Dat is misschien nog wel het allerergste inderdaadquote:
Misschien moest ze vannacht op de bank slapen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Die trut is ziek dus dat heeft ze afgemailed
quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moest ze vannacht op de bank slapen.
Dan hoop ik oprecht dat als ze beter is die lapzwans van een vent in tweeen breekt. Ze is er sterk en getraind genoeg voorquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moest ze vannacht op de bank slapen.
Hoeveel zijn het er?quote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben nogal een driftkikker, volgens mijn exen dan he
Vandaar dat het nu allemaal je exen zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat dacht ik alElke keer als ik te horen ''je bent een lief klein driftkikkertje'' heb ik het maar als een compliment opgevat
Daar wil ik niet over nadenken, het verpest namelijk de warme chocomel waarop ik mezelf nu trakteerquote:
toch niet uit een pakje hé?quote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar wil ik niet over nadenken, het verpest namelijk de warme chocomel waarop ik mezelf nu trakteer
quote:
Je moet ook niet midden in de nacht met messen gaan lopen zwaaien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:41 schreef Chav het volgende:
Grrrrrrr hoerenvuilnisbakken, m'n halve vingertop eraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |