Schiebroek toevallig?quote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ja, tis crisis dus je moet toch wat.
Maar nee, ik woon in een semi studenten flat. Er staan iets van 4 wassers en 4 drogers in het gebouw. Mij zie je ook niet in een wasserette, en een aansluiting in mn eigen woning is er ook niet
Cité is toch die toren die tegen de Inholland geplakt zit?quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij het nieuwe Luxor, naast metro Wilhelminaplein (oppassen het perron loopt schuin!). Ik wilde daar ook wonen maar die bastards wilden me niet! Toen heb ik maar een huis gekocht! Zal ze leren!
iek oitkering hebquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, te laat... net mijn spaghetti met zelfgefabriceerde pastasaus op
Vrijdag / zaterdag weer eens naar Vagabond / pub / ietsanders ?
Aaw, da's lievquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan drink je mee van onze fles wijn.
Niet als je genoeg drinkt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaw, da's lievik ga me daar best wel slecht bij voelen denk ik @:
Daar heb je twee goede punten mijn bestequote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet als je genoeg drinkt.Maar dan trakteer je terug als je geen werkeloze paper meer bent.
Dat zegt LHO ook wel eens tegen me.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar heb je twee goede punten mijn beste
Laat me raden, in heule andere contextquote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zegt LHO ook wel eens tegen me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |