Braaf, ja iemand met zo'n ondertitel moet hard worden aangepakt.quote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry pappa, zal het nooit meer doen
Ga je me ook nog om 20:30 vertellen dat ik toch moet gaan sporten? Of nog beter breng je mequote:Op maandag 22 november 2010 19:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Braaf, ja iemand met zo'n ondertitel moet hard worden aangepakt.
Nee, dat zoek je zelf maar uitquote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ga je me ook nog om 20:30 vertellen dat ik toch moet gaan sporten? Of nog beter breng je me
Dan ga je niet?quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan sporten
's-winters als het vriest dan is het koud...quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunIs het koud buiten
Vriest het nu dan? Heb vandaag niet eens uit het raam gekekenquote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
's-winters als het vriest dan is het koud...
Nee het vriest nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vriest het nu dan? Heb vandaag niet eens uit het raam gekeken
Knap dat je kan het zien of het vries of nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vriest het nu dan? Heb vandaag niet eens uit het raam gekeken
Ja dan zit er toch zo een laagje op de auto'squote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Knap dat je kan het zien of het vries of niet
Zegquote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vorst aan de grond is best reeel op het moment. Luchttemperatuur was net 2 graden.
Waarom waren ze dicht dan?quote:Op maandag 22 november 2010 21:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt om toch te gaan, me met veel pijn en moeite aangekleed. Stond ik net @#*(@ voor een gesloten deurLekker voor niets in de kolere kou heen en terug naar Oostservant gelopen
Is ook zo lekker dicht om de hoek bij Schiekade he!
quote:@ Isegrim ik heb deze keer wel gezwaaid hoor
Idd eerst iemand een pantoffel in zijn reet schuppen en nu dit weer. Ik denk dat we een nieuwe topic hooligan hebben...quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een agressief tiepje geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |