Ik zou het echt niet wat het is, ik heb het een paar weken terug ontdekt. Als uitkeringstrekker kan ik het waarschijnlijk toch niet betalenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:44 schreef Breuls het volgende:
Het is een soort fastfood concept, maar dan niet voor hamburgers, ofzo, toch?
Klopt, ik heb nog geen betere chinees gegeten in de stad dan daar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef Breuls het volgende:
Sien Cheng bestel ik altijd bij via Thuisbezorgd. Ben ik altijd wel tevreden mee.
Jaffa is dan ook éen van beter shoarma tenten van Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef MalaCocinera het volgende:
Bij Jaffa heb ik op mijn eerste avond in Rotterdam voor het eerst kapsalon gegeten
Aaaaw, koesie kroel toch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die zijn er wel maar ik wilde eik vooral even mopperen
Het komt allemaal wel goed hoor, poelewoepsie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja dat wilde ik nou gewoon even horen
En daar gaat weer een stukje Rotterdamsche Historie (waar we al zoveel van hebben)quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef junkiexp het volgende:
Ze zijn bij mij in de straat begonnen met het slopen van het IMAX :
[ Ploatie ]
Het was wel een lelijk gebouw, dus het is het is niet erg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef Romanov het volgende:
[..]
En daar gaat weer een stukje Rotterdamsche Historie (waar we al zoveel van hebben)
Nee, er komt uitbreiding van het hotel wat er aan vast zit, en dat wordt dan een luxe 5* hotel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef Romanov het volgende:
Komt er eigenlijk een nieuw Imax voor in de plaats? Heb vroeger wel menig film in die zaal bekeken. Maar ja, ook dat stukje gaat aan nieuwbouw ten onder vrees ik
Hmmmmmzzzz, een jetset hangout dus. Lekker in je jacuzzi met uitzicht op de Wijnhaven. En met bubbelzzzzquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, er komt uitbreiding van het hotel wat er aan vast zit, en dat wordt dan een luxe 5* hotel.
Met lekker wijf uiteraardquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hmmmmmzzzz, een jetset hangout dus. Lekker in je jacuzzi met uitzicht op de Wijnhaven. En met bubbelzzzz
IMAX kun je tegenwoordig gewoon in de Pathé bioscoop zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef Romanov het volgende:
Komt er eigenlijk een nieuw Imax voor in de plaats? Heb vroeger wel menig film in die zaal bekeken. Maar ja, ook dat stukje gaat aan nieuwbouw ten onder vrees ik
Omdat SC er op dat moment nog vanuit ging dat er treinen reden vanuit Woerden en te verwachten viel dat Utrecht CS een chaos was.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom niet op Utrecht CS de bus naar Rotterdam Zuidplein gepakt?
Gewoon nieuwsgierigheid, ik heb in Den Haag gewoondquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Romanov het volgende:
[..]
Geld verdienen om het in rotterdam over de balk te gooien
Dat mocht!
Babylon zegt me zeker wat, net als Loosduinen. Niet echt centraal he Loosduinen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef Romanov het volgende:
Aha,
Nah dan zegt omgeving Babylon je wel wat. Ik ben zelf ook vaak te vinden in Den Haag, heb er een band en moet oefenen in Loosduinen. Wonen is denk ik net een stap te ver. Of een brug. Of een treinstation.
Hoofdletterquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Romanov het volgende:
[..]
Geld verdienen om het in rotterdam over de balk te gooien
Dat mocht!
Check!quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Ga douchen en neem een supersterke bakkie pleur
Gewoon overheen stappen.quote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Douchen is een goed plan. Pleur lust ik niet...
*boks*quote:
Bier in huis heb je ook al nietquote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Douchen is een goed plan. Pleur lust ik niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |