De laatste twee dagen loopt het storm hier jah.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjuh dit topic loopt ook best snel, dus das nog niet eens zo'n slecht idee Isegrim...
Whehhe echt he! Ze zeggen dat kapsalon een Rotterdamse uitvinding is, maar ik heb hier werkelijk alleen nog maar oneetbare kapsalons voorgeschoteld gekregen. Om te JANKEN gewoon!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
Welkom in Rotterdam! Door schade en schande... Helaas meer schande dan schade. Of je moet rauw shoarma vlees eten.
Omgeving Nieuwe Binnenweg is altijd goed te doen
Hoe kun je nou geen bier hebben? Aanbod klinkt niet slecht, neequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bier hebben we niet en je moet het komen halen. Maar bij incidentele gebruikmaking van het aanbod is het wel gratis en dat moet toch aantrekkelijk zijn voor een werkeloze pauper.
Ik vind die tent achter het station altijd erg lekkere kapsalon hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehhe echt he! Ze zeggen dat kapsalon een Rotterdamse uitvinding is, maar ik heb hier werkelijk alleen nog maar oneetbare kapsalons voorgeschoteld gekregen. Om te JANKEN gewoon!
Nou eerste vraag dus! Waar kun je een fatsoenlijke kapsalon krijgen? Niet met shoarma, maar maet kebab, en dan niet met van die priegelfliebers, maar met van die lange behangrollen kebab er in?
Cappadocia, hoek N. Binnenweg-'s Gravendijkwal heeft i.m.o. 1 vd. betere kapsalon in de stad. En weet niet hoe het bij El-Aviv op de Coolsingel is, nooit geweest. Maar als 'uitvinder' van dat bakkie vlees met patat kunnen ze niet permiteren iets ranzigs voor te schotelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehhe echt he! Ze zeggen dat kapsalon een Rotterdamse uitvinding is, maar ik heb hier werkelijk alleen nog maar oneetbare kapsalons voorgeschoteld gekregen. Om te JANKEN gewoon!
Nou eerste vraag dus! Waar kun je een fatsoenlijke kapsalon krijgen? Niet met shoarma, maar met kebab, en dan niet met van die priegelfliebers, maar met van die lange behangrollen kebab er in?
Kapsalon is 'uitgevonden' in Delfshaven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Cappadocia, hoek N. Binnenweg-'s Gravendijkwal heeft i.m.o. 1 vd. betere kapsalon in de stad. En weet niet hoe het bij El-Aviv op de Coolsingel is, nooit geweest. Maar als 'uitvinder' van dat bakkie vlees met patat kunnen ze niet permiteren iets ranzigs voor te schotelen.
Er zit er maar eentje. Direct achter het station, bij uitgang Blijdorpzijde.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Die tent achter het station..."
...
Voor pizza ga ik naar de italiaanquote:
Da's Amerikaanse pizza. Vind ik ook lekker, maar heeft weinig te maken met Italiaanse pizza.quote:
Daar moet ik nog eens langs ja. Ik loop of rij er zo'n twintig keer per week langs, maar ben nooit binnen geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's Amerikaanse pizza. Vind ik ook lekker, maar heeft weinig te maken met Italiaanse pizza.
Als afhalen geen bezwaar is, heeft Napoli aan de Meent erg lekkere, échte Italiaanse pizza.
Achter het station. Is sowieso een goede kebabzaak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou eerste vraag dus! Waar kun je een fatsoenlijke kapsalon krijgen? Niet met shoarma, maar met kebab, en dan niet met van die priegelfliebers, maar met van die lange behangrollen kebab er in?
Die op de Coolsingel heeft het niet uitgevonden hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Cappadocia, hoek N. Binnenweg-'s Gravendijkwal heeft i.m.o. 1 vd. betere kapsalon in de stad. En weet niet hoe het bij El-Aviv op de Coolsingel is, nooit geweest. Maar als 'uitvinder' van dat bakkie vlees met patat kunnen ze niet permiteren iets ranzigs voor te schotelen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Die van Angelo Bettini is ook goed te nassen
Goeie tent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens langs ja. Ik loop of rij er zo'n twintig keer per week langs, maar ben nooit binnen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |