abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88936235
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjuh dit topic loopt ook best snel, dus das nog niet eens zo'n slecht idee Isegrim...
De laatste twee dagen loopt het storm hier jah. :D
pi_88936273
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef Romanov het volgende:

[..]

Welkom in Rotterdam! Door schade en schande... Helaas meer schande dan schade. Of je moet rauw shoarma vlees eten.
Omgeving Nieuwe Binnenweg is altijd goed te doen ;)
Whehhe echt he! Ze zeggen dat kapsalon een Rotterdamse uitvinding is, maar ik heb hier werkelijk alleen nog maar oneetbare kapsalons voorgeschoteld gekregen. Om te JANKEN gewoon!

Nou eerste vraag dus! Waar kun je een fatsoenlijke kapsalon krijgen? Niet met shoarma, maar met kebab, en dan niet met van die priegelfliebers, maar met van die lange behangrollen kebab er in?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_88936283
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Bier hebben we niet en je moet het komen halen. Maar bij incidentele gebruikmaking van het aanbod is het wel gratis en dat moet toch aantrekkelijk zijn voor een werkeloze pauper. :P
Hoe kun je nou geen bier hebben? Aanbod klinkt niet slecht, nee 8-)
pi_88936303
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Whehhe echt he! Ze zeggen dat kapsalon een Rotterdamse uitvinding is, maar ik heb hier werkelijk alleen nog maar oneetbare kapsalons voorgeschoteld gekregen. Om te JANKEN gewoon!

Nou eerste vraag dus! Waar kun je een fatsoenlijke kapsalon krijgen? Niet met shoarma, maar maet kebab, en dan niet met van die priegelfliebers, maar met van die lange behangrollen kebab er in?
Ik vind die tent achter het station altijd erg lekkere kapsalon hebben. :Y Met döner uiteraard. :9
pi_88936332
"Die tent achter het station..."

...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_88936338
quote:

[..]

Nou eerste vraag dus! Waar kun je een fatsoenlijke kapsalon krijgen? Niet met shoarma, maar met kebab, en dan niet met van die priegelfliebers, maar met van die lange behangrollen kebab er in?
Cappadocia, hoek N. Binnenweg-'s Gravendijkwal heeft i.m.o. 1 vd. betere kapsalon in de stad. En weet niet hoe het bij El-Aviv op de Coolsingel is, nooit geweest. Maar als 'uitvinder' van dat bakkie vlees met patat kunnen ze niet permiteren iets ranzigs voor te schotelen.
pi_88936365
@ Dancing Classic Pizza vind ik wel een goeie ze bezorgen ook. Voor mij is het op loopafstand het zit aan de Schieweg, ze hebben kapsalon die lekker is. Ik vind het alleen teveel vlees hebben, ik haal daa altijd hun chickenwings menu die is echt goed :9
  Admin zaterdag 20 november 2010 @ 11:32:19 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88936377
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef Romanov het volgende:

[..]

Cappadocia, hoek N. Binnenweg-'s Gravendijkwal heeft i.m.o. 1 vd. betere kapsalon in de stad. En weet niet hoe het bij El-Aviv op de Coolsingel is, nooit geweest. Maar als 'uitvinder' van dat bakkie vlees met patat kunnen ze niet permiteren iets ranzigs voor te schotelen.
Kapsalon is 'uitgevonden' in Delfshaven. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88936395
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Die tent achter het station..."

...
Er zit er maar eentje. Direct achter het station, bij uitgang Blijdorpzijde. :)
pi_88936432
Voor pizza gaan wij altijd naar 't Fonteintje, Noordplein. Je moet daar alleen geen shoarma halen aldus junkiexp.
  Admin zaterdag 20 november 2010 @ 11:34:34 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88936441
Voor pizza bel ik New York Pizza. :9
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88936484
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef Breuls het volgende:
Voor pizza ga ik naar de italiaan ;)

(en je had gelijk, ik loop namen en straten door elkaar te gooien)
pi_88936518
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef Breuls het volgende:
Da's Amerikaanse pizza. Vind ik ook lekker, maar heeft weinig te maken met Italiaanse pizza. :P

Als afhalen geen bezwaar is, heeft Napoli aan de Meent erg lekkere, échte Italiaanse pizza.
pi_88936539
Die van Angelo Bettini is ook goed te nassen :9
  Admin zaterdag 20 november 2010 @ 11:41:14 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88936582
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Da's Amerikaanse pizza. Vind ik ook lekker, maar heeft weinig te maken met Italiaanse pizza. :P

Als afhalen geen bezwaar is, heeft Napoli aan de Meent erg lekkere, échte Italiaanse pizza.
Daar moet ik nog eens langs ja. Ik loop of rij er zo'n twintig keer per week langs, maar ben nooit binnen geweest. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88936602
Angelo Betti!!!! Daar heeft mn oma in de jaren 60 gewerkt. :P Nog nooit daar pizza gehaald, maar is ook een beetje te ver vanuit Middelland. En lopend. Of met de tram fot that matter. :)
pi_88936823
quote:

[..]

Achter het station. Is sowieso een goede kebabzaak.
pi_88936852
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef Romanov het volgende:

[..]

Die op de Coolsingel heeft het niet uitgevonden hoor :D Dat was ergens op West/Delfshaven.

Edit: El avia. El Aviv lijkt er qua naam wel op. Alleen was het niet te eten daar.
pi_88936858
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Die van Angelo Bettini is ook goed te nassen :9
:Y Oudste pizzeria van R'dam. :)
pi_88936873
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

Daar moet ik nog eens langs ja. Ik loop of rij er zo'n twintig keer per week langs, maar ben nooit binnen geweest. :P
Goeie tent. :Y
  Admin zaterdag 20 november 2010 @ 12:10:57 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88937398
En Little Italy kom ik ook nooit, maar die moet ik ook eens checken.

Eigenlijk doe ik, culinair gezien, heel weinig met het feit dat ik in hartje centrum woon. Ik zou alles eens langs moeten gaan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88938201
Hoe is Vapiano? Het is vlak bij little italy?
  Admin zaterdag 20 november 2010 @ 12:38:19 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88938226
Nooit geweest, en eigenlijk omdat ik anderen er negatief over heb gehoord. Eigenlijk slecht; ik moet het zelf proberen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88938307
Ik zie er wel vaak mensen alleen in hun bordje prikken, zal wel voor snel tussendoor zijn dan :P
  Admin zaterdag 20 november 2010 @ 12:44:58 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88938471
Het is een soort fastfood concept, maar dan niet voor hamburgers, ofzo, toch?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')