Whyquote:Op maandag 22 november 2010 12:33 schreef SingleCoil het volgende:
nu eerst maar eens het mes in de uitkeringen
Gezinshoofden beseffen niet altijd hoe zwaar het is om onder het juk van het gezinshoofd te moeten leven.quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Isegrim het volgende:
Alsof het leven van gezinsleden niet zwaar is.
Ze is vandaag gaan werken dus zo ziek was ze ook weer niet.quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hebt haar naar de bank verwezen, terwijl zij ziek is! Had je mij niet moeten flikken, want je had rondgelopen met mijn pontoffels in je reet
That's the attitude.quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hebt haar naar de bank verwezen, terwijl zij ziek is! Had je mij niet moeten flikken, want je had rondgelopen met mijn pontoffels in je reet
En dan ook nog op fok komen vertellen dat hij zijn zieke vriendin naar de bank verwezen heeftquote:
Blijf uit mijn buurt !quote:Op maandag 22 november 2010 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit trouwens ook verschrikkelijk te snotteren; er zijn vandaag zes pakjes zakdoekjes doorheen gegaan.
Moet ik de hele nacht niet slapen dan of wat ?quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dan ook nog op fok komen vertellen dat hij zijn zieke vriendin naar de bank verwezen heeftIk zou me kapotschamen, maar ach ieder zijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |