Braaf, ja iemand met zo'n ondertitel moet hard worden aangepakt.quote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry pappa, zal het nooit meer doen
Ga je me ook nog om 20:30 vertellen dat ik toch moet gaan sporten? Of nog beter breng je mequote:Op maandag 22 november 2010 19:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Braaf, ja iemand met zo'n ondertitel moet hard worden aangepakt.
Nee, dat zoek je zelf maar uitquote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ga je me ook nog om 20:30 vertellen dat ik toch moet gaan sporten? Of nog beter breng je me
Dan ga je niet?quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan sporten
's-winters als het vriest dan is het koud...quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunIs het koud buiten
Vriest het nu dan? Heb vandaag niet eens uit het raam gekekenquote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
's-winters als het vriest dan is het koud...
Nee het vriest nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vriest het nu dan? Heb vandaag niet eens uit het raam gekeken
Knap dat je kan het zien of het vries of nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vriest het nu dan? Heb vandaag niet eens uit het raam gekeken
Ja dan zit er toch zo een laagje op de auto'squote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Knap dat je kan het zien of het vries of niet
Zegquote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vorst aan de grond is best reeel op het moment. Luchttemperatuur was net 2 graden.
Waarom waren ze dicht dan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt om toch te gaan, me met veel pijn en moeite aangekleed. Stond ik net @#*(@ voor een gesloten deurLekker voor niets in de kolere kou heen en terug naar Oostservant gelopen
Is ook zo lekker dicht om de hoek bij Schiekade he!
quote:@ Isegrim ik heb deze keer wel gezwaaid hoor
Idd eerst iemand een pantoffel in zijn reet schuppen en nu dit weer. Ik denk dat we een nieuwe topic hooligan hebben...quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een agressief tiepje geloof ik?
Dat is misschien nog wel het allerergste inderdaadquote:
Misschien moest ze vannacht op de bank slapen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Die trut is ziek dus dat heeft ze afgemailed
quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moest ze vannacht op de bank slapen.
Dan hoop ik oprecht dat als ze beter is die lapzwans van een vent in tweeen breekt. Ze is er sterk en getraind genoeg voorquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moest ze vannacht op de bank slapen.
Hoeveel zijn het er?quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben nogal een driftkikker, volgens mijn exen dan he
Vandaar dat het nu allemaal je exen zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat dacht ik alElke keer als ik te horen ''je bent een lief klein driftkikkertje'' heb ik het maar als een compliment opgevat
Daar wil ik niet over nadenken, het verpest namelijk de warme chocomel waarop ik mezelf nu trakteerquote:
toch niet uit een pakje hé?quote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar wil ik niet over nadenken, het verpest namelijk de warme chocomel waarop ik mezelf nu trakteer
quote:
Je moet ook niet midden in de nacht met messen gaan lopen zwaaien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:41 schreef Chav het volgende:
Grrrrrrr hoerenvuilnisbakken, m'n halve vingertop eraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |