Daar gaat je zondagquote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef junkiexp het volgende:
Kater hier ook
Zometeen komt mijn schoonfamillie hierheen inclusief 2 kinderen van 2 & 5.
Mijn zwager komt zijn Litouwse schoonheid voorstellen
Ze komen maar een uurtje koffiedrinken gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 11:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar gaat je zondag, ik zou keihard wegrennen.
*uppercut*quote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mensen die aan *boks* doen heb ik altijd zin een uppercut te verkopen
Goed !quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe bevalt de autoloze zaterdag je tot nu toe?
Ja 1 of ander mega saucijzenbroodje van de markt, van een of andere turk, met gehakt drin. En 2 chocomuffins.quote:Op zondag 21 november 2010 11:28 schreef Romanov het volgende:
@DaPh:
Heb je gister nog wat gegeten na de kapsalon dicussie?
Dat zijn geen saucijzenbroodjes dat zijn Borek's.quote:Op zondag 21 november 2010 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja 1 of ander mega saucijzenbroodje van de markt, van een of andere turk, met gehakt drin. En 2 chocomuffins.
Uitgebalanceerde maaltijd wel.
Ik maak er wel energy drink van.quote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon overheen stappen.
Echt. Het helpt.
Ik heb wel koffie in huis. Ik lust het alleen niet.quote:Op zondag 21 november 2010 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bier in huis heb je ook al niet
Gekocht via lithuanianbrides.com?quote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef junkiexp het volgende:
Kater hier ook
Zometeen komt mijn schoonfamillie hierheen inclusief 2 kinderen van 2 & 5.
Mijn zwager komt zijn Litouwse schoonheid voorstellen
Ik heb de was een keer helemaal meegesleept naar Leeuwarden (daar wonen mijn ouders).quote:Op zondag 21 november 2010 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je 30.... ga je met je vieze was in een tasje naar je ouders om daar te wassen... God soms kan ik het leven met zo verschrikkelijk veel passie haten...
Dat is nog altijd beter dan naar een wasserette moeten. Daar krijg ik altijd een sovjet gevoel bij.quote:Op zondag 21 november 2010 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je 30.... ga je met je vieze was in een tasje naar je ouders om daar te wassen... God soms kan ik het leven met zo verschrikkelijk veel passie haten...
Je hebt meer dan één wasmachine?quote:Op zondag 21 november 2010 11:37 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan naar een wasserette moeten. Daar krijg ik altijd een sovjet gevoel bij.
(Heb zelf wel wasmachines, maar soms vindt ik me ook met mn was bij mn ouders. Gewoon, omdat het kan!!!)
Ja, tis crisis dus je moet toch wat.quote:Op zondag 21 november 2010 11:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hij kan zijn eigen waserette beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |