Daar gaat je zondagquote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef junkiexp het volgende:
Kater hier ook
Zometeen komt mijn schoonfamillie hierheen inclusief 2 kinderen van 2 & 5.
Mijn zwager komt zijn Litouwse schoonheid voorstellen
Ze komen maar een uurtje koffiedrinken gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 11:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar gaat je zondag, ik zou keihard wegrennen.
*uppercut*quote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mensen die aan *boks* doen heb ik altijd zin een uppercut te verkopen
Goed !quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe bevalt de autoloze zaterdag je tot nu toe?
Ja 1 of ander mega saucijzenbroodje van de markt, van een of andere turk, met gehakt drin. En 2 chocomuffins.quote:Op zondag 21 november 2010 11:28 schreef Romanov het volgende:
@DaPh:
Heb je gister nog wat gegeten na de kapsalon dicussie?
Dat zijn geen saucijzenbroodjes dat zijn Borek's.quote:Op zondag 21 november 2010 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja 1 of ander mega saucijzenbroodje van de markt, van een of andere turk, met gehakt drin. En 2 chocomuffins.
Uitgebalanceerde maaltijd wel.
Ik maak er wel energy drink van.quote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon overheen stappen.
Echt. Het helpt.
Ik heb wel koffie in huis. Ik lust het alleen niet.quote:Op zondag 21 november 2010 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bier in huis heb je ook al niet
Gekocht via lithuanianbrides.com?quote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef junkiexp het volgende:
Kater hier ook
Zometeen komt mijn schoonfamillie hierheen inclusief 2 kinderen van 2 & 5.
Mijn zwager komt zijn Litouwse schoonheid voorstellen
Ik heb de was een keer helemaal meegesleept naar Leeuwarden (daar wonen mijn ouders).quote:Op zondag 21 november 2010 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je 30.... ga je met je vieze was in een tasje naar je ouders om daar te wassen... God soms kan ik het leven met zo verschrikkelijk veel passie haten...
Dat is nog altijd beter dan naar een wasserette moeten. Daar krijg ik altijd een sovjet gevoel bij.quote:Op zondag 21 november 2010 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je 30.... ga je met je vieze was in een tasje naar je ouders om daar te wassen... God soms kan ik het leven met zo verschrikkelijk veel passie haten...
Je hebt meer dan één wasmachine?quote:Op zondag 21 november 2010 11:37 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan naar een wasserette moeten. Daar krijg ik altijd een sovjet gevoel bij.
(Heb zelf wel wasmachines, maar soms vindt ik me ook met mn was bij mn ouders. Gewoon, omdat het kan!!!)
Ja, tis crisis dus je moet toch wat.quote:Op zondag 21 november 2010 11:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hij kan zijn eigen waserette beginnen!
Het water is daar te koud voor. Niet doen! In de zomer kan het weer!quote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja sorry hoor, zo'n wasserette ik weet het niet... Ik krijg er altijd idd zo'n OMGtehSloeberettes gevoel van...
En dan haat ik het leven nog meer. En dan spring ik van de Erasmusbrug.
Ja want er is ook ee groot verschil tussen wasmachine in een gemeenschappelijke ruimte en een waserettequote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ja, tis crisis dus je moet toch wat.
Maar nee, ik woon in een semi studenten flat. Er staan iets van 4 wassers en 4 drogers in het gebouw. Mij zie je ook niet in een wasserette, en een aansluiting in mn eigen woning is er ook niet
Yep. In mn flat wonen niet zoveel mensen als in de rest van de buurt. Dus heb zowiezo minder mensen die er gebruik van maken. Dan de sloeberstudent wegcijferend die het niet kan betalen en de luie die het niet wil doen, blijven er zo'n 25 mensen over per machine per week. Valt mee. En ze zijn net nieuw, van die industriele Miele dingen a 10.000 euro stuk.quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja want er is ook ee groot verschil tussen wasmachine in een gemeenschappelijke ruimte en een waserette
Fok!ing hell.quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Godverdomme ik heb net mijn water tumbler in gruzelementen laten vallen
Ik ga straks richting de grote bibliotheek, zodat ik kan internetten op mijn netbook, ga ik eens uitzoeken waar dat precies isquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij het nieuwe Luxor, naast metro Wilhelminaplein (oppassen het perron loopt schuin!). Ik wilde daar ook wonen maar die bastards wilden me niet! Toen heb ik maar een huis gekocht! Zal ze leren!
Het is de broer van mijn vriendin.quote:Op zondag 21 november 2010 11:38 schreef Isegrim het volgende:
Maar wacht ff hè... Je zwager is toch getrouwd met je zus doorgaans? Dus hoe is het dat je zwager zijn Litouwse schoonheid komt voorstellen? Of zijn er ook andere zwagers dan die getrouwd zijn met je zus?
Oh? Zoals altijd in Nederland. De naam is tof, de uitvoering kut.quote:
Ja was wel leuk, pepernoten speculaas en allemaal van die onzin wat ze in Litouwen niet kennen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef Romanov het volgende:
[..]
Was t gezelli? Dus nu weer door met zondag vieren!
Wonen wij ook, dat was een voorwaarde toen we een huis gingen kopenquote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat dat betreft is wonen op de bovenste verdieping een waar genotZo op naar de grote bibliotheek
En nog 1quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier nog een bovense verdieping!
16 hoogquote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef Romanov het volgende:
Ben wel vaak in de zomer op het gezamelijk dakterras te vinden. Ooit ook eens op een bovenverdieping gewoon aan de Coolhaven. Waar ik nu woon is wel vet, op 16 hoog heb je denk ik best een leuk uitzicht over de stad. Hoogbouw is tof om in te wonen, zeker in een stad als Rotterdam.
Schiebroek toevallig?quote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ja, tis crisis dus je moet toch wat.
Maar nee, ik woon in een semi studenten flat. Er staan iets van 4 wassers en 4 drogers in het gebouw. Mij zie je ook niet in een wasserette, en een aansluiting in mn eigen woning is er ook niet
Cité is toch die toren die tegen de Inholland geplakt zit?quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij het nieuwe Luxor, naast metro Wilhelminaplein (oppassen het perron loopt schuin!). Ik wilde daar ook wonen maar die bastards wilden me niet! Toen heb ik maar een huis gekocht! Zal ze leren!
iek oitkering hebquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, te laat... net mijn spaghetti met zelfgefabriceerde pastasaus op
Vrijdag / zaterdag weer eens naar Vagabond / pub / ietsanders ?
Aaw, da's lievquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan drink je mee van onze fles wijn.
Niet als je genoeg drinkt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaw, da's lievik ga me daar best wel slecht bij voelen denk ik @:
Daar heb je twee goede punten mijn bestequote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet als je genoeg drinkt.Maar dan trakteer je terug als je geen werkeloze paper meer bent.
Dat zegt LHO ook wel eens tegen me.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar heb je twee goede punten mijn beste
Laat me raden, in heule andere contextquote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zegt LHO ook wel eens tegen me.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een negroïde straatveger met een volle afvalzak?
Mijn krot zit al onder de schimmel, suiker heb ik nooit in huis. Heb wel water en stukjes diepvries wortel mag dat ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eerst maar eens een wortel, een suikerklontje en een bakje water voor / tegen de schimmel
Schiemond? Ik heb hiervoor in de Dempostraat gewoond. Is die wijk al een beetje opgeknapt?quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef martijnth1983 het volgende:
Hier nog een Rotterdammer!
Lees hier al een tijdje mee, maar nog nooit wat van me laten horen.
Sinds 2 jaar de trotste eigenaar van een appartement in Schiemond, met uitzicht op het water
Daarvoor altijd in de alexander polder gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |