene nog geen kwartier. Dus het zit gewoon tussen de oren, het gaat om het idee, en als je stemmen kan pakken door mensen blij te maken met een dooie mus, nou dan doe je dat toch.
Maar nu blijkt die dooie mus dus een aardig handje geld te kosten, want dat die regels er niet voor niets waren, en dat ondertussen de hele leefomgeving daarop is ingericht, dat was men even vergeten.

Overigens, dat auto's steeds schoner worden en dat daardoor de eis om in een bepaald tempo te rijden om vervuiling te minimaliseren verandert is natuurlijk wel zo, maar de meeste mensen rijden nog niet in zo'n spiksplinternieuw model.
pleased to meet you
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:01:42 #123
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_88953220
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef moussie het volgende:

Overigens, dat auto's steeds schoner worden en dat daardoor de eis om in een bepaald tempo te rijden om vervuiling te minimaliseren verandert is natuurlijk wel zo, maar de meeste mensen rijden nog niet in zo'n spiksplinternieuw model.
Nu als je uit Polen / Duitsland komt dan is het wel een forse stap terug hoor, na 10 uur op 140 kruissnelheid terug naar 120 op die karrespoorweggetjes hier
En ik heb een zuinige auto
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:06:02 #124
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88953410
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij in de kern een communist bent. Zo'n jaloers mannetje dat anderen hun pleziertjes niet gunt. Een misselijk makende ideologie.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:07:44 #125
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88953481
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nu als je uit Polen / Duitsland komt dan is het wel een forse stap terug hoor, na 10 uur op 140 kruissnelheid terug naar 120 op die karrespoorweggetjes hier
En ik heb een zuinige auto
Doe geen moeite, moussie zit nooit in een auto, en daarom kent ze dit soort gevoelens niet.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')